CelebFa – جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

دوست دختر جانی دپ از راز رابطه اش با جانی می گوید

Posted by Admin در ژوئیه 8, 2010

دوست دختر جانی دپ از راز رابطه اش با جانی می گوید

بازیگر و خواننده فرانسوی ونسا پارادیس – که از سال 1998 دوست دختر بازیگر فیلم آلیس در سرزمین عجایب، جانی دپ است – صادقانه معتقد است دوری قلب را شیفته تر می کند و می گوید باعث می شود وقتی که این زوج مشغله کاری ندارند و با هم هستند قدر زمان را بیشتر بدانند.
او گفت: «این واقعیت که ما هر روز در کنار یکدیگر نیستیم نقش بزرگی در نگهداشتن ثبات رابطه ما بازی می کند.»

«و در نتیجه ما ارزش و احترام زیادی برای یکدیگر قائل هستیم. ما میدانیم که اگر بخواهیم رابطه مان ادامه یابد، نباید همدیگر را تحت فشار بگذاریم، و باید اجازه دهیم که هر یک راه خود را برویم و به یکدیگر اعتماد کنیم.»
ونسا – که با جانی دو فرزند دارد، لیلی رز 11 ساله و جک که هشت سال دارد – همچنین گفت که ستاره 47 ساله هالیوود فوق العاده رومانتیک است و او شگفت انگیز ترین مرد دنیا است.
ونسای 37 ساله در شماره آگوست مجله ماری کلیر افزود : «من فکر میکنم او باشکوه است، حقیقتاً باشکوه.»
ونسا اخیراً گفته است که هردو عاشق فیلم های قدیمی هستند و این رابطه آنها را تازه نگه میدارد.
او گفته است: «ما دوست داریم فیلم های قدیمی با بازی همفری بوگارت، لورن باکال، ژان گابون و آلن دلون را تماشا کنیم که همه درباره عشق، احترام و صبوری هستند. من فکر میکنم این مهم است که زمان با ارزشی را در کنار یکدیگر داشته باشیم.»

عکس های این پست آرشیوی و مربوط به مجله ال سال 2008 است

تهیه و ترجمه اختصاصی برای سلب فا توسط : ساسان

44 پاسخ to “دوست دختر جانی دپ از راز رابطه اش با جانی می گوید”

  1. jigar bala said

    جالب بود مرسي از مجيد و ساسان خسته نباشيد.
    از جاني خوشم مياد

  2. نسترن said

    خیلی پست فوق العاده ای بود
    جانی تکه .. من خیلی دوستش دارم
    زوج خوب و بی حاشیه ای هستن

    مرســــــــــی

  3. vahid said

    جانی فوق العاده بود هست خواهد بود

  4. ویکتوریا said

    من هم با نظر ونسا موافقم دوری دوستی ها رو پرنگ تر میکنه

  5. Nastaran said

    خیلی جانی رو دوسش دارم…

    ممنونم از آقا مجید و آقا ساسان

  6. پرنيان said

    از زنش خوشم نمياد خيلي قيافش زشته! خود جاني خيلي بازيگره خوبيه دوسش دارم….خب خوبه كه همديگرو دوست دارن ولي زياد زوج قابل توجهي نيستن

  7. elaheh said

    من هم معتقدم دروری قلب رو شیفته تر می کنه من اینو تجربه کردم. مرسی مجید و ساسان عزیز

  8. knock_knock_aMin said

    دختره ترسناکه 

  9. سحر said

    اصلا رابطه اين دوتا واسم مهم نيست چون حسي بهشون ندارم

  10. salome said

    من نمی دونم اینا که بچه هم دارن چرا ازدواج نمی کنن هنوز رابطشون دوستیه

  11. Amir__1 said

    چقدر من این موجوده نیمه ریشورو دوست دارم . ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااا…
    یه بار یکی واسم این اهنگایه ونسا رو گذاشت نزدیک بود روش بالا بیارم , چیه اخه , صدا نداره باز بازیش بهتره .
    ولی عکسایه حرفه ای بود . ممنون ساسان خان .

    و صد سپاس خدمت مدیر .

  12. سما said

    من فکر میکنم او باشکوه است، حقیقتاً باشکوه!!!!!!
    ایول
    بهتر از این نمیشد جانی دپ رو توصیف کرد

  13. خیلی جالب بود این پست.واقعن زوجه خوبین.مشخصه همدیگرو دوس دارن.هر دوتاشون دوس داشدنین

    مرسی

  14. ایمان said

    با هر دوتاشون حال میکنم یه جورایی تیریپای جفتشون باحاله
    به هر دوتاشون میخره نقشهای عجیب بازی کنن

  15. نگین said

    جانی یه جوریه با اینکه ظاهرش هفت و هشت میزنه و حتی گاهی احمقانه بنظر میرسه اما فوق العاده دوست داشتنیه!

    کسی قاطی نکنه آ!بعد از آل پاچینو قبولش دارم اساسی

    ممنون

    • Nastaran said

      منم آل پاچینو رو میستایم…

      هنری که این مرد توی فیلمای پدرخوانده (بهترین فیلم عمر من) به خرج داد غیر قابل انکاره…

  16. Farzaneh said

    به نظر من که جفتشون به جورایی عجیب غریبن و خیلییییی مچن …
    عاشق جانیم …
    اینقدر این ونسا از زندگی رمانتیکش گفت، بهش حسودیم شد !!!🙂

  17. ثمینه said

    زوج جالبین
    اما منم نمیدونم چرا با هم عروسی نمی کنن
    خوب البته لابد یه دلیلی داره دیگه
    مرسی

  18. poya said

    عاشق جانی و همسر مخترمش خیلی هم خانمش جذابه قابل توجه بعضیها

    • پرنيان said

      قابل توجه بعضي ها كه اين عكس هاي اينجاست خوشگل افتاده وگرنه اگه عكس هاي بيرون يا….ببيني بسيار بيريخت مي باشد با اون دندوناش و هيچ جذابيتي هم نداره الان ونسا پاراديس

  19. SaBa said

    جانی شگفت انگیزه و واقعا دوست داشتنی

    ممنون برای این پست

  20. sahel-girl said

    وااااااااااااااااااااااااای عشق من جااااااااانی!

    فدات شم جیگر من خیلی رمانتیکی واقعا!
    خوش به حال ونسا!

    جییییییییییییییییییگر من!

    خیلی خیلی خیلی ممنون

  21. arash said

    ممنون ساسان

  22. ملیکا said

    اگه دقت کنین می بینین که این عکسا بدلن ! نه جانی این شکلیه نه ونسا !

  23. لیدا said

    چه قدر خوبه دو نفر اینجوری همو درک کنن و به هم گیر نمی دن واقعا عالیه

  24. المیرا said

    درست میگه دوری تو رابطه باعث محکم تر شدن رابطه میشه
    مرده فوق العاده ای جانی
    از تو عکساش هم موج مثبت میفرسته موجی
    پر از عشق و احساساتی بودن که فقط خانوما احساسش میکنن🙂

  25. sara said

    آق ساسان و مجيد آقا ممنون.من عاششششششششششششششششششششششششق جاني دپم.زنش خيلي نچسبه.

  26. شکوفه said

    مرسی ساسان جان
    در فوق العاده بودن جانی که شکی نیست اما این دوست دخترش….

  27. فاطمه said

    واقعاازجانی خوشم میاد..خیلی عششششقه ازهمه مهمتریاد خواننده ی مورد علاقم کامران جعفری میفتم
    ممنون ازعکسا

  28. لعیــــــا said

    دوری دوستیهارو قوی تر می کنه قبولش دارم
    عکس دومی حس فوق العاده خوبی بهم میده
    جانیو دوست دارم از دوست دخترشم خوشم اومد
    مرسی مجید و ساسان عزیز

  29. DoRsa said

    من عاشششششششششششششق جانیم

    تا حالا نشده فیلمی بازی کنه که من دوسش نداشته باشم

    فوق العادست

    واقعا خوش به حال زنی که با اون زندگی می کنه

  30. SaBa said

    آقا من باز اومدم بگم مرسی
    از بس عشقه جانی
    آدم حسودی میکنه به ونسا

  31. aNGel said

    منم بودم مي گفتم فوق العاده اس
    ديگه چي از خداميخواد
    خداييش ماهتر از جاني ميتونه پيدا كنه؟

  32. شیرزاد said

    حالی که خبر شد
    چی گل را به آب داد ؟

  33. noushin said

    پست جالبی بود عکسها هم جذاب بودن

  34. lucy said

    dost dokhtaresh tarsnake

  35. ashkan said

    من عاشق جانی دیپ هستم به خصوص در دزدان دریای کاراییب و مطئن هستم که جک اسپارو عجیب ترین مرد دنیاست البته بعد از خودم!

پاسخی بگذارید

 
