CelebFa – جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

آنجلینا جولی: بچه های من شغلم را درک نمیکنند

Posted by Admin در ژوئیه 4, 2010

آنجلینا جولی: بچه های من شغلم را درک نمیکنند

هنرپیشه زن فیلم «سالت» – که با پارتنرش برد پیت شش فرزند دارند، مداکس، زاهارا، پکس که به فرزندی گرفته اند و کودکان بیولوژیکشان شیلو و دوقلوهایشان ناکس و ویوین – اعتراف میکند که خانواده جوانش به تماشای فیلمهای او بی علاقه هستند واغلب صحنه های بازیش را با دنیای واقعی اشتباه میگیرند.

او در گفتگویی درباره صحنه های فیلم اکشن و مهیجش گفت: «پکس به خاطر اینکه می دید یک نفر سعی میکند به مادرش صدمه بزند آشفته و نگران می شد. او وقتی دید که پای من پیچ خورد ناراحت شد اما من بعد به او توضیح دادم که من حالم خوب است.»
«در حقیقت آنها خیلی گیج و سردرگم هستند. من فکر میکنم آنها واقعا نمیدانند چه فکر کنند حتی تغییر رنگ مو برای آنها گیج کننده است.»
این در حالی است که بعضی از بچه های آنجلینا دوست نداشتند رنگ موهای تیره اش را به خاطر فیلم بلوند کند. دختر چهار ساله جولی «شیلو» – که موهای کوتاه دارد – دوست دارد به مادرش در مورد استایل موهایش مشاوره بدهد.
انجی توضیح داد که : «شیلو میخواهد که من موهایم را کوتاه نگهدارم.»

تهیه و ترجمه اختصاصی برای سلب فا توسط : ساسان

78 پاسخ to “آنجلینا جولی: بچه های من شغلم را درک نمیکنند”

  1. shadi said

    جالب بود

    • shadi said

      اخی چرااااااااا؟!
      پکس عجب غیرتیه!!!
      شیلو هم که از الان مشاور شد!!!
      ایول
      .
      .
      .
      عجب بچه های باحالییییی

      خیلی مصاحبه جالبی بود
      ممنونم ساسان جان
      ترجمت عالی بود

  2. سما said

    یکی دو تا هم که نیستن آخه
    رضایت یه ایل رو جلب کردن معلومه که سخته

    • سما said

      شیلو میخواد مامانشم پسرونه بگرده !!!!
      مرسی ساسان .جالب بود

      • sanu said

        بچه تقصیری نداره. وقتی دختر به این نازی رو مثل پسرا لباس تنش می کنه اونم لباسهایی که اکثرا یا سیاه یا سفیدن(مثل لباسهای خود جولی) و تصویر اسکلت روشون هست خوب معلومه اینجوری فکر میکنه. آنجلینا جولی باید یه کم از کیتی و تام کروز یاد بگیره که چطور باید لباس تن دختر بچه کرد.

    • نگین said

      ای جااااااااااااااااااااان.منم نظر بچه هام واسم مهمه!

      اونم بچه های زیادا!!!!درسته سخته ولی لذت بخشه

      ممنون

    • nokhodi said

      واقعا🙂

  3. jigar bala said

    آخه آنجي بيچاره كاري نميتونه بكنه بچه هاش زيادن به قول سما نميتونه رضايت همشونو جلب كنه.بچه هاش خيلي عشقن مخصوصا شايلو!
    مرسي جالب بود.

  4. احسان said

    خوب بچن. حالا بزرگ میشن نسبت به این قضیه درکشون بیشتر میشه

  5. پرنيان said

    من بچه هاشششو خيلي دوست دارم…..اگه مي خواد من ميرم بيبي سيتر بچه هاش ميشم رضايت همشونو جلب مي كنم براش !!!
    مرسي

  6. jigar bala said

    آخي چه بچه هاي نازي شايلو راجع به موهاي آنجي نظر ميده؟الهي!

  7. shakila said

    اخی جانم چقد انجلینا حال میکنه با این بچه ها،
    خوش به حالش ،
    فک کنم تا اخرین لحظه ی عمرش بخاطر این بچه ها همیشه جلوی دوربین ها باشه و تورسانه ها جزاخبار مهم دنیا باشه،چون حتی وقتی خودش پیر بشه بچه هاش جاشو میگیرن و وقتی ادم اینهمه بچه ی غیرتی داشته باشه که انقد دوسش داشته باشن مشخصا دور افتاده و فراموش شده نمیشه،چون همیشه هوای مادرشونو دارن،مخصوصا بچه های انجلینا که کاملا مشخصه خیلی وابستشن،

    شیلو رو خیی دوس دارم اما امیدوارم نتونه انجلینا رو متقاعد کنه که موهاشو کوتاه کنه،

    خیلی ممنونم ساسان جون .

    • shadi said

      شکیلا جان تلپاتیه کار خودشو کرد
      من
      درکت میکنم
      واسه ی خودم پیش اومده
      وقتی ادم واقعا عاشق یکی باشه
      تلپاتی هم پیش میاد

    • shakila said

      NASTARAN JOON BE NAZARE MAN OONA FERESHTEAN NA KHEILI ADAM AKHE FERESHTEHA ASHEGH NEMISHAN.

      AZIZAM MAN MANZOORAM BE SHAKHSE KHASI NABOOD .

      • Nastaran said

        نه بابا خواهش میکنم شکیلا جون این حرفا چیه فک کنم من کمی تند رفتم ولی خب اون نظر شخصی من بود و هرکسی عقیده ی خودشو داره از جمله خود شما و من هم برا نظرتون نهایت احترامو قائلم…

  8. arash said

    دلم برا انجی میسوزه خیلی دور خودشو شلوغ کرده..درسته بچه هاش با نمکن ولی میخواست چیکار اینهمه بچه رو.

  9. سحر said

    I love this family

  10. knock_knock_aMin said

    واقعا آدم بعضی وقتا تو کار خدا میمونه .
    یکی مثل این تو هر رده ی سنی بچه داره یکی مثل داییه من کلا اجاقش کوره  

  11. ایمان said

    جالب بود ولی من میگم این شیلو اخر جا پای مادرش می زاره از این سن خیلی می فهمه بعدش هم خوشگله مطمئنا جای مادرشو می گیره

  12. Nastaran said

    خوب انجی جون بایدم شغلتو درک نکنن این جوجه ها دیگه در حال بزرگ شدننو دوس ندارن مامانشونو تو این صحنه ها ببینن شما هم اگه میخواستی شغلت درک بشه نباید انقد دور و برتو شلوغ میکردی…

    ممنون از آقای ساسان

  13. Nirvana said

    چه مامان گلی یه آنجی

    خوبه که بچه هاش از الان اینقد هواشو دارن

    ممنون آقا ساسان

  14. SaBa said

    به نظرم حق دارن گیج باشن طفلیا زندگیشون خیلی فرق داره با بقیه همینطور پدر مادرشون.
    خیییلی این شیلو جیجره دوس داره مامانشم پسر کنه مث خودش :ی

  15. shakila said

    اقا ساسان انجلینا میخواد در نقش کلئوپترا بازی کنه؟

    • ساسان said

      آره شکیلا جان تو سایت imdb هم تو لیست فیلماش هست

    • shadi said

      eyval baba
      kash yeki javabe soalaye maram inghadr zood midad

      • shadi said

        agha sasan emshab nemikayd oonayi ro ke majid joon toye post(hadse bezanid)
        gofte boodo bezarid

        bebakhshid ke khaily soal mikonam

      • پرنيان said

        شادي جان چرا انقد عجله مي كني خب شايد ادمين عزيز الان كار داره تك و تنها كه نمي تونه اين همه پست هاي جالبو بزاره
        شايد چند ساعت ديگه گذاشتن شايد يك روز ديگه…..در كل ما از همه ي زحمتاشون تشكر مي كنيم…..همه ي اين پست ها كلي وقت مي بره و زحمت ميكشن بابتش…

  16. Amir__1 said

    ای کاش شیلو یه جلسه مشاوره هم واسه ریشای برد برگزار کنه !

  17. Nastaran said

    ریش برد که خیلی باحاله…
    من هنوز تو کف ریش اینم…
    نهایت ابهته این ریش…

  18. Reza_R said

    چه به همه چیزم گیر میدن

    دمت گرم ساسان

    ممنون

  19. فاطمه said

    شیلو جیگرشو بخورم….جان از الان احساسی وفشنه….جان…..این بچه ها جاهای صحنه دار رو چطوری درک می کنن؟

  20. Nastaran said

    نباید بذارن شایلو اینجوری تیپ پسرونه بزنه و رفتارای پسرونه بکنه…
    بابا آخه الآن که شخصیت این بچه داره شکل میگیره نباید بذارن اینجوری باشه…

  21. NINI said

    طغلکی بچه ها گوگولیا

  22. Tina said

    کلن راضی کردن این همه نی نی سخته خب.

  23. آخیییییییییییییییی کوشولو

  24. مونا68 said

    اخییییییی عزیزم چقدر دلم واسه پکس سوخت خوب هنوز بچه هستن درک نمیکنن که فیلم از دنیای واقعی جداست.

  25. sahel-girl said

    چه بچه های خنگی داره این انجی!!!
    مرسی

  26. شکوفه said

    با این همه بچه بیچاره نمیدونه به ساز کی برقصه
    مرسی

  27. شیرزاد said

    واسه چی ترک کنند ؟

  28. noushin said

    طبیعیه که بچه ها تو این سن تناقض زندگی و زندگی شغلی والدینشونو درک نکنن
    بزرگ میشن میفهمین که اینها همش فیلم و ارتیست بازیه

  29. alma said

    اینم مارا کشت با این بچه هاش .مردم تو یکیش موندن معلوم که تو با 6 تا مشکل پیدا می کنی حالا هی بشین واسه مجلات قصه خاله سوسکه بگو.

  30. سارا_دارا said

    آخه آنجي يه سر داره 1000 تا سودا

    خودش خواشته بايدم تحمل كنه

    ولي بچه هاش دوست داشتنين

  31. Rozitaaa said

    چه زندگي هيجان انگيز و شلوغي بايد داشته باشن

  32. آويده said

    دورو بر خودشو خيلي شلوغ كرد .. خوب اين همه بچه اين مشكلاتم داره !

  33. shadi said

    Mishe sohbataye Kristen Stewarto darbareye Angelina Jolie v inke gofte nemikhad mesle oon bashe ro bezarid

    Rusti in vagheiyate ke cris Ronaldo pedar shode…..

    Sasan agha mishe javabamo bedid

    • jigar bala said

      آره منم جريان پدر شدن رونالدو رو شنيدم…
      فك كنم واقعي باشه اگه امكانش هست ممنون ميشم توضيحي در اين باره بديد.

      • shadi said

        جیگر بلا جان
        منم شنیدم رونالدو توی تویترش گفته:
        یک بچه ی 1ماهه از زنی داره که هویتش برای همه نامعلومه
        و
        از زنه خواسته که قیومیت
        بچشو خوش به عهده بگیره

        حالا بعضیا میگن شایعست
        بعضیا میگن واقعیته

        ولی خوب ما بازم ممنونم میشیم که درباره ی این دوتا موضوع برامون توضیح بدین

  34. شکوفه said

    منم الان که توی فن fbش دیدم فهمیدم.مثه اینکه مامان بچشم آمریکاییه و کریس گفته که پسرش تحت نظارت خودش بزرگ میشه.حالا خودش داره میره الان با یه مدل روسی date میذاره بعد میگه بچه داره.آدم میمونه والا

  35. مهتا said

    جانم چه بچه هاي جيگري و چه مامان مهربوني

  36. sany said

    ازش بدم میاد
    مرسی

  37. aida.a said

    بیا زحمت بکش بچه بزرگ کن

  38. mina said

    واااااااااای این شیلو خیلی گله

  39. ثمینه said

    آخی چه بچه های جالبی داره آنجی
    مرسی

  40. lucy said

    eyval shilo , az hala nazar mide raje be moye mamanesh

پاسخی بگذارید

 
