CelebFa – جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

زمین خوردن پینک در کنسرت آلمان

Posted by Admin در ژوئیه 17, 2010

زمین خوردن پینک در کنسرت آلمان

پينك خواننده معروف شب پنجشنبه در آلمان موقع اجرا به پايين افتاد ! سريعا اين خواننده رو به بيمارستان رساندند. مثل اينكه يك زخم ناچيز برداشته و الان سالم است.

عکس ها : اجرای پینک در مراسم گرمی امسال ، کنسرت ها و اجراهای او به داشتن حرکات آکروباتیک مشهور است

لینک ویدئو زمین خوردن پینک در یوتیوب

تهیه و ترجمه اختصاصی برای سلب فا توسط : S.P

52 پاسخ to “زمین خوردن پینک در کنسرت آلمان”

  1. پرنيان said

    آخه بگو مجبوري اينجوري برنامه اجرا كني…..نمي خواد حركات آكروباتيك بزني تا پرت نشي!
    مرسي

  2. Nastaran said

    همین مسخره بازیارو در میاری اینجوری میشه دیگه…

    با اینکه ازش خوشم نمیاد ولی نمیخواستم اینجوری بشه کمی ناراحت شدم…

    ازش بیزارم ولی خوبه که چیزیش نشده…

    ممنونم

  3. vahid said

    تو خواننده ای یا ………

  4. خب این اتفاقا میوفته
    بریتنی و بیانسه جنیفر لوپز و هر کس دیگه ای براش اتفاق افتاده مگه خود ما یهو زمین نمیخوریم در حالت عادی اینا که دیگه دارن اجرا میکنن خب خدا رو شکر که سالمه پینک اجراش تو ام تی وی سال 2009 و 2008 عالی بود واقعا خواننده ی عالی هست از لحاظ حرکات مزون

    • رضا اقاسی said

      باهات موافقم خوب ادم زیاد زمین می خوره یکیش من .. 10 دقیقه هم به خودم می خندم

    • NINI said

      علی باهات موافقم پینک یکی از کسایی که بهترین اجراها رو تاحالا داشته در ضمن همیشه متفاوت تو سبک و اجرا و موسیقی خودشه و راه خودش رو می ره
      این اتفاق هم نه جالبه نه خنده دار یه اتفاق کاملا معمولیه که تو هر اجرا زنده ای ممکن بیفته

  5. Saba said

    متاسفم که بگم حقشه

  6. shadi said

    خیلی جالب میشد اگه یه خلاقیت به خرج بدن و تعداد بیشترین سوتیا رو در ارن که مال کدوم سلبریتیه

    ممنونم

  7. احسان said

    خوب اینم نمیپوشیدی
    خوبه حالا موقع اجرا این اکلیلای لباسش نریخت.

  8. MONA said

    من این اجراشو تو گرمی دیدم
    خیلی عااااالی بود,زمین خوردنم
    اتفاق میفته دیگه,مرســــــــی.

  9. شقایق said

    منم دیدم خیلی جالب بود کارش ولی خدایی عجب جسارتی دراه ها ازش خوشم می یاد با حال و اکتیو

  10. شیرزاد said

    اخ خیلی محکم خوردی

  11. knock_knock_aMin said

    خیلی خدا خورد زمین رسما گوجه شد ولی چه صورتوهیکل مردونه ای داره 

  12. آزیتا said

    موزیک ویدوئو های پینک همیشه حرفه ای و جالبه
    صدای خیلی زیبایی هم داره.

  13. سارا_دارا said

    ببخشيد يكي به من بگه

    اين چيه اين پوشيده ؟؟؟؟

    صداش خوبه

    كليپ please dont leave me خيلي جالبه

    يعني اينا اين كارا رو نكنن نمي تونن كنسرت داشته باشن

    • Nastaran said

      دقیقا همینو بگو…

      من نمیدونم آخه چی میشه طرف بیاد سنگین و رنگین و باشخصیت یه کنسرت بذاره و بره…

      گرچه این کارا هم باعث جذب طرفدار میشه و خب بعضیا هم اینجوری دوس دارن دیگه…

  14. آزیتا said

    موزیک ویدئو ها و اجراهای قشنگی داره
    صداش خیلی خوبه
    از وقتی که دیگه به بینیش حلقه نمی بنده بهتر شده

  15. shahin said

    من خیلی میدستمش.دیوونس.خدارو شکر چیزیش نشده.گاگا ببینه پینک این طوری پوشیده تو گرمیه بعدی لباس نمیپوشه

  16. ایمان said

    این دختر عالیه عاشقشم
    یه جورایی بیخیال دنیاس به خاطر همین هم دوس داشتنیه

  17. ثمینه said

    ازین لباسش خیلی بدم میاد خیلی زشته
    اینم یه مدله دیگه نمی تونن مث بچه آدم واستن یه گوشه آوازشونا بخونن حتما باید پرخچه بزنن
    مرسی

  18. sami said

    khosham miad azash!

  19. Amir__1 said

    جور عجیبی خورد زمین !!
    با بعضی از اهنگاش خیلی حال میکنم .
    ولی از خودش خوشم نمیاد .

  20. Vampire Girl(طلا) said

    چه لباس خزی…وای وای وای…لخت میومدی دیگه…مرسی از sp عزیز برای خبر و عکسش…

  21. فاطمه said

    من که ازش خیلی خوشم میادباکلفتیه صداشم حال میکنم

  22. شبنم said

    مردم در چه حالتهایی قادرن بخونن !!!! راستی اون چیزایی که داره ازش میریزه چیه ؟؟

  23. SH!\/A said

    این میدونسته میخواد زمین بخوره از قبلش خودشو باند پیچی کرده.
    احتمالا اون هشت پایه پل زمین خوردنشو پیش بینی کرده بود.

  24. sahel-girl said

    من فقط صداشو دوس دارم اصلا از تیپو قیاقش خوشم نمیاد

    مرسی

  25. hosna said

    ژانگولر بازي درآورده چه نا فرم ضايع شده….

  26. آتریسا said

    tanx

  27. لیدا said

    واقعا کاراش خیلی دیوونه بازیه !!!

  28. خوشم نمیاد اصلن ازش

  29. baran said

    این زمین خوردن ها انگیزه بلند شدنه خوبه که زمین گیر نشدی…

  30. jigar bala said

    اين چه لباسيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خيلي خوشم نمياد ازش.يكي نيست بگه تو كه عرضه نداري چرا حركت مي زني كه بعدش ضايع بشي؟!
    مرسي

  31. SaRa~ said

    ازش خوشم میاد اصلا لوس و اهل عشوه خرکی نیس
    مرررسی s.p و ادمین

  32. فائز said

    من که ازش خیلی خوشم میاد،چون چهرش یه نمه مردونه و اتیشی میزنه.به خاطر این اتفاق هم دلم براش سوخت

  33. mask said

    من قبل از اين نميشناختمش ولي به نظرم خيلي بد هيكل و بد لباس و بي حيا هست

  34. NINI said

    من خیلی متاسف تر شدم از اینکه الفاظ نادرستی رو تو کامنت های این پست دیدم فکر می کنم مودب تر هم می شه نظر داد

  35. آويده said

    پيش مياد ديگه .. من صداشو دوست دارم

پاسخی بگذارید

 
