CelebFa – جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

عکس های ویژه از شادی تماشاگران هلندی در بازی برزیل و هلند (28 عکس )

Posted by Admin در ژوئیه 3, 2010

عکس های ویژه از شادی تماشاگران هلندی در بازی برزیل و هلند

برزيل 1-2 هلند:خداحافظ ژوگو بونيتو

این نمایش پرده‌ای نیاز به جاوااسکریپت دارد.

+++

در همین زمینه

عکس های ویژه از غم و گریه تماشاگران برزیلی در بازی هلند و برزیل ( 42 عکس )

61 پاسخ to “عکس های ویژه از شادی تماشاگران هلندی در بازی برزیل و هلند (28 عکس )”

  1. Reza_R said

    آقا مجید اگه امکانش هست چند تا عکس از بازیها رو هم بین این عکسای تماشاگرا قرار بدین خیلی بهتر میشه

    ممنون

  2. ایول
    منم از خوشحالی اینا خوشحالم
    دیروز ظهر 40 درصد از کارمندا بخاطر دیدن بازی مرخصی گرفته بودن
    این انرژی مثبتا باعث شد ایوللللللللللل
    خوشحالم خیلی

  3. sevda said

    خدایی حقشون بود.
    توووووووپ بازی کردن.
    من که خیلی حال کردم.

  4. سما said

    خیلی خوشحالم واسه هلند
    ایشالا فینال

  5. سارا_دارا said

    جالب بود

    حالا اون خانومه عرض اندام نمي كرد ، نمي شد فهميد طرفدار هلنده ؟؟؟

    آخه اونجا جاي نوشتن اسم كشورته ؟؟؟؟

  6. NINI said

    مرسی از عکس ها ولی منم موافقم اگر امکان داره عکسهای بازینکن ها رو هم بذارید خوبه

  7. مونا68 said

    جالبتر از بازی گزارش فردوسی پور بود
    خداحافظ اقای بد لباس

    • Amir said

      آره یه تیکه ظریف هم انداخت که خیلی‌ حال کردم
      در دقیقه 85 بازی بعد از اینکه شبکه 3 برای سانسور، صحنه اهسته یکی از قسمتهای بازی رو پخش کرد فردوسی پور با طعنه گفت: متاسفانه دمای هوا در شهر پورت الیزابت 24 درجه است.
      گرمای هوا = پوشش نامناسب بانوان = سانسور !!!!

      • sevda said

        اااااااا.راس میگه.من اینو شنیدما.
        ولی نفهمیدم خوب.عاچق عادلم با این تیکه هاش.

      • مونا68 said

        اره راست میگی من نگرفتم منظور رو حالا که شما گفتی فهمیدم
        باریکلا به عادل

  8. فاطمه said

    وای چه حیف شد…..اگر چه هلند عالی بازی کرد…..اخی بزار شاد باشن من که دیشب کلی واسه غنا نشستم گریه کردم….حقشون نبود حذف بشن……حالا اینا رو بیخیال….

    .تیم فقط ارژانتین ارژانتین ارژانتین

  9. من عمرن اگه حاضر بشم اسمه کشورمو رو باسنم بذارم!

  10. iman said

    اونجا که ملو اخراج شد انقدر حال کردم جا داشت که روبینهو هم اخراج بشه خیلی حرف می زد

  11. sahel-girl said

    خوب بود
    مرسی

  12. sany said

    مرسی از عکس ها
    فقط آرژانتین

  13. shadi said

    اخی طفلکی برزیلی ها
    ولی
    خوب
    هلند خیلی قشنگ بازی کرد
    واقعا
    برد
    حق هلند بود

    عکسهای جالبی بود
    ممنونم

  14. Nastaran said

    آخی…
    بمیرم واسه برزیلیا…

    البته حقشونم بود ببازن همیشه که نباید اینا برنده باشن که…
    فقط خیلی دلم واسه دونگا سوخت…

    بین برزیلیا هم فقط کاکا آدمه و دونگا…
    خدافظ آقای بد لباس…

  15. شکوفه said

    فقط میخواست برزیل حذف شه همین.
    اما دیشب اروگوئه -غنا چه پایان دراماتیکی داشت
    مهم اینه که تا فینال اسپانیا همه رو میبره

  16. شکوفه said

    فقط میخواستم برزیل حذف شه همین.
    اما دیشب اروگوئه -غنا چه پایان دراماتیکی داشت
    مهم اینه که تا فینال اسپانیا همه رو میبره

  17. knock_knock_aMin said

    مرسی ایمان
    واقعا که برد شیرینی بود

  18. Nastaran said

    آخی چقد خوشحالن این هلندیا…
    خیلی شاد شدم خوشحالیشونو دیدم…

    ممنون از آقا مجید

  19. jigar bala said

    دوس نداشتم هلند ببره خيلي ناراحت شدم برزيل باخت!اون خانومه تو عكس اول مجبوره اينجوري شادي كنه؟؟؟؟؟؟؟؟

  20. arash said

    خوشحالی این هلندیها هم زیاد دوام نداره چون طوفان البی سلسته به رهبری مارادونا در راه است

  21. ثمینه said

    دلم سوخت برای برزیلیا
    فوتبال فقط آخرش یه جوریه تقابل شادی و غم، هم آدم خوشحال میشه هم ناراحت
    مرسی

  22. noushin said

    خوشبحالشون چه شادی و پایکوبی میکنن

پاسخی بگذارید

 
