CelebFa – جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

عکس های شکیرا خواننده مراسم اختتامیه جام جهانی در پارک شیرها آفریقای جنوبی

Posted by Admin در ژوئیه 9, 2010

عکس های شکیرا خواننده مراسم اختتامیه جام جهانی در پارک شیرها آفریقای جنوبی

شکیرا خواننده 33 کلمبیایی که خواننده ترانه رسمی جام جهانی بود و در مراسم افتتاحیه هم حضور داشت برای شرکت و اجرای مراسم اختتامیه جام جهانی وارد آفریقای جنوبی شد او در پارک شیرها ژوهانسبورگ دیده می شود

60 پاسخ to “عکس های شکیرا خواننده مراسم اختتامیه جام جهانی در پارک شیرها آفریقای جنوبی”

  1. سما said

    خانم و دوست داشتنی

  2. مونا68 said

    تو رو خداااا یه کانال تو هاتبرد بگید که مجانی پخش کنه
    اگه نبینم دیگه دیوونه میشم

  3. mina said

    آخی جونم خیلی دوسش دارم.
    راستی میشه شبکه هایی که مراسم اختتامیه رو پخش می کنن با زمان شروع مراسم بگید؟

  4. arash said

    چقدر این دختر جیگره چقدر خوشگله چقدر نازه چقدر خوش تیپه چقدر خوش صداس چقدر خوب میرقصه چقدر من دوسسسسسسسسسسششششششششششششششششش دارم

  5. Farzaneh said

    وااااااااای چقدر اسنجا تیپ و قیافش ساده اس …
    ولی خدایی همه جوره به دل میشینخ ..
    خیلییییییییی دوسش دارم
    واقعا هنرمنده
    مرسیییییی

  6. sahel-girl said

    اخی منم میخوام!!
    مرسی

  7. النا said

    واااااای نازی چقدر این شیره ملوسه،آدم هوس میکنه

  8. shadi said

    واییییییییییییییییییییی من عاشق این بشرم حاضرم بمیرم تا یه دونه مو از سر شکیرا کم نشه
    دوستدارم یه روز ببینمش و بهش بگم که تنها دلیل نفس کشیدنم اونه
    عین بچهاست
    ساده و ناز
    هیچی کم نداره
    ممنونم واقعا پست عالیی بود

  9. SaBa said

    چه نترسه
    من ببر دوس دارم ولی فقط نازش کنم نه بغل P:

  10. knock_knock_aMin said

    توله های جگوار بلک خیلی از شیر باحالتره کلا شاخ ترین حیوونه

  11. لیــــلی said

    خواهشا یه شبکه مجانی بگین ما هم ببنیم تورو خــــــــــدا

  12. vahid said

    من موندم الان شیره خوشکل تره یا شکیرا؟

  13. mm said

    خیلی ازش خوشم میاد

  14. mm said

    هیچی کم نداره این بشر

  15. merila said

    bache shira naztaran az shakira

  16. سحر said

    چقد كلاه بهش مياد
    خوب هميشه كلاه بزار سرت ديگه

  17. Nastaran said

    Ye zamani German haye azizam to0 in park migashtano be piro0zi fek mikardan amma….

    Dar morede Shakira ham bayad begam ke kheili shakhsiate zibayi dare…o0n mojo0diam ke to0 baqaleshe kheili do0s daram….

    MerC

  18. poya said

    کد کانال لیدرA3 31 30 04 61 67 82 4A

  19. ثمینه said

    خیلی دوسش دارم خانوم سنگین
    اما بدون آرایش خیلی معمولیه

  20. یلدا said

    شکیرا با نمکه منم کاراشو رقصشو دوس دارم ولی خدایی از اون خواننده هایی نیست که بشه باهاش حال کرد خدایی کدوم خوانندس میوز یا شکیرا بگذریم شکیرا از اون دسته خواننده هاس که ویدیوش معروف تره آهنگه اینا ولی شیرا چقد ملوسن

    • shadi said

      دلت میاددددد!!!اینو بگی!!!

      • یلدا said

        خوب عزیزم چرا دلم نیاد سبک شکیرا اصولا به قول یکی از دوستان اینه این کمره یا فنره مثلا شما امی لی رو ببین شکیرا ببین ولی خدایی شکیرا از یه جهت خیلی خوبه کارشو درست میکنه یعنی میرقصه یعنی میرقصه خودشو مث بریتنی اینا خراب نکرده هنرش تو سبک خودش خوبه در کل خواننده ی عام پسندیه

      • shadi said

        نظرت جالب بود
        ممنونم که جوابمو دادی
        موفق باشی

  21. sana said

    نخیرماااا شبکه چهار با اجرای صالح علاااا

  22. آويده said

    وااااي شيره چه ملوسههه

  23. آويده said

    خيلي خانوم و دوست داشتنيه ..

  24. عکسه اول خیلی نازه

  25. شکوفه said

    ای جان شکیرا
    چی میشد ما هم از این پارکها داشتیم یه روزی!
    مرسی

  26. aNGel said

    اوخي… عجب شيري
    كاش من جاش بودم!!!
    دوسش دارم… بي صبرانه منتظرم ببينم اختتاميه چه ميكنه

  27. He-Who-Must-Not-Be-Named said

    کاش من جای شیره بودم
    دختر به این فلیکسیبلیتی(انعطاف پذیری) دیده بودید؟
    فک کن باهاش مثل اون شو خودش دعوا میکردم!

  28. نگین said

    دوست داشتنیه و خانم.خوشم میاد زیاد آرایش نمی کنه!هرچند اونجا رسم نیست آراییش زیاد.معصوم شده اینجا

  29. شیرزاد said

    عالی بود
    مرسی

  30. noushin said

    چقدرباحال کاش منم اونجا بودم بچه شیر دوست دارم

  31. نرگس said

    خیلی نازه …
    ازش خوشم میاد …

پاسخی بگذارید

 
