CelebFa – جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

عکس های انریکه ایگلسیاس در مراسم معرفی آلبوم جدیدش Euphoria در لس آنجلس

Posted by Admin در ژوئیه 8, 2010

عکس های انریکه ایگلسیاس در مراسم معرفی آلبوم جدیدش Euphoria در لس آنجلس

انریکه ایگلسیاس خواننده 35 ساله اسپانیایی در مراسم معرفی آلبوم جدیدش در لس آنجلس دیده می شود

+++

دانلود آلبوم جدید و بسیار زیبای Enrique Iglesias  به نام Euphoria . با ۴ کیفیت متفاوت

MP3 320

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ      Rapidshare Directlink

01- I Like It.mp3
02- One Day At A Time.mp3
03- Heartbeat.mp3
04- Dirty Dancer.mp3
05- Why Not Me.mp3
06- No Me Digas Que No.mp3
07- Ayer.mp3
08- Cuando Me Enamoro.mp3
09- Dile Que.mp3
10- Tu Y Yo.mp3
11- Heartbreaker.mp3
12- Coming Home.mp3
13- Everythings Gonna Be Alright.mp3
14- No Me Digas Que No (Solo).mp3


MP3 128

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ      Rapidshare Directlink

01- I Like It.mp3
02- One Day At A Time.mp3
03- Heartbeat.mp3
04- Dirty Dancer.mp3
05- Why Not Me.mp3
06- No Me Digas Que No.mp3
07- Ayer.mp3
08- Cuando Me Enamoro.mp3
09- Dile Que.mp3
10- Tu Y Yo.mp3
11- Heartbreaker.mp3
12- Coming Home.mp3
13- Everythings Gonna Be Alright.mp3
14- No Me Digas Que No (Solo).mp3


OGG 64

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ      Rapidshare Directlink

01- I Like It.ogg
02- One Day At A Time.ogg
03- Heartbeat.ogg
04- Dirty Dancer.ogg
05- Why Not Me.ogg
06- No Me Digas Que No.ogg
07- Ayer.ogg
08- Cuando Me Enamoro.ogg
09- Dile Que.ogg
10- Tu Y Yo.ogg
11- Heartbreaker.ogg
12- Coming Home.ogg
13- Everythings Gonna Be Alright.ogg
14- No Me Digas Que No (Solo).ogg


WMA 20

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ      Rapidshare Directlink

01- I Like It.wma
02- One Day At A Time.wma
03- Heartbeat.wma
04- Dirty Dancer.wma
05- Why Not Me.wma
06- No Me Digas Que No.wma
07- Ayer.wma
08- Cuando Me Enamoro.wma
09- Dile Que.wma
10- Tu Y Yo.wma
11- Heartbreaker.wma
12- Coming Home.wma
13- Everythings Gonna Be Alright.wma
14- No Me Digas Que No (Solo).wma

40 پاسخ to “عکس های انریکه ایگلسیاس در مراسم معرفی آلبوم جدیدش Euphoria در لس آنجلس”

  1. jigar bala said

    آلبوم جديديش خيلي خوبه.من كه عاشقشم خيلي خوشم مياد ازش…
    صداش عاليه!!!
    مرسي

  2. sahel-girl said

    چه لاغر شده!!

    تیپش خوبه الا کفشاش!!

    مرسی

  3. knock_knock_aMin said

    زیاد از موزیکش خوشم نمیاد ولی خودش باحاله 

  4. vahid said

    این نمیخواد پیر بشه

  5. Amir__1 said

    از شلوارو کفشش خیلی خوشم اومد .
    دمت گرم بابت لینکا .

  6. پرنيان said

    خييلي ازش خوشم مياد…خيلي خوشگل و خوشتيپه…..
    آهنگ جديد آلبوم جديدش i like it هم كه موزيك ويدئوشو ديدم خيلي قشنگ بود…..مرسي آقا مجيد براي آلبوووووم

  7. شیرزاد said

    استایل اش عالی اس

  8. DoRsa said

    چرا یه عده این قدر جذابن:)

  9. شکوفه said

    ااااااااااااااا.و بالاخره انریکه پیداش شد…
    خیلیه ها که تو سن 35 سالگیت همچنان جذاب باشی و عینه یه 25 ساله نشون بدی
    خوش به حال اون آنا
    آلبومشم عالیه
    مرسی

  10. لیــــلی said

    آلبوم جدیدش خیلی قشنگه
    مرسی بابت لینک
    واقعا هم صداش محشره هم استایلش

  11. Reza_R said

    هم باخودش حال میکنم هم آهنگاش

    ممنون

  12. SaBa said

    بچه باحالیه

  13. نسترن said

    هم خودشون هم آهنگا و صداشو دوس دارم
    چقد اینجا تیپش خوبه ..

    مــــرسی از لینکای آهنگاش اقا مجید

  14. من از آهنگاش خیلی خوشم میاد
    خیلی ریتما و صداشو دوست دارم بنظرم تکه
    خدایی بهش 35 سال نمیاد خیلی کمتر میخوره
    تیپشم خیلی اسپرته ایول
    مرسی

  15. shervin said

    ahangash Mahshareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee man hamashunooo gereftam fogholadasttt Mrcccccccccccccccccccccccccccccccc

  16. shadi said

    انریکه بچه خوشتیپه
    اصلا سنش بهش نمیاد
    خیلی البوم جدیدش محشره
    سبک قشنگی داره
    صداش ارامش خاصی بهم میده
    واقع دوستداشتنیه

    ممنونم

  17. arash said

    انریکه نامبر وانه صدا. اهنگ. تیپ. چیزی کم نداره من با اهنگاش زندگی میکنم

  18. SaRa~ said

    مرررسی آقا مجید

  19. bahareh said

    خیلی کم پیدا بود این مدت
    دلم تنگ شده بود براش
    مطمئنم که آلبومش عالیه و می ترکونه
    راستی آنا کو؟؟؟؟؟؟!!!

  20. شبنم said

    خوشگل تر شده . یه کارای کرده نه ؟

  21. ویکتوریا said

    وایییییییییییییییییییییییییی محششششششششششششششره تیپش .قیافه اش اصلا به35 ساله ها نمیخوره

  22. sami12a said

    enrique sedash foghladas..kheili ba ehsas mikhone..dod daram

  23. sami12a said

    enrique sedash foghladas..kheili ba ehsas mikhone..dos daram

  24. SH!\/A said

    انا الهی کوفتت بشه.
    از حلقومت چنین تیکه ای پایین نره.
    هر روز جذاب تر از دیروز.دینگ دینگ

  25. Nastaran said

    خیلی دوسش دارم این موجودو…

    ولی با اون خالش جذابتر بود…

    ممنونم

  26. ثمینه said

    انریکه را دوست دارم
    لینکا برای من که کار نکرد نتونستم دانلود کنم
    مرسی

  27. arefe said

    انریکه سلام:)
    این رپید شر لینک آهنگ ها رو به خاطر کپی رایت برداشت:((
    میشه رو مثلا 4شرد آپلودش کنین؟ چون اون یکی لینکه هم فیلتره
    ممنون

  28. Admin said

    لینک های جدید :

    Enrique Iglesias – Euphoria (International Edition) (2010)

    Genre: R&B
    Label: Universal Republic
    Quality: 204 Kbps Avg / 44.1 KHz / Joint Stereo
    Size: 84.23 MB
    Rip Date: 2010-07-05
    Store Date: 2010-07-06

    http://sharingmatrix.com/file/11383195/EnriqueIglesiasEuphoria__International_Edition_2010FRAY.rar

    +++

    Enrique Iglesias – Euphoria (2010)

    Quality: 192 Kbps
    Size: 74.7 MB
    http://sharingmatrix.com/file/10334431/Enrique2010.zip

    +++

    Enrique Iglesias – Euphoria (2010)
    Pop | MP3 320 Kbps CBR | 120 MB

    http://www.fileserve.com/file/3fpEVj7

  29. MONA said

    خیلی خوشم میاد ازش
    اهنگاشم قشنگه
    اصنم بهش 35 نمیاد
    مرسی

  30. من عاشقه آهنگاشم.از اینکه بی حاشیس خیلییی خوشم میاد.خوشتیپه کلی ولی بعضی وخدا قیافهش یه نمه خز میشه.ولی درکل کارش خیلی درسده

  31. فرانک said

    سلام، ممنون از بابت لینک آهنگ ها . من دانلود کردم.
    میگم آلبوم جدیدش همش اسپانیایی خونده؟ حتی یه دونه انگلیسی هم نداره؟
    چون اینی که من دارم همش اسپانیایه!

  32. فاطمه said

    ای خدا..یعنی دارم درست میبینم ادمین جون افتاب از کدوم طرف دراومده
    ازانریکه پست گذاشتی؟؟؟ای کاش زودترمیومدم کامنت میدادم حیف…..
    جیگرشو برم من چقددوسش دارم مثل همیشه خوشتیپه چه شلوار خفنی پوشیده
    واقعا هیچ خواننده ای جذابیت ونمک اینونداره کاراشم که محشرن حرف ندارن همشون احساسی وباحال….ناقلاتواین عکساهم واقعا جیگرافتاده
    ادمین عزیزم واقعا ممنونم امیدوارم این مقدمه ای باشه برای پستای بیشترازانریکه خیلی حال کردم راستی ازلینک هاهم ممنونم واقعا مرسی جیگر

  33. *ستاره* said

    وایییی تو کلیپ I Like it چقدر خوب شدهههه بووودددد

  34. لی لی said

    خیلی دوسش دارم. خوش قیافه است

  35. دل کوک said

    من بیشتر از خودش از پدرش خولیو خوشم میاد واقعا که بی نظیره

  36. noushin said

    من دوستش دارم

پاسخی بگذارید

 
