CelebFa – جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس های جنیفر گارنر و دخترش سرافینا افلک

Posted by Admin در ژوئیه 5, 2010

جدیدترین عکس های جنیفر گارنر و دخترش سرافینا افلک

جنیفر گارنر بازیگر 38 ساله هالیوود همراه با دخترش سرافینا دیده می شود شوهر او بن افلک از بازیگران هالیوود است

51 پاسخ to “جدیدترین عکس های جنیفر گارنر و دخترش سرافینا افلک”

  1. jigar bala said

    اي خدا دخترش چقد بامزس الهي!خود جنيفرم خيلي دوس دارم فيسشم خيلي نمكيه!
    مرسي.

  2. سحر said

    لباس بچه‌اش چقد كثيفه….

  3. knock_knock_aMin said

    نه قیافش خیلی شاخه نه هیکلش ولی خیلی دوست داشتنیه . شوهرشم که جزو 3 تا مرد خوشتیپ هالیووده

  4. NINI said

    عزیز دل چقدر بانمکه و خوشگله خیلی بامزه است

  5. پرنيان said

    اي جان اي جان من عاشق اين كوچولوئه جوجوووو واي خدا اينا بچگي هشون خييليي با نمكنن….بچه چرا انقد كثيفه ! نكنه رو پوشكش خراب كاري كاري كرده!؟

    • knock_knock_aMin said

      تو پوشک خراب کاری کنه اینجا رنگی میشه ؟

      • jigar bala said

        اين سوال واسه منم پيش اومده….

      • knock_knock_aMin said

        جیگر بلا خوشم میاد تو همه ی بحثا شرکت داری D:

      • پرنيان said

        من از كجا بدونم آخه اگه رو پوشك خرابكاري كنه معلوم ميشه يا نه!
        راستش من در اين زمينه ها تجربه زياد ندارم…..

      • jigar bala said

        دروغ كه نگفتم اين سوال واسه منم پيش اومده بود ميخواستم ازش بپرسم كه تو به جاي من پرسيدي

      • ایمان said

        اشکال نداره همینا 4 روز دیگه واست تجربه میشه

      • فائز said

        من خدای تجربم من به همتون میگم :این یا پوشاکش از نوع خوبی نیس یا پوشاکشو بد بسته یا پوشاکش نشتی داره یا مدت زیادیه که پوشاکشو عوض نکرده یا اصلا پوشاک نبسته(اینا حاصل یه عمر تجربه کاریمه)

  6. سما said

    گیسشو معلومه 1 هفته پیش بافته دیگه باز نکرده

  7. arash said

    ای کوچولو چه نازه مامانت قربونت برم با اون مامان خوشگلت

  8. mina said

    جنیفرو دوست دارم.خیلی قیافش بانمکه.
    واااای خدا چقدر دخترش بامزس

  9. ایمان said

    بچه بامزه ایه

  10. Reza_R said

    خیلی بچه بامزست وزشت

    ممنون

  11. sany said

    وای خدای من چقدر بچه اش زشته !!!!!!!!!!!

  12. فاطمه said

    ازبن افلک تعجب میکنم که باجی لوبهم زدرفت سراغ این
    نه نمک داره نه جذابیت …لوپزخیلی ازاین سرتره

    • jigar bala said

      ولي اين خيييييييييييييللللللللللللللللللللللي دوست داشتني تر از لوپزه!

      • فاطمه said

        نظرت برام محترمه ولی جنیفرلوپزهم نمک داره هم تیپ داره
        محبوبیتش هم از این خانم خیلی بیشتره تازه بن تویکی ازمصاحبه هاش گفته بود به این دلیل با جی لوکات کردم چون میخوام همسرم زیبا باشه من موندم این منظورش اززیبا بودن چی بود دیگه ..

  13. baran said

    اخی بلند شو کوچولو اولین قدم ها همیشه نا مطمئن هستن اما به اندازه همیشه دویدن قابل اعتماد خواهند بود…

  14. شکوفه said

    آآآآآآآآآخی این سرافینا چقدر نازه.اون یکی کو پس!
    خونوادشونو دوست دارم از این کم حاشیه هان.داشتن از هم جدا میشدنا این بچه نذاشت با اومدنش

  15. سارا_دارا said

    هم جنيفر نازه هم دخترش

    وروجك چقدر هم شيطونه ، افتاده زمين خودشم لوس كرده بلند نمي شه

  16. sahel-girl said

    من که از وقتی بچه بودم از بن افلک خیلی خوشم میومد!!!
    جنی هم بد نیست خوبه!!!
    مرسی

  17. Nastaran said

    خیلی جن و بن رو دوس دارم!…
    جوجشون که دیگه جای خود داره!…

  18. ثمینه said

    چه بچه باحالی افتاده زمین می خنده!
    خونواده خوبین

  19. shadi said

    واییییییییییییی
    چقدر این بچه ملوسه
    خورده زمین داره میخنده
    الهی فدات شم جیجرممممممممم

    جنیفر واقعا قیافه ی جذابی داره

    حالت صورتش عالیه
    توی یه سری از فتوشاتهای قدیمیش که
    با جسیکا بل گرفته بود خیلی خوشگل شده بود

    ممنونم

  20. SaBa said

    کوچولوی نازنازی مامان به قربونش بره

  21. SaRa~ said

    از قیافه این جنیفر خوشم میاد کلا صورتای بدون لپ و استخوانی خیلی جذاب ترن..بازیاشم خوبه.. چه بچه نازی داره آخی افتاده زمین ولی داره میخنده چه نانازه :ی

  22. زیاد خوشم نمیاد ازش.شونه هاشم ورزشکاریو پهنه

  23. alma said

    من بن را خیلی دوست دارم نی نی نازی داره!

  24. فاطمه said

    من که اینقدر…بچه دوست دارم….این به نظرم خیلی بی نمکه..اون پنس قرمز رو با چی ست کردن؟….جنیفرم که صفره از همه لحاظ

  25. Nafiseh said

    الهی من قربون این مامان مهربون بشم….
    واااااای

  26. شیرزاد said

    فکر کنم این همین یه لباس داره ؟

  27. منا said

    ای جان قربون خندش برم من

  28. نرگس said

    عزیزم … افتاده چه خنده ای می کنه …

پاسخی بگذارید

 
