CelebFa – جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

عکس های شکیرا در ساکر سیتی

Posted by Admin در ژوئیه 10, 2010

عکس های شکیرا در ساکر سیتی

شکیرا در ورزشگاه ساکرسیتی ژوهانسبورگ ، ورزشگاهی که اختتامیه و فینال رقابتهای جام جهانی در آن برگزار می شود
شکیرا در مراسم اختتامیه جام جهانی اجرا خواهد داشت او که خواننده ترانه رسمی جام جهانی 2010 بود سال 2006 و در اختتامیه جام جهانی آلمان نیز اجرا داشت

+++

ولیعهد و ملکه اسپانیا در ساکر سیتی

سایت گل- ولیعهد اسپانیا و همسرش برای حضور در ورزشگاه ساکرسیتی و تماشای بازی تیم ملی اسپانیا مقابل هلند در دیدار فینال رقابتهای جام جهانی به ژوهانسبورگ سفر کرده اند.بدین ترتیب آنها در کنار ملکه اسپانیا در ورزشگاه ساکر سیتی حاضر خواهند بود.

پادشاه اسپانیا که روز هشتم ماه می به دلیل مشکل ریوی مورد عمل جراحی قرار گرفته بود، هنوز اجازه سفر به خارج از کشور را نگرفته و از همین رو در مادرید مانده و بازی را از طریق تلویزیون تماشا خواهد کرد.

دن فلیپه و دنیا لتیسیا، ولیعهد اسپانیا و همسرش در اولین دیدار تیم ملی این کشور در رقابتهای جام جهانی که در آن اسپانیا با نتیجه 0-1 مغلوب سوئیس شده بود، در ورزشگاه حاضر بودند.آنها دیدار فینال رقابتهای یورو2008 را نیز از نزدیک تماشا کرده بودند.

در جریان برگزاری رقابتهای جام جهانی و پس از اولین دیدار اسپانیا مقابل سوئیس، دیگر خبری از مقامات سیاسی اسپانیا در ورزشگاه نبود، تااینکه در جریان دیدار مقابل آلمان،ملکه این کشور به ورزشگاه آمد.

78 پاسخ to “عکس های شکیرا در ساکر سیتی”

  1. jigar bala said

    توصيف زيبايي هاي اين دختر از بيان من خارج است…
    مرسي

  2. emma said

    از هلند کسی نمیاد؟
    چقدر بانمکه این شکیرا
    خیلی دوست دارم یه بار به این توپ دست بزنم

  3. emma said

    خاک توسر این فوتبالیستای ایرانی کنم فقط یکی دوتاشون خوبن
    بقیشون حیف نون- حیف آب – حیف پول

  4. MONA said

    خیلی باحااااااله این شکیراااا
    مرسی

  5. پرنيان said

    آخي اينجا چقد بانمك مي خنده….چه لاك خوشرنگي زده…
    از همه نظر عاليه…يك خواننده به تمام معنا

  6. melisa said

    dosesh daram
    ama onghadam tarifi nis ke baghyie migan

  7. shadi said

    واااااایییییییییی
    خدای من
    این دختر کاملترین دختر دنیاست
    هیچی کم نداره
    واقعا محشره
    شکیرا تو غیرقابل وصفی
    من هیچ کسی رو مثل این دختر ندیدم
    فدای خنده هات بشم من
    امیدوارم یک لحظه هم خنده از روی لبات نره
    ایشالا موفقترین خواننده ی دنیا بشی شکی جونم
    الهی من فدات بشمممممممممممممممممممم
    از اولشم بی نظیر بودی،هستی و خواهی بود
    «ایشالاااااااااااا»

    واقعا پست عالیی بودددددددددددد
    ممنونم

  8. salome said

    صورتش چروک شده

  9. Reza_R said

    منتظر مراسم اختتامیه هستیم با اجرای شکیرا و قهرمانی اسپانیا

    VINA SPAIN

    ممنون

  10. مثل همیشه دوست داشتنی
    بنظرم از همه لحاظ بهترینه
    اینجا هم تیپش خیلی اسپرت و باحاله همیشه خندرو هست آدم میبینتش انرژی میگره

  11. ثمینه said

    حرف نداره دختر به هرجا برسی لیاقتشا داری

  12. شکوفه said

    شکیرا عالیه

  13. vahid said

    خوشمان امد

  14. knock_knock_aMin said

    رنگ لاکش باحاله

  15. مونا68 said

    خیلی عاششششقشم از همه لحاظ بهترینه
    میشه لطفا بگید
    اجراش قبل از بازی تو زمینه؟؟
    چه ساعتی شروع میشه؟؟
    از چه کانالی پخش میشه؟؟

  16. تکراری شده چقد

  17. Nastaran said

    شخصیت بینظیری داری شکیرا…

  18. Farzaneh said

    منم خیلیییی دوسش دارم این شکیرارو …. اصلا کسی هست که از این بدش بیاد ؟؟!!
    از این تیپای ساده و بدون آرایشش خیلی خوشم میاد ….
    فکر میکنم اون دستبنده از اول جام و دستشه !
    مرسییییییییییییی

  19. شیرزاد said

    از خودش کرده توپ اش قشنگ اس

  20. noushin said

    طبق معمول معرکه است این خانوم از همه لحاظ

  21. arash said

    شکیلا خانوم خیلی نازی خیلی دوست دارم..باور کن

  22. سارا_دارا said

    دوست داشتنيه

    اينجا هم چه با مزه خنديده

    امشب اسپانيا قهرمانه

    راستي اينجا جا داره به نوبه ي خودم به تمام هواداراي آلمان تسليت بگم

    VIVA SPAIN

  23. mina said

    وااااااااای چقدر این دختر نازه
    چقدر ناز می خنده
    صداشم عالیه

  24. fahime(nicolefan1 said

    azash motenafaram
    zeshteeeeeeeeeeeeee
    halam be ham khord

    • Amir__1 said

      برو برو الان میریزن سرت .

      • jigar bala said

        راست ميگي امير…
        بدو فرار كن تا از اين حرفت پشيمونت نكردن!:)
        هر چند كه من خودم خييييييييييييييييلللللللللللللي شكيرا رو دوسش ميدارممم…

      • shadi said

        کییییییییییییییییییی دلش میاد شکیرامو دوست نداشته باشه؟!
        وایییییییییییییییی
        نگین من الان سکته میکنم
        دلم شکستتتتتتتتتتتتتت
        الهی شیرین بمیره برات شکی جونم
        یه لحظه ناراحت نباشییییییییییی

      • jigar bala said

        شما لازم نيست سكته كني و ناراحت بشي شكيرا خودش انقد طرفدار داره كه غصه ي يكي دو نفر كه ازش بدشون مياد بخوره!:)
        شادي جون چرا ايميلتو به اسم خودت نساختي؟

      • shadi said

        این یه رازهههههه
        ادامه داستان در پست بعدی…..

      • Amir__1 said

        ببینم شادی جون شما اون موش موشک که نیستی نه ؟
        فکر کنم همونی باشی که قدیما یه بحث کونا باهات داشتم , درسته .

      • shadi said

        نه امیر جان اسم من شیرینه ولی اصلا اون نیستم«شیرین موش مموشک کجا و من کجا!!!»
        من انجلینا رو خیلی دوستدارم
        واقعا محشره
        هر وقت فیلماشو میبینم گریه میکنم
        اره،امیر جان من همونیم که یه بار سر رابوکیس و…با هم دعوامون شد
        «بازم بابت اون بحث معذرت میخوام_خیلی اونوقت از نظر بچه ها ناراحت بودم،فقط ساسان بود که کموبیش باهام موافق بود»
        ببخشید

      • Amir__1 said

        فکر قدیمارو نکن ما که دعوا نکردیم یه بحث کوچیک بود .

        من مثل خواهرم دوست دارم .

      • shadi said

        ممنونم
        منم بعنوان داداشم خیلی دوست دارم
        من داداش ندارم تو مثل داداشمی

    • فهیمه (Nicolefan1) said

      ووووووووووووواااااا مگه اینجا آزادی بیان وجود نداره
      چطور هرکس دوست داره میتونه هرچی به نیکول من بگه
      منم به هرکی دوست دارم هرچی میگم به هیچ کس هم ربطی نداره
      دلیل نداره چون شما از اون کوتوله خوشتون میاد منم خوشم بیاد

      • Amir__1 said

        عزیزم من که داشتم باهات شوخی میکردم اگه ناراحت شدی عذر میخوام .
        در مورد نیکولم هر کی چپ نگاش کنه بهش میگم راست نگاه کنه ولی بی شوخب منم خیلی دوسش دارم و مطمعن باش طرفداریشو میکنم .

      • فهیمه (Nicolefan1) said

        امیر جان من اصلا از دست شما ناراحت نیستم
        اتفاقا خیلی براتون احترام قائلم
        منم برای لحن تندم معذرت میخوام

  25. فهیمه (Nicolefan1) said

    سلام من خیلی خوشحالم که بعد از مدت ها آدرس اینجا رو یافتم

  26. FifI said

    دختر خوبيه به دل مينيشه

  27. lucy said

    tiripesh mano koshte

  28. Neda said

    کسی میدونه کنسرت فینال جام جهانی چه ساعتیه و کدوم شبکه؟

  29. آويده said

    sooo cute

پاسخی بگذارید

 
