CelebFa – جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

فتوشات زیبای آنجلینا جولی در شماره جدید مجله PARADE + متن کامل گفتگو

Posted by Admin در ژوئیه 8, 2010

فتوشات زیبای آنجلینا جولی در شماره جدید مجله PARADE + متن کامل گفتگو

آنجلینا جولی، عشق، برد پیت، بچه ها و فرار از پاپاراتزی ها
آنجلینا جولی در مصاحبه جدیدش با شماره آگوست مجله پارید درباره زندگیش با برد پیت، بچه ها و چگونگی کنار امدن با سیرک رسانه هایی که او را احاطه کرده اند صحبت کرده است.
این ستاره زیبا و جذاب همچنین درباره بعضی از سرکشی های گذشته همچون زخمی کردن خودش و بیرون پریدن از هواپیماها و مرگ مادرش مارچلین برترند که در سال 2007 به علت سرطان درگذشت گفتگو کرده است.

آيا بچه ها تنها دليل موندن شما و برد با هم هستند؟

بچه ها قطعا مارو به هم ديگه گره مي زنند اما يك رابطه هيچ وقت به خاطره بچه ها دوام نمياره تو بايد واقعا  به هم  وابسته باشي تا با هم بموني  و اوقات قشنگ و جذابي رو بگذروني.من و برد عاشق همديگه هستيم و كنار هم خيلي اوقات خوبي رو ميگذرونيم .خيلي مهمه كه من و برد قوي و شاد باشيم  اينجوري  بچه مي تونن پدر و مادرشادي داشته باشن واين بهترين جيزي هست كه ما مي تونيم به بچه ها بديم. برد منو خوب ميشناسه دقيقا همونجوري كه هستم .اون عاشق منه و بچه ها هم عاشق من هستن.اونا تمام  عيب ها و ايرادهاي منو مي دونن و اونارو قبول كردن من مي تونم كاملا اينو احساس كنم.

شناختي كه نسبت به عشق داري…..

من واقعا براي كسي كه عشق رو تجربه نكرده ناراحت و متاسفم.عشق يك چيز عالي و با نشاط  است. مي دوني برد گاهي با من شوخي ميكنه كه درباره عشق صحبت كنيم.عشق؟ يك كلمه ي خنده داريه.برد مي تونه  عبارت هاي شاعرانه  براش پيدا كنه  ولي من اصلا اين چيزا رو خوب بلد نيستم. ولي مي دونم كه عشق يعني بهترين هارو براي كسي كه دوست داري بخواي….خواسته هاي اونا مهم تر از خواسته هاي خودت باشه، هميشه عشق اينجوريه…..عشق چيزيه كه داري براش زندگي مي كني.

سركش هايي كه در گذشته مي كردي…..

من در گذشته داشتم خودمو از يك هواپيما به پايين پرتاب مي كردم ، سعي مي كردم يك چيز جديد رو پيدا كنم كه مانع بشه چون بعضي اوقات همه چيز آسون به نظر مياد. من داشتم دنبال يك چيز عميق يك چيز زياد مي گشتم. من همه چيزو امتحان كردم.هميشه احساس مي كردم كه در يك قفس حبس شده ام مثل اين مي بود كه به چيزهايي كه وجود نداشتند ضربه مي زدم. من هميشه  براي اتاقي كه توش بودم انرژي زيادي داشتم.

نقش هاي جديدت در هاليوود……

من در موقعيتي قرار گرفته بودم كه احساس مي كردم شغل بازيگري ام مي تونه جذاب تر از قبل بشه. به خاطره همين ميشه يك توضيحي داد كه چرا آخرش من با كلي تاتو و كلي كارهاي عجيب غريب ختم شدم. اون به تاتوي نوشته شده اي كه روي بازوش بود اشاره كرد يكي از 13 تاتوي روي بدنش . قلب ديوانه و شيفته ي من اون قفس رو باز كرد چند سال پيش. من ميخوام بچه هام اين آزادي رو داشته باشن. براي همه ي مردم ديگه هم اين آرزو رو دارم.

سخت گيري هايي كه در مورد  رسانه ها و پاپاراتزي ها مي كردين…..

ما همه كار مي كرديم كه بچه هارو از رسانه ها دور كنيم ما به جاهايي مسافرت كرديم كه بچه ها در معرض اونا قرار نگيرن . ما تلاش كرديم كه زندگي  كامل را در اختيارشون قرار بديم كه اونا با چنين دنيايي رو برور نشن.با وجود پاپاراتزي ها اين روزا ما مراقب هستيم كه چه وقتي از خونه خارج بشيم و غير از اين…..(آنجي به چرند بودن موضوع مي خنده)….ما در صف خريد در فروشگا ه ها نمي ايستيم و به مجله ها هم نگاه نمي كنيم. دوستانمون هيچي در اين مورد نمي گن به ما و بچه ها هم هيچي نمي دونن. احساس مي كنم اگه اينجوري مواظب باشيم بهتره برامون.

كنار اومدن با كار و بچه ها و كمك برد……

برد بچه ها رو به مدرسه مي بره اون سر فيلم برداري با بچه ها به من سر ميزنه من شام و يا ناهار پيششون هستم و زماني رو كنار هم مي گذرونيم من و برد برنامه ريزي مي كنيم كه بين فيلم ها بچه هارو به مسافرت ببريم.تجربه هاي بزرگي داشته باشيم. كارهارو با هم انجام بديم.اينجوري ما از پس كارها بر ميايم.

در مورد  يك آدم خونه نشين بودن كه شاد و خوشحال است……

هيچ موقعي نيست كه من و برد از هم جدا باشيم.مابيشتز از 3 ساعت از هم دور نيستيم.ما هميشه با هم در ارتباط هستيم. ما زياد از خونه بيرون نميريم و بيشتر در خونه هستيم ما بيشتر شبيه  پدر و مادري هستيم در پيژامه هامون.

مادرتون  Marcheline Bertrand كه در سال 2007 از سرطان فوت كردند…..

مادر هيچ وقت خودشو بهتر نمي دونست.در آخر اون گفت كه بزرگترين موفقيتش در زندگي اش مادر بودن است. يادم مياد كه مادر در كليسا آواز مي خوند.چقد زيبا بود! من باهاش شمع روشن مي كردم.اون مي گفت كه هيچي در زندگي از دست نداده به جز اينكه نوه هاشو بشناسه. وقتي كه مرد من پسرم رو به كليسا بردم كه براش شمع روشن كنيم. (چشمان آنجلينا پر از اشك ميشه) منو ببخش…..خيلي دوست دارم مامان

تهیه و ترجمه اختصاصی برای سلب فا توسط : S.P

95 پاسخ to “فتوشات زیبای آنجلینا جولی در شماره جدید مجله PARADE + متن کامل گفتگو”

  1. jigar bala said

    واي چقد خوشگل شده!!!!
    خيل خيلي مرسي از مجيد و s.p

  2. فاطمه said

    شوهر دزد…..اینجا چقدر متفاوت شده

    • فاطمه said

      مابيشتز از 3 ساعت از هم دور نيستيم….نه بابا.خوب یه ردیاب بهش ببند خیالت راحت بشه……چشمان آنجلينا پر از اشك ميشه) منو ببخش…..خيلي دوست دارم مامان
      …..اینجا رو خوب تو نقشش رفته….بازیگره دیگه

      • shakila said

        فاطمه جون اینهمه خشونت علت خاصی داره؟!

      • salome said

        دید جالبی داری فاطمه

      • فاطمه said

        شکیلا جون…..به این میگی خشونت؟؟؟؟……خشونت اونه که بزنی طرف ولهش کنی….من فقط یه نظر دادم….در کل کارش جالب نبود که با یه مرد زندار رابطه برقرار کرد….وخونش رو به قیمت خرابی خونه یکی دیگه ساخت

      • shakila said

        نظرت برام خیی خیلی خیلیییییییییییییییی قابل احترامه فاطمه جون،اصلا نمیخوام نظرتو تغییربدم یا باهاش مخالفت کنم فقط نظرم اینه:
        تا خدا نخواد برگی از درخت نمی افته،اگه رابطه ی براد و انجلینا بوجود نمیومد شیلو+ناکس+ویوین وجود نداشتن و خیلی چیزای دیگه…….پس حتما خیری بوده فاطمه جونم.
        با احترام کامل به کامنتت عزیزم.

      • سما said

        نه دیگه توجیه نکنین
        کارش که معلومه زشت بوده ولی خودش واقعا جذابه
        خواست خدا چه ربطی به داغون کردن زندگی مردم داره؟ پس جنیفر خدا نداشت؟؟

      • shakila said

        رییس سرخپوستان خدای خود را اینگونه قسم میدهد:پروردگارا هر وقت خواستم در مورد راه رفتن کسی قضاوت کنم به من قدرت بده تاابتدا کمی با کفشهای او راه بروم،

        قران کریم:به اطراف خود دقت و توجه کن.کوچکترین چیزها شاید بزرگترین درسها را بدهد .
        پس نگاه کن،بیندیش و عبرت بگیر….

        پس فاطمه جون بیاقضاوت و مجزاتو به خدا واگذار کنیم
        اینطوری خدا ما را بیشتر دوس داره.

      • سحر said

        شكيلاي عزيز خيلي روح لطيفي داري قدر خودتو بدون

      • Nastaran said

        براوو شکیلا…
        کامنتای تو حس خیلی خاص و زیبایی به من میده…

      • فاطمه said

        شکیلا جون….. حق با شماست…..بهترین قاضی خداست….یه کوچولو زیاده روی کردم ….ممنون به خاطر یاداوریت….بوس

      • فاطمه said

        اصلا اصطلاح جالبی به کارنبردی فاطمه خانم

      • shakila said

        ای جانم،
        واقعا ممنونم بچه ها،
        اینهمه تعریفففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففف

        خیلی خیلی خیلی ممنونتونم.

        الهی……
        بچه ها بازم ممنونم.

  3. ایمان said

    جالب بود ممنون sp

  4. shakila said

    وایییییییییییی اول از همه باید بگم دوست عزیز کارتون عالی بود ممنونم.خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی زیاد مچکرم.

  5. سما said

    wwwwwwwoooooooowwwwwwww
    واقعا زیباست

  6. knock_knock_aMin said

    عشق؟ يك كلمه ي خنده داريه
    (عالی بود)

  7. salome said

    ترجمه شیوایی بود ممنون

  8. ghazal said

    kheili jaleb boodd

  9. shakila said

    چقد حرفاش باحاله…….نمیدونم چرا ولی خیلی دوس دارم در موردش بیشتر بدونم……حتی دوس دارم چیزایی که فقط و فقط تو ذهنشه و هیچکی ازشون خبر نداره رو بدونم…..خیلی وس دارم بتونم بفهمم چی تو مخش میگذره…..

    ، سعي مي كردم يك چيز جديد رو پيدا كنم كه مانع بشه چون بعضي اوقات همه چيز آسون به نظر مياد. من داشتم دنبال يك چيز عميق يك چيز زياد مي گشتم. من همه چيزو امتحان كردم.هميشه احساس مي كردم كه در يك قفس حبس شده ام مثل اين مي بود كه به چيزهايي كه وجود نداشتند ضربه مي زدم. من هميشه براي اتاقي كه توش بودم انرژي زيادي داشتم

    این تیکه ی حرفش خیلی برام عجیب و دوسداشتنیه…دلم میخاد بارها با صدای بلند بخونمش و بش فک کنم .
    واقعا عمق ان حرف یعنی چی؟؟؟؟؟؟

  10. sana said

    وای وای قیافرووو انگار نه انگارررر وای ی نازه نازه هنوز زز

    واقعاااا خانواده ا ی رویایی هستن واقعاا انی و برد فوق العادن
    ولی خدایی به نظرم زندگیشون ن خیلی خیلی سخته ….

  11. sana said

    بیشتر از ٣ ساعت از هم دور نمیمونن واقعاا فوق العادست به این میگن خانواده ه ه خوش به حال بچه هاشون با چنین بدرو مادر با شعوری

  12. سحر said

    خيلي خوشگل شده

    بازم تكرار ميكنم من عاشق اين خانواده‌ام.

    به نظر من اگه انجي خونش رو به قیمت خرابی خونه یکی دیگه ساخته بود نميتونست تو زندگيش اين همه آرامش داشته باشه.
    بر فرض اين فيلم بازي ميكنه برد و بچه‌هاشم بازي ميكنن؟

    • shakila said

      خیلی موافقم با کامنتت سحر جون….هیچی تو این دنیای کوچیک بی جواب نمیمونه،هر عملی یه عکس العملی داره؛ومهتراز همه اینکه واقعا هیچی تو دنیا قابل قضاوت نیست میدونم……………….. حتما انجلینا کار اشتباهی مرتکب نشده وگرنه تاوانشو میداد.

      • jigar bala said

        از كجا معلوم كه در آينده تاوانشو پس نده شكيلا جان؟
        عشقت به آنجلينا قابل تحسينه ولي بهتره تا از همه چيز اطلاع كامل نداريم قضاوت نكنيم.

      • jigar bala said

        البته من نميگم آنجي شوهر دزده و نبايد اين كارو مي كرد و …
        مهم اينه كه الان خوشبختن و خدا اين خوشبختي رو واسشون نگه داره!

      • shakila said

        خب منکه گفتم قضاوت سخته پس اینکار با خدا،من فقط میدونم اگه خواست خدا نبود هیچ اتفاقی نمی افتاد البته این نظر شخصیمه و اصلا ربطی به عشقم نسبت به جولی نداره،من اعتقاد سختی به این جمله دارم:تا خدا نخواد برگی از درخت نمیافته و مگه نه که میگن اگر خدای من ان است که میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد؛پس بازم میگم اگه خواست خدا نبود هیچ عشق که سهله انرزیه ای بین برانجلینا تو فیلم خانوم واقا ی اسمیت تبال نمیشد.

      • shakila said

        جیگر جون اگه فیلم orgial Sinانجلینا را دیده باشی منظورمو میفهمی که خواست خداست که بین 2 نفر انرزی عشق رد و بدل شه،اگه انجلینا میخواست کسی را عاشق کنه چرا اونجا اتفاق خاصی با اینکه فیلم خیلیییییی……بودنیفتاد.این خاست خداست که حتی طرز نگاهتت دل یکیو عاشق کنه ووووووو………..

      • jigar bala said

        با اينكه مي گي تا خدا نخواد برگي از درخت نميفته موافقم ولي با اين كه ميگي حتما آنجي گناهي مرتكب نشده وگرنه تاوانشو ميداد موافق نيستم و واسه همين گفتم بهتره تا از همه چي اطلاع كامل نداريم قضاوت نكنيم.
        ممكنه اشتباهي مرتكب شده باشه(منظورم در مورد جنيفر نيست)ولي تاوانشو بعدا بده!

      • shakila said

        خب منم موافقم شاید بعدا تاوان بده اما شاید جنیفرم داره تاوان چیزی را پس میده. اخه تا انسان مرتکب گناه نشه خدا براش تلخی پیش نمیاره.اگه انجی بعدا تاوان ببینه،جنیفرم داره الان تاوان پس میده[جداییش از براد]،البته تاوان چیزی را که من وتو نمیدونیم،در واقع همه ی ما ادما داریم تاوان انسان بودن و اشرف مخلوقات بودنمون پس میدیم.
        ادمی گر خون بگرید از گران باری رواست
        کانچه نتوانست بردن اسمان بر دوش اوست.

      • jigar bala said

        با احترام كامل به نظرت باهات اصلا موافق نيستم كه تا گناهه انجام نده توي زندگيش سختي نميكشه!
        مگه همه آدمايي كه زندگي سختي دارن آدماي بدي هستن يا گناهي انجام دادن؟!
        سختي كشيدن در زندگي دنيوي ما به منزله ي استوار شدن و محكم شدنه و اينكه بياموزيم چگونه با مشكلات مقابله كنيم و به خاطر تلافي كردن گناهامون نيست!

      • سحر said

        به نظر من دنيا دار مكافاته هر كاري كني جوابشو ميبيني -البته برخي اوقات خدا به بنده‌اش يه سختيي ميده تا امتحانش كنه يا تراشش بده كه اون جداست- شايد من چون انجي و برد و دوست دارم نمي تونم اونارو گناه كار بدونم ولي فك نميكنم انجي مي‌خواسته كسيو بديخت كنه بلكه عاشق شده

        بعضي وقتا يه اتفاقاتي مي‌افته فقط واسه اينكه خدا مقدر كرده

      • ایمان said

        این قضیه رو نمیشه بطور کامل تقصیر انجلینا دونس چون خود بردم می خواست که اینطوری شده

      • سحر said

        ايمان راست ميگه

      • مونا68 said

        خیلی بحث جالبی بود از نظر همه تون استفاده کردم

    • سما said

      پس اگه کس دیگه ای همین بلا رو سر آنجی آورد باید گفت خواست خدا بوده, سرنوشت بوده ,
      اخنیار و عقل و انصاف هم که هیچی

      • shakila said

        این بلا سر انجلینا اومده وقتی که شوهرش بیلی باب تورنتون بود و من بازم میگم سرنوشت و صلاح انجلینا این بود که ازبیلی جدا شه و با براد اشنا شه چون اگه انجلینا از بیلی خیانت نمیدید هیچ وقت علاشق بهتر از برادشم نمیشد.
        باید اعتراف کنم کنار هم بودن برانجلینا خیلی خیلی هر2تاشونو عوض کرد و به یه چیز بهترازقبل تبدیل کرد .این تغییر غیرقابل انکارههههههههههههههههه مخصوصا در موردانجلینا.

      • سما said

        نه نه
        منظورم همین الانه که ایییییییییییییییییییییینهمه عاشقانه داره زندگیشو میکنه

        واقعا بی انصافیه اگه همه کارا رو گردن خدا بندازیم

      • shakila said

        فک کنم لازم نباشهد دلم برا خدا بسوزه چون بلده مجازات کنه.

      • سما said

        چی؟؟؟؟
        چه ربطی داشت؟؟؟؟

      • shakila said

        شرمنده سما جون اشتباه شد……کامنتم بی ربط بود……. ببخشید.

  13. پرنيان said

    شايد صلاح اين بوده كه آنجي با برد آشنا بشه…..اونا الان زندگي فوق العاده خوبي دارن و كسي هم نمي تونه انكارش كنه….مگه اينكه از رو حسودي…..
    آنجي كلا بد جنسي نكرده سرنوشت اين بوده كه برد و آنجي با هم باشن
    شايد اگه برد با جنيفر بود اين همه خوشختي نداشت
    خوشحالم كه زندگي خوووبي دارن

  14. sana said

    الان معلوم نیست جنیفر داره چی میکشه … خیلی دوست دارم بدونم که چی شد که یهووو برد رفت با انی با اینکه با جنی عروسی کرده بود ایا باهم اختلاف داشتن یا ….. که سر فیلم خانم و اقای اسمیت…/

  15. النا said

    عشق يعني بهترين هارو براي كسي كه دوست داري بخواي….خواسته هاي اونا مهم تر از خواسته هاي خودت باشه، هميشه عشق اينجوريه…..عشق چيزيه كه داري براش زندگي مي كني.
    (براوووووووووو)

    • knock_knock_aMin said

      lol

    • Nastaran said

      واقعا براوو النا…

      این توصیفی که شما از عشق کردی خیلی عالی بود ، ولی به نظر من چنین چیزی تو این دنیا وجود نداره…

      علاقه های منطقی خیلی بهتر از عشقهای شدید و بیش از حده…

      البته این نظر شخصی منه…

      • knock_knock_aMin said

        نسترن خانوم این متن توصیف خودش نبوده که از بالا کپی کرده D:

      • النا said

        نسترن عزیزم اینکه نظر من نیست
        من جمله ای که آنجی گفته رو تحسین کردم

      • Nastaran said

        درسته خب ولی من کلی گفتم!!!!!!!!
        حرفی که زدم شامل انجی هم میشد!!!!!!!!
        من بخاطر این به شما گفتم براوو چون به این جمله ی انجی گفتی براوو!!!!!!!!!

        در هر حال ببخشید…

  16. SaBa said

    مسحور کننده است

  17. شکوفه said

    مرسی.همین
    من چون ازش خوشم نمیاد چیزی نمیگم

  18. aNGel said

    ماشالله… هزارماشالله…هرچيميگذرهخوشملترميشه
    جيگرشو

  19. ویکتوریا said

    من هم بانظر فاطمه موافقم شوهر دزد .حالا چرا ادای ادمای خانواده دوست در میاره .البته برد احمق لیاقت همین غول بیابونی رو داره.جنیفر لیاقت بهتر از برد رو داره

  20. vahid said

    گوگوری شده مقادیری

  21. merila said

    shayad khoda bara jeni behtar az brad mikhaste

    • jigar bala said

      شايد چون ما انسان ها كوچيك تر و بي ارزش تر از اونيم كه بتونيم صلاح و مصلحي كه در كار هاي خدا هست رو درك كنيم.
      ممكنه اتفاقي كه از نظر ما خيلي خوبه در آينده نتيجه ي بدي داشته باشه و يا برعكس.

  22. Amir__1 said

    انجلینا علاوه بر باهوشیش تجربه ی خیلی زیادی از زندگیش گرفته چون خیلی روند زندگیش بالا و پایین داشته .
    خیلی زنه کاملیه .

    ممنون .

  23. خیلیییی عالیه اینننننن.تو همه چی.چقد دوری بچه هاش از پاپاراتزیا فکره خوبیه

    مرسییییی

  24. Vampire Girl(طلا) said

    چه جالب…دست مترجمش درد نکنه…

  25. ستاره said

    به نظرم تو عکس صورتشو با فوتوشاپ دست کاری کردند چون تو عکس های قبلی گونه هاش بیشتر تو رفته بود ولی اینجا نه

  26. نگین said

    تک تک کلماتش زیبا بود تک تکشون.

    ممنون

  27. ثمینه said

    قشنگ بود هم خودش هم صحبت کردنش
    ما هیچ وقت نمی تونیم راجع به زندگی دیگران قضاوت کنیم چون توش نیستیم

  28. Farzaneh said

    خیلی جالبه که به جای نظر دادن راجع به این پست بعضیا برگشتن به چند سال پیش و دارن دنبال مقصر برای این رابطه میگردن …
    آخه هرچی که بوده تموم شده دیگه نمیدونم چرا دارین از این حرفا و کلمه هایی مثل شوهر دزد! غول بیابونی!! و… استفاده میکنین ؟؟!
    .
    آنجی همیشه و تحت هرشرایطی زیباس و از خوشبخت ترین آدمای روی زمینه … به خاطر داشتن یه خونواده ی تا این حد دوست داشتنی

    کاش عکسا بیشتر بود ولی بازم مرسییییییی … خیلیییی زیبا بود..

  29. arash said

    ممنون مجید وs-pجان

  30. شبنم said

    خیلیییییییییییییی زیبا شده اینجا .

    بعد هم اینکه چرا این دزد و اون قربانی؟؟ این برد پدر سوخته این وسط شلغم که نبوده خودش خواسته که الان با جولی هستش .

  31. فاطمه said

    ببین گریم باادم چه کارا که نمیکنه انجلینا دیگه اون انجلینای سابق نیست واقعا شکسته شده ولی هنوزم جذابه عکساشم واقعا زیبابود

  32. لعیــــــا said

    انجی بازم می تونه زیبا باشه
    واقعا ملیح شده اینجا
    دیدگاهاشم جالبه
    خسته نباشید هم s.p جان هم مجید جان

  33. لیــــلی said

    آخی چقدر قشنگ راجع به عشق حرف زده
    مرسی

  34. nazlii said

    مرسی

    آنجی زیباترین زن دنیاس

    بریتنی جای مادر بزرگشه
    با اینکه از خیل کوچیکتره

  35. shakila said

    من دقیقا یادم نمیاد چه سالی بود ولی فک کنم2007 بود که انجلینا تو یه برنامه ی ماهواره ای وقتی ازش درمورد رابطش با برد میپرسن میگه:من با برد پیت قبل از طلاق برد و جنیفر هیچ رابطه ای نداشتم،جز قسمتهایی که توی فیلم کنار هم بودیم و این نقش ما بود و جزئی از شغلمون ؛من به جنیفر خیانت نکردم چون وقتی من بچه بودم پدرم به مادرم خیانت کرد و اونو به خاطر یه دختر جوون تنها گذاشت،من بعد از این قضیه شکستهای روحی و ….زیاد مادرمو دیدم و اونجا بود که تصمیم گرفتم هیچ وقت به زنی خیانت نکنم.البته اینا حرفای انجلیناست و فقط خدا از حقیقت خبر داره ولی امیدوارم درست باشه و همینطور که انجی 3 بچه ی یتیمو پدر_مادر دار کرد خدا به 3بچش رحم کنه و اونا را از نعمت پدر و مادرشون و کنار هم بودنشون محروم نکنه.

    ایشالاه……….

  36. nazlii said

    راستی بهتر نیس به جای چت نظر هم بدیم
    اینجا داره میشه چت روم

  37. شیرزاد said

    اخ از جولی خیلی خیلی خوشم میاید

  38. noushin said

    معرکه است این خانوم مرسی از این پست جالب

  39. lucy said

    jalebe che teraze fekraye jalebi dare

  40. نرگس said

    چه مصاحبه ی کاملی … خیلی جالب بود …
    مرسی و خسته نباشید

پاسخی بگذارید

 
