CelebFa – جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس های کتی هلمز و دخترش سوری کروز در لوکیشن فیلم «The Kennedy’s»

Posted by Admin در ژوئیه 17, 2010

جدیدترین عکس های کتی هلمز و دخترش سوری کروز در لوکیشن فیلم «The Kennedy’s»

کتی هلمز و دخترش سوری کروز در تورنتو کانادا دیده می شوند

کتی هلمز برای فیلمبرداری فیلمی تاریخی در مورد زندگی کندی ها در کانادا بسر می برد این فیلم تلویزیونی سال 2011 پخش خواهد شد

44 پاسخ to “جدیدترین عکس های کتی هلمز و دخترش سوری کروز در لوکیشن فیلم «The Kennedy’s»”

  1. صبا 222 said

    خیلی خیلی خوب شده اینجا
    من عاشق این خانوادم

  2. Ela said

    اول شدم باور نمي كنم!!!!!!
    دخترش ناز

  3. mary said

    سلام
    من که فعلا نظری نمی بینم
    ولی خوب معلوم نیست اول باشم
    چقدر کتی تو این تیپ با مزه شده
    ینی سوری هم تو فیلم بازی می کنه؟

  4. MONA said

    کتی چه خوب شده اینجا!
    خداییش دیگه نباید شوریو بغل کنه,مرسـی.

  5. Amir__1 said

    چه چهرهی متفاوتی … خوب شده .

  6. این کتی وقتی به خودش میرسه خیلی خوشگل و نمکی میشه
    حیف نیست اینقدر خودشو ول کرده اینم تو این سن کم
    خوشحالم داره سر حال میشه
    گریم فیلمشم دوست دارم معلومه موضوع فیلم مال قدیمه
    سوری هم که عشق یه دختر همه چی تموم کلا خانوادشونو دوست دارممم

  7. knock_knock_aMin said

    کلا حال نمیکنم باهاش

  8. Nastaran said

    کتی چقد باحال شده اینجا…خیلی ناز شده…

    سوری اون پتوتو بیخیال شو جان من…

  9. آمی تیدا said

    ای جان سوری خیلی جیگره دوسش دارم
    کتی آخر کمر درد میگیره مگه بچه به این قد و بالا رو هم بغل میکنن
    قضیه اون پتو چیه؟

  10. arash said

    کتی رو به خاطر تام کروز تحمل میکنم
    بادیگاردش(فکر کنم) معلومه اخلاق سگی داره

  11. shaghaiegh said

    وای این سوری عجب بچه نازیه
    خیلی جیگره

  12. پرنيان said

    من عاشق قيافه كتي ام……از خودش بدم نمياد ولي از چهره اش خيلي خوشم مياد….سوري هم كه مثل مامانشه خوجل و ناز

  13. شکیبا said

    کتی خیلی خوشگل شده اینجا.

  14. مهتا said

    اين كوچولو چرا ناراحته؟ بازم كه تو بغل مامانشه با اون پتوش

  15. shadi said

    سوری طبق معمول همیشش جیگره
    این گریم کتی جالبه،بهش میاد
    کتی توی اکثر لوکیشنای فیلمش سوریم باهاشه،این کارش خیلی خوبه
    من کلا عاشق این خانوادم

    ممنونم

  16. jigar bala said

    واي چقد كتي اينجا خوب شدهههههههههه!خيلي ناز شده سوري كه عشقه خيلي نازه…
    مرسي مرسي مرسي

  17. emma said

    کتی حروم شد
    به این میگن ازذواج الکی موفق
    یه ذره بخودش میرسه همه ذوق میکنن

  18. شقایق said

    آخی چقدر با موی کوتاه با مزه شده خیلی خانواده خوب و بدون حاشیه ای هستن منکه خیلی دوسشون دارم

  19. آزیتا said

    با سلام
    بچه های این سایت همه خوب و دوست داشتنی هستند
    من نظرات را می خوانم ولی متاسفانه نمی توانم بیشتر مواقع نظر بگذارم
    ولی از یک نظر از بچه های سایت که اینقدر با کلاس و معلومات هستند توقع می ره که فیلمها و شخصیت های قدیمی را بیشتر بشناسند
    استایل و ظاهر کیتی به خاطر بازی کردن در نقش همسر جان اف کندی (ژاکلین کندی) است.

  20. sanu said

    این فیلمی که کتی داره توش بازی می کنه، نقش کندی رو به کی دادن؟ نکنه فقط درباره خود ژاکلین باشه. در این صورت دیگه اسم فیلمو نمی ذاشتن کندی ها

  21. vahid said

    تا چند سالگی میخوای این بچه رو بغل کنی؟

  22. lucy said

    eeeeeeeeeeeeeeee baz ham katie mohasho kotah kard !!!!
    in ta key mikhad sooryo baghal kone !!??????

  23. شیرزاد said

    عالی بود

  24. سارا_دارا said

    چقدر گريمش متفاوته

    من اگه جاي سوري بودم مامانم و نميشناختم

    البته شايد من خنگم نه سوري

    فكر كنم كتي با سوري و پتوش تو فيلم بازي مي كنه

  25. ثمینه said

    موی این مدلی قشنگش کرده دوسش دارم فقط کاش یه خورده بیشتر به خودش می رسید
    سوری هم که عشقه ناز و جیگر فقط خیلی دوست دارم ماجرای اون پتو، عضو جدا نشدنی خانواده را بدونم
    مرس

  26. sana said

    in model moo be katiee miaddd ghiafashoo az mooshiii daravordee:D

  27. فهیمه (Nicolefan1) said

    چه خوبه کتی دامن کوتاه نپوشیده که پاهای داغونش دیده شه
    مگه چه اشکال داره بچه 4 ساله رو بغل کرد همش گیر میدین

  28. عادیه نظری ندارم راجبش

  29. سهیلا said

    از قیافه کتی اصلا خوشم نمیاد
    سوری هم کپی مامانشه بزرگ شه عین خودش میشه
    سوری خیللللللی لوسه

  30. baran said

    وقتشه یه فیلم خوب بازی کنی کتی….
    سوری شما هیچ دوست کوچکی نداری چرا خب؟

  31. فاطمه said

    اولا قیافش زیاد …..ناز نبود صورتش گنده وپیشونیشم جلو….بود….اما الان خیلی خوب وخوشمل شده

  32. Nafiseh said

    خیلی زشته این کتی

پاسخی بگذارید

 
