CelebFa – جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

شکیرا: امیدوارم هشت پا اشتباه نکرده باشد

Posted by Admin در ژوئیه 11, 2010

شکیرا: امیدوارم هشت پا اشتباه نکرده باشد

طرفدار تیمهای لاتین هستم.فکر می کنم که آنها در جام جهانی نمایش خیره کننده ای داشتند. آرژانتین، اروگوئه، پاراگوئه و برزیل.. ولی فکر می کنم که تیم اسپانیا هم فوق العاده بود و من مدتهاست که از آنها حمایت می کنم..این وظیفه اخلاقی من است..من ریشه ای اسپانیایی دارم و می بایست به حمایت از این تیم بپردازم.

سایت گل- پس از کنسرت شکیرا دردیدار افتتاحیه رقابتهای جام جهانی ، اکنون همگان بی صبرانه درانتظار آن هستند تا این خواننده کلمبیایی در مراسم اختتامیه نیز به هنرنمایی بپردازد و ترانه واکاواکا یا » نوبت آفریقاست» که مبدل به سرود ملی رقابتهای جام جهانی شده است را بار دیگر اجرا کند.این مراسم پیش از آغاز دیدار فینال برگزار خواهد شد.

این خواننده کلمبیایی که در جام جهانی 2006 آلمان نیز هنرنمایی کرده بود، در صحبتهایی اعلام کرده که او طرفدار اسپانیاست و به ریشه های اسپانیایی اش اشاره کرده. شکیرا در ادامه اعلام کرده که شیفته فوتبال و سرزمین آفریقای جنوبی شده است.متن گفتگوی فیفا با شکیرا را می خوانیم:

* چه نکته ای بیش از سایرین، تو را جذب آفریقای جنوبی کرده است؟

– فکر می کنم در جریان این ماه که در آفریقای جنوبی بوده ام، به شدت شیفته این کشور شده ام.این یکی از شادترین ماه های زندگی من در طول سالهای اخیر بود. بسیار هیجان انگیز بود که هر روز صبح به هیجان تماشای بازیها از خواب برمی خاستم و هیجان داشتم تا روزنامه راباز کنم و بخش ورزشی را مطالعه کنم،چرا که واقعا هوادار پروپا قرص فوتبال شده ام.مردم آفریقای جنوبی هم به شدت تحت تاثیر جام جهانی هستند.آنها فوق العاده اند و واقعا دوست داشتنی…بسیار احساساتی و با محبت.. حس می کنم که از همان اولین روزی که رسیده ام به شدت تحت تاثیر قرار گرفته ام و علاقه ام به اینجا روز به روز بیشتر می شود. برای اولین بار در زندگی ام دیدم که حتی افسرهای پلیس هم می رقصند و آهنگ واکاواکا را می خوانند

* آیا دیداری را از نزدیک تماشا کرده ای؟

– سه بازی را…روز اول و بلافاصله پس از برگزاری مراسم افتتاحیه بازی مکزیک- آفریقای جنوبی را تماشا کردم. بعد از آن بازیهای آرژانتین- نیجریه و اسپانیا – پاراگوئه را از نزدیک دنبال کردم و امشب هم بازی اسپانیا- هلند را تماشا خواهم کرد

* طرفدار چه تیمهایی بودی؟

– قطعا تیمهای لاتین.فکر می کنم که آنها در جام جهانی نمایش خیره کننده ای داشتند. آرژانتین، اروگوئه، پاراگوئه و برزیل.. ولی فکر می کنم که تیم اسپانیا هم فوق العاده بود و من مدتهاست که از آنها حمایت می کنم..این وظیفه اخلاقی من است..من ریشه ای اسپانیایی دارم و می بایست به حمایت از این تیم بپردازم.

* پیش بینی ات از نتیجه دیدار فینال چیست؟

–  من واقعا نمی توانم بازی را پیش بینی کنم و شهامت آن را ندارم ولی فکر می کنم باید به هشت پا اعتماد کرد.پس هر چه پل بگوید، با او موافقم.

* خاطره ای که از این تورنمنت داری را برای ما بگو

– یکی از به یاد ماندنی ترین خاطراتی که در ذهنم نقش بسته، زمانی بود که برای تماشای دیدار آرژانتین- نیجریه در ترافیک مانده بودم..مردم را در خیابانها می دیدم که از اتومبیلهایشان پیاده می شوند، آواز می خوانند و می رقصند و مرا مورد لطف و محبت خود قرار می دهند. هیچ وقت در طول یک ماه، تا این حد مورد لطف مردم قرار نگرفته بودم..همه خیلی مهربان و دوست داشتنی هستند..همیشه لبخند را برروی چهره همه می بینی و این واقعا دلنشین است.این قطعا این جام جهانی را شکل داده است. مردمان میزبان واقعا با هواداران مهربان بودند و هیچ کسی ناراضی نیست.روحیه اتحاد، احترام و تحمل در زمین مسابقه ودر استادیومها کاملا حس می شود. به خوبی می بینی که بازیکنان تیمها در پایان هر دیدار چطور یکدیگر را در آغوش می کشند و چطور هواداران  با هم هماهنگند و چطور با هواداران تیم حریف رفتار می کنند.فکر می کنم که این اتفاقی به این دلیل رخ داد که این جام جهانی اینجا و در آفریقای جنوبی برگزار شده است

منبع سایت گل

45 پاسخ to “شکیرا: امیدوارم هشت پا اشتباه نکرده باشد”

  1. jigar bala said

    جونم عزيززززززززززززززززممممممممممممم!فدات بشم من جيگرم!
    مرسي.

  2. شکوفه said

    حالا دیگه 1000 برابر دوسش دارم
    مرسی

  3. arash said

    باحال بود مرسی

  4. عشقی شکیرااااااااااا
    امشب فکر کنم بترکونه اگه اسپانیا ببره منم بیشتر دوست دارم اسپانیا ببره تا هلند ولی خدایی هلندم خوبه دو دلم که کی اول بشه
    این هشت پا جهانی شد دیگه همه دیگه میشناسنش حرف شکیرا برام جالب بود

  5. Sahari said

    واقعا چی میشه گفت جز اینکه شکیرا همه چی تمومه
    راستی امشب مراسم از چه شبکه ای پخش میشه؟الجزیره؟

  6. مونا68 said

    ععشششششششششششششششششششق منه خوشم اومد که هم عقیده ایم درباره قهرمان

  7. arash said

    اقا مجید جسارتا امشب آپدیت لحظه به لحظه داریم ؟؟

  8. shadi said

    منم امیدوارم حرف شکی جونم بشه
    و ارزوش بر اورده بشه
    تا من خوشحالیشو ببینم«ایشالا»

    عاشقتمممممممممممممممممم شکی جون
    بمیرم برات یه خراش ری دستت نیوفته

    امیدوارم امشبم مثل همیشه محشر کنه
    من مطمئنم امشب همه ی چشما روی شکی جونممممممممم زومه

    حرفشاشم مثل خودش قشنگ و دوستداشتنین

    هیچی کممممممم ننننننداره

    ممنونم
    خسته نباشی مجید جون
    عالی بود

    • Nastaran said

      شیرین جان عشقت نسبت به شکیرا بینظیره…
      ایول…

      • shadi said

        ممنونم نسترن جان منم عشقتو به المانیا تحسین میکنم
        «مهربونم امیدوارم موفق باشی،خیلی دوستداشتنییییی،بخاطر این اخلاقت بهت تبریک میگم»
        عزیزم بهتره این کامنتو ادامه ندیم و جوابی براش نذاریم؛تا فضا مثل چت روم نشه

        بازم ازت ممنونم

  9. mm said

    از اولشم ازش خوششششششم میووووووومد
    واقعا منطقیه
    خیلی دوسش دارم

  10. فاطمه said

    شك نكنيد كه اسپانيا اول ميشه…. مثل روز روشنه

  11. Amir__1 said

    » هم اکنون نیاز مند یاریه سبزتان هستم »

    کسی یه سایت درست حسابی واسه دانلود اینجور مراسما با کیفیت بالا سراغ داره ؟

    • vahid said

      تا دلت بخواد سایته
      فردا صبح تمام سایتهای دانلود فیلم مراسم رو تو سایتشون میزارن
      اگه پیدا نکردی و مجید اجازه داد اسم سایتشو بهت میدم

      • Amir__1 said

        نه بابا نمیخواد بگی سایت فیلم که هوارتا هست ولی نمیدوستم از این جور مراسمام میزارن واسه دان دمت گرم داداشی .

  12. حديث said

    خيلي جيگره اين.
    انشالله امشب اسپانيا قهرمانه.
    دست دست😀

  13. mina said

    واااااای جونم
    شکیرا جونم شک نکن که اسپانیا قهرمانه

  14. FifI said

    اسپانيا كه مي بره ولي قبول دارين مادمازل يه
    كوچولو فك پايينشون جلو تشريف داره

  15. Reza_R said

    به خاطر تو هم شده اسپانیا میبره

    VIVA SPAIN

    ممنون

  16. لی لی said

    امیدوارم هشت پاهه اشتباه کرده باشه

  17. FifI said

    مرسي رضا جان اميدوارم همش به خاطر من نباشه
    لااقل نصفشم به خاطر تو باشه دلت نشكنهD:

  18. نگین said

    من هم مثل شکیرا امیدوارم اسپانیا ببره.

    ممنون

  19. ثمینه said

    «ر ترافیک مانده بودم..مردم را در خیابانها می دیدم که از اتومبیلهایشان پیاده می شوند، آواز می خوانند و می رقصند »
    خوب اینجام همین طوریه عزیزم!
    مرسی

  20. Farzaneh said

    دمت گررررررررررم شکی جون …
    منم امیدوارم که اسپانیا قهرمان شه …..
    مرسیییییییییی

  21. Danny Ocean said

    خوشبختانه هلندی ها خرافاتی نیستن مثه این اسپانیایی ها.
    این اسپانیایی ها هم که امشب لباس شانسشونو نپوشیدن .
    هلندم داره فوق العاده عمل میکنه . امیدوارم قهرمان بشه.

  22. SaBa said

    مررررسی شکیرا

  23. فائز said

    VIVA SPAIN

  24. فائز said

    VIVA TORESS

  25. فائز said

    VIVA VILLA

  26. noushin said

    مرسی

  27. نرگس said

    زیباست … بسیار زیاد …

  28. laleh said

    اجراهاش حرف نداشت

پاسخی بگذارید

 
