CelebFa – جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

عکس های ویژه از تماشاگران و حاشیه بازی آلمان و اروگوئه – آلمان تیم سوم جام جهانی

Posted by Admin در ژوئیه 11, 2010

عکس های ویژه از تماشاگران و حاشیه بازی آلمان و اروگوئه – آلمان تیم سوم جام جهانی

آلمان با شکست اروگوئه توانست به عنوان سوم دنیا دست یابد

49 پاسخ to “عکس های ویژه از تماشاگران و حاشیه بازی آلمان و اروگوئه – آلمان تیم سوم جام جهانی”

  1. jigar bala said

    نظري ندارم مرسي.

  2. الهه said

    غیر از مقام اولی، دیگه دوم سومی معنا و مزه نداره

  3. آلمان خدایی باید اول یا دوم میشد حقش نبود سوم بشه
    چون تو بازیاش خیلی پر گل بود نمیدونم چرا جلو اسپانیا اینقدر بی روحیه بود
    با این حال ایشااله تو جام بعدی امیدوارم اول بشه
    مرسی مجید

    • jigar bala said

      به نظرم علت بي روحيه بودنشون در مقابل اسپانيا اين هشت پاي چندشه چون كاري به جز تضعيف روحيه بلد نيست…

    • موافقم ولی اینا همه خرافاته
      چون وقتی آرژانتینو 4 تا گل بزنی باید اعتماد بنفس تیم خیلی بیشتر بود شایدم بخاطر این هشت پا انر
      زی منفی گرفته بودن

      • jigar bala said

        من اصلا اعتقادي به اين موجود كذايي ندارم با اين كه از اول جام تا حالا همرو درست گفته من اصلا قبولش ندارم…
        فقط انرژي منفي ايجاد ميكنه،روحيه ها رو ضعيف ميكنه و موجب كاهش اعتماد به نفس ميشه!

      • nice_evil said

        آرژانتین که تیم نبود. مجموعه ای از ستاره بود.
        فقط کسی مثل مارادونا میتونست این تیم رو داغون کنه.

        ربطی به روحیه نداره. فوتبال آلمان ویژگیش اینه که روحیه و اینا تاثیری تو بازیشون نداره و ه هیچ عنوان احساساتی نمیشن.
        اسپانیا آلمان رو داغون کرد. آلمان خیلی خوب فوتبال بازی میکرد. ولی اسپانیا چند پله از آلمان و فوتبال دنیا جلوتره

    • shadi said

      منم موافقم
      توی بازی امشب بنظرم باید المان و اسپانیا باهم بازی میکردن
      اما خوب حالا که نشد…
      امیدوارم توی جام بعدی جبران کنن

      دیدار فیتال ساعت 11 امشب هست و درست ساعت 9 شب اختتامیه شروع میشه…
      لیست کانالا هم اینان:
      Armenia Tv1
      LIDER TV AZ
      Rai 1
      TF 1
      TRT 1
      1TV (Georgian TV)
      Pershy Natsionalny
      JSC Soprts +9
      JSC Soprts +10
      JSC Soprts World Cup
      HRT 2
      RSI La 2
      SF 2
      TSR 2
      TVP 1
      TVP Sport
      Sky Mondiale 1

      **HD**

      TRT HD
      TVP HD
      HD Suisse
      Sky Mondiale HD1
      JSC Soprts HD

      ##3D##

      JSC Soprts 3D
      بچه ها امیدوارم فید باشه

    • Nastaran said

      Bravo

      ايشالا‎ كه‎ همينطورم‎ ميشه‎….‎

  4. mina said

    آلمان خیلی خوب بازی می کرد.
    باید بازی آلمان-اسپانیا رو تو فینال می دیدیم.

  5. arash said

    ممنون مجید جان زحمت میکشی
    سومی المان هم توی جام جهانی رو به بچهای طرفداراین تیم تبریک میگم
    خوب سومی هم عنوان بدی نیست از حذف شدن تو مرحله های قبل بهتره
    بچه های ام که این مدت سر به سرشون گذاشتم ببخشن

    • shadi said

      ارش جان بچه ها همه با جو اینجا اشنان
      میدونن تو داشتی باهاشون شوخی میکردی
      خودتو ناراحت نکن

      • boby said

        شادي خانوم شما هموني نبوديد كه همش از اينكه اين جا داره تبديل به چت روم ميشه شكايت مي كرديد؟

      • shadi said

        بله من همونم
        اما:
        گر خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو

      • boby said

        ببخشيد ولي باهاتون به شدت مخالفم وقتي شما به درست بودن حرفتون اعتماد داريد رسوايي چه معنايي داره؟
        در ضمن شما هر كاري كه بقيه ميكنن بكنيد كه به قول خودتون رسوا نشيد؟اگه بقيه دارن اشتباه ميكنن تكليف شما چي ميشه؟همرنگ جماعت ميشيد كه رسوا نشيد؟
        معذرت ميخوام ولي در حال حضر شما زيادي از حد همرنگ جماعت شديد!

      • shadi said

        Boby
        جان

        من اشتباه خودمو میپذیرم
        واقعا خودمم متوجه شدم امروز زیاده روی کردم و مطمئنم شما،خیلی از کاربرای دیگه و مجید جونو عصبی و ناراحت کردم

        واقعا حرفت برام مفید و سازنده بود

        من معذرت میخوام اگه زیاده روی کردم«از شما،همه ی کاربرا و مجید جون»

        موفق باشید

      • jigar bala said

        ببخشيدا ولي به جاي تند تند معذرت خواهي كردن بهتره بهش عمل كنيد!
        ميدونيد چون شما خودتون از اين مسئله از همه بيشتر شكايت داشتيد آدم كفرش در مياد چون الان خودتون از همه ي كاربراي ديگه بيشتر اينجا رو با چت روم اشتباه گرفتيد.

      • jigar bala said

        شادي/شيرين جون ببخشيد من يهو جوش آوردم..

      • boby said

        با عرض معذرت ولي خانوم جيگر بلا ميشه شما توي اين بحث دخالت نكنيد؟اين موضوعيه بين من و شادي خانوم.

      • jigar bala said

        ok boby jan sorry

      • shadi said

        نه عسل جون ایرادی نداره
        کاملا حقو بهت میدم

        Boby جان واقعا ببخشید
        دیگه سعی میکنم به عذرخواهیام عمل میکنم
        «بازم از مدیر محترم و کاربرای اینجا معذرت میخوام»

      • Farzaneh said

        خیلی جالبه !!! کسی داره از چت روم شدن اینجا شکایت میکنه که تقزیبا این خودشه که همیشه مشغول بحث و به قول معروف چت با دیگرانه و اسمش از اول تا آخر پستا هست !!!
        من از هوادارای این سایتم …. ولی متأسفانه بعد از یه مدت که اومدم میبینم که محیط سایت خیلی با قبل فرق کرده … یعنی نظرات بیشتر حالت مکالمه پیدا کرده تا اینکه درباره مطلب یا عکس باشه … اگه هرکس خودش این موضوعو رعایت کنه و بهش عمل کنه ! دیگه همچین حالتی پیش نمیاد …
        امیدوارم کسی از حرفام ناراحت نشه …
        مرسییییییی آقا مجید از زحماتی که میکشید …

    • Nastaran said

      آقا آرش اگه منظورتون از کسی که بهتون توهین کرده، من بودم، معذرت میخوام…
      درسته، من خیلی تند رفتم شرمنده نمیخواستم اینجوری بشه…
      آخه خداییش شما بجای اینکه از تیم خودتون طرفداری کنین ، زدین تو کار تخریب تیم ما…
      آخه من نمیدونم واقعا رسمش اینه که حالا چون آلمان مسبب حذف شدن آرژانتین بوده هی به آلمان گیر بدین؟؟؟

      حالا هم که جام دیگه در شرف تموم شدنه، من نمیخوام هیچکسی از دستم ناراحت شده باشه پس:
      «ببخشید»

      • arash said

        نه عزیزم چرا یه همچین فکری کردی
        من مخلص خودتو تیمتم هستم میخوای برم کلوزه رو یه ماساژ توپ بدم خستگی جام از تنش در بره یا بقیه شون
        خیلی باحالی نسترن جون

      • Nastaran said

        نه آقا آرش ممنونم شما لطف داری
        نزنید این حرفو ارزش شما خیلی بیشتر از ماساژ دادن کلوزست…

  6. فاطمه said

    واقعااگه المان ميباخت جاي تعجب بودولي واقعادلم واسه اروگوئه سوخت

    اوناهم خيلي زحمت كشيدند….خيلي سخته كه به اينجا برسي ولي شكست بخوري
    ممنونم ازعكسا

  7. شکوفه said

    دیگه این بازیه رده بندی باید برداشته بشه.چه اهمیتی داره که کی 3وم میشه وقتی 4 تیم اول معلوم شدن
    اگه این سوارز اون 1 2 موقعیت تک به تک رو از دست نمیداد و شانس با فورلان بود اونوقت هم نتیجه ممکن بود فرق کنه هم اینکه فورلان آقای گل میشد
    امشب اسپانیا میبره و اولین تیمی میشه که با باخت توی بازیه افتتاحیه جام رو میبره
    مرسی

  8. Nastaran said

    آلمان عاشقتم
    مرسي كه سوم شدي
    واقعا مرررسسسي
    اميدوارم يوآخيم لو و كلوزه و لام و بودولسكي عزيزم هرجه زودتر خوب بشن
    طاقت ناخوش بودنتون رو ندارم
    براي من مهم فقط سلامتيتونه نه قهرمانيتون…

    عاشقتونم
    بازم ممنونم

  9. knock_knock_aMin said

    اون ضربه آزاده فورلان دقیقه ی 93 خیلی هیجان انگیز بود
    من داشتم خودمو خراب میکردم😀

    • arash said

      داداش خیلی دوس دارم برم تو مخت ببینم چی میگذره اون تو.. اصلا از کجا میاد این حرفا به کجا وصله ..سر منشاءش چیه
      خلاصه ارادت داریم اونم زیاد

  10. vahid said

    دم اروگوئه گرم خیلی تیم باحالی بود

  11. Reza_R said

    بازی خیلی قشنگی بود
    اروگوئه خیلی بهتر از اونی که انتظار میرفت بازی کرد

    ممنون

  12. سومم خوبه حالا

  13. ثمینه said

    مرسی

  14. شیرزاد said

    جالب بود

  15. نرگس said

    آلمان و دوست نداشتم چون آرژانتین رو برد … ولی توی این بازی حقش بود ببره …

پاسخی بگذارید

 
