CelebFa – جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

عکس های ویژه از تماشاگران و حاشیه بازی آلمان و آرژانتین در یک چهارم نهایی جام جهانی 2010

Posted by Admin در ژوئیه 3, 2010

عکس های ویژه از تماشاگران و حاشیه بازی آلمان و آرژانتین در یک چهارم نهایی جام جهانی 2010

چهار-هیچ باور نکردنی!/صعود آلمان به مرحله نیمه نهایی جام جهانی

تیم ملی آلمان موفق شد آرژانتین را با 4 گل از پیش رو بردارد.

در این مسابقه که به قضاوت روشن ایرماتوف از ازبکستان و در ورزشگاه گرین پوینت شهر کیپ‌تاون برگزار شد آلمان ها یک بار دیگر تاریخ را تکرار کردند تا آرژانتین مثل جام جهانی گذشته و در همین مرحله یک چهارم نهایی با جام جهانی وداع کند.
این اتفاق در حالی افتاد که مارادونا قبل از این بازی کری زیادی برای ژرمن ها خوانده و حتی بازیکنان این تیم را با توپ جمع کن ها مقایسه کرده بود.

مولر در دقیقه3،کلوزه دردقایق (68،89) وفردریش در دقیقه 74 گلهای تیم ملی آلمان را به ثمر رساندند.

این نمایش پرده‌ای نیاز به جاوااسکریپت دارد.

++

عکس های بیشتر بزودی…

99 پاسخ to “عکس های ویژه از تماشاگران و حاشیه بازی آلمان و آرژانتین در یک چهارم نهایی جام جهانی 2010”

  1. shadi said

    جالب بود

    • shadi said

      واقعا المان عالی بازی کرد
      کلوزه مثل همیشه بی نظیر بود
      گل سومو که ارزانتین خورد
      وقتی دوربین رفت روی تماشاچیا همه عصبانی و ناراحت بودن
      هیگواین و مسی واقعا ناراحت بودن
      هیگواین وقتی گل زد فهمید که افسایده
      واقعا عصبانی شد
      از طرز کوبوندن توپ ش به زمین معلوم بود
      المان لایق برد بود

      راستی توی تماشاچیا لئوناردو دیکاپریو هم بود؟
      اخه دوربین رفت روی یه کسی فکر کردم لئو بود
      حالا نمیدونم درست دیدم یا نه!!!
      دختره توی عکس 3 رنگ چشش خیلی قشنگه
      نازم هست
      واقعا بازی جذابی بود
      ممنونم

  2. Reza_R said

    عجب بازی بود
    آلمان بد مصب بارسلونایی بازی میکنه
    امیدوارم مارادونا از تیم ملی استعفا بده و خودشو بیشتر خراب نکنه
    دیگو اینکاره نیستی داداش

    ممنون

  3. jigar bala said

    اي خدا!داغ دلم تازه شد…
    مرسي

  4. سحر said

    خيلي حال داد
    من اصلا دلم نمي‌خواست آرژانتين ببره ولي آخرش دلم براشون سوخت خيلي با فضاحت باختن

  5. فریبا said

    دوست داشتم آلمان ببره
    ولی دلم برای مسی سوخت

    مرسی

  6. پرنيان said

    ايول ايول مجيد جااااان مرسسسي عكساشو گذاشتي…..صدر اعظم آلمان آنگلا مركل خيلي باحال بود اونجا بلند ميشد تشويق مي كرد!!
    چارلز ترون اونجا چيكار مي كنه! مارادوناي عزيز نبايد انقد زود قضاوت كني همين كارارو كردي كه 4 تا گل خوردي ديگه!
    دروازهبان مشنگ آرژانتينو بايد كتك بزني….من اول مطمئن بودم كه آرژانتين مي بره ولي آخر بازي باو نكردني بود…آلمان خيلي خوب بازي كرد
    اين هشت پاي پيشگو كجاست بريم پيداش كنيم!

  7. Ally said

    عکس دی کاپریو کو پس؟!
    مرسی

  8. knock_knock_aMin said

    این آرژانتین که میگفتین این بود ؟
    تیمی که از ۴ تا بچه ببازه بدرده چی میخوره ؟
    از اول جام گفتم الآنم میگم قهرمان این جام از دل فینال هلندو اسپانیا بیرون میاد

  9. ایمان said

    جالب بود

  10. ehsan said

    داف المانی ها به نظرم از داف ارژانتینی ها خوشکل ترن. هم نژاد مان دیگه! . البته به غیر از مرکل
    ارژانتینم بد شد باخت ولی خداییش حقش بود
    عکس 6شم از ستون اول هم خیلی قشنگه. از عکس کوچیک ها. حتما ببینینش

  11. samane said

    :((

  12. arash said

    اسطوره عزیز
    دوران نوجوانی برای من که شیفته فوتبال بودم با دیدن سحر وجادوی تو با توپ گرد گذشت (از ارشیو دوست پدرم)
    بازی در جامهای86و90وتیمهای بارسا وناپولی اوج درخشش تو بود در اسمان پر ستاره ان روزهای فوتبال
    تا اینکه دست پنهان مافیا ولغزشی خود خواسته تو را به چالشی سخت کشید
    من که با پیروزی هایت شاد میشدم .با در هم شکستنت ..شکستم
    تا دوباره زمان برخواستن رسید ومن خوشحال…..
    رسیدیم تا به جامی جهانی
    دیدن دوباره اقای فوتبال در قامت مربی
    چه دلنشین بود تداعی خاطرات دور
    باز با شادیهایت کودکانه شاد شدم وامشب با شکستت من هم…..
    ولی ..اسطوره بدان تو روح جاری در این بازی با توپ گرد هستی وهمیشه زنده و باز با صلابت بر میگردی
    از تو به خاطر تمام این لحظه ها سپاس گذارم

    • jigar bala said

      واي چه كامنتي…
      محشر بود آرش!!!!

    • shadi said

      خیلی قشنگ بود
      اما نه برای اینجا

      • arash said

        شادی جان مگه این پست برا باخت ارژانتین ومارادونا نیست؟

      • knock_knock_aMin said

        چه نوستالژیک بود😦
        آرش تازه میخواستم بگم سر بازیه اسپانیائو آرژانتین شرایط بطو راه بندازیم که قسمت نبود . ایشالا جام بعدی

      • arash said

        داش امین هر وقت بگی من پایه اتم (سنگینم میزنیم)

      • knock_knock_aMin said

        تیمتون که حذف شد آخه .
        رو آلمانم که مطئنا نمیای
        هلندو اسپانیا هم که تیم خودمه😀
        میخوای رو اروگوئه ببندی ؟

      • arash said

        داداشی همه خوبا رو که ورداشتی
        میخوای من رو پارا گوئه ببندم

        اونم که امشب حذف میشه
        المانم که ….بهش

      • knock_knock_aMin said

        حیف شد پس

    • ایمان said

      قشنگترین احساس یه طرفدار بود

    • Admin said

      ایول
      خیلی ها مارادونا رو نمی شناسن
      وقتی تو جام جهانی 90 تو خاک ایتالیا این تیم رو حذف کرد چند ماه بعد زندگیش نابود شد مافیا ایتالیا زندگیش رو از بین برد
      دو تا جام جهانی یک تنه تیم رو فینال برد ناپل با اون دوران طلایی داشت که دیگه تکرار نشد … بازی هاش رو هر کی دیده می تونه نظر بده
      اسطوره و تکرارنشدنی اون فقط دربیل نبود او جادوگر توپ بود ! اون همه چیز تموم بود
      دنیا گلزن بزرگ داشت بازیساز هافبک اما یه همه کاره مثل او نه
      بحث مربیگریش به کنار همه ما می دونستیم اون اینکاره نبود اما دوسش داشتیم بخاطر شور و احساسی که هنوز در کنار زمین داشت
      آرژانتین او هم مشکل داشت بعضی ها جاشون خالی بود
      اما فوتبال همینه
      آلمان از بازی اول نشون داد کامل و یکدست است وقتی اولین بازیش رو دیدم گفتم به دوستام اگه آرژانتین این تیم رو شکست بده قهرمانه
      بنظرم نبود بالاک کمک بزرگی به یکدست بودن این تیم کرد تازه امروز مسعود اوزیل بازی همیشگیش رو انجام نداد او یکی از بهترین های جام
      اما فکر کنم نتونه اسپانیا رو شکست بده هر چند من بازی آلمان تو این جام رو دوست دارم و امیدوارم قهرمان بشه اما اسپانیا فرصت طلب شانس بیشتری داره

      +++
      در مورد غرور یا بعضی اداهاش هنوز خیلی ها یادشون نرفته چندسال قبل وقتی پله دید روماریو به رکورد تعداد گلهاش داشت نزدیک میشد چیکار با او کرد هر طور بود همه کار میکرد تا اون نتونه به جایگاهش برسه اما آخر هم نتونست اما همین مارادونا حداقل تو حرف هاش از مسی حمایت کرد … بعضی حرفاش رو در مورد تیم های دیگه خودم هم دوست ندارم اما حرف هاش به پله ، پلاتینی و فیفا رو دوست دارم
      او محبوب و دوستی داشتنی بود و خواهد بود

      • arash said

        غلامتم ادمین خیلی گلی

      • jigar bala said

        بفرماييد ديگه ادمينم از مارادونا دفاع كرد…
        زنده باد ديه گو!

      • shadi said

        اووووووووووو
        مجید جون چه حمایتی
        عالی بود
        من همیشه به خودم
        میگم اینکه به شدت طرفدار یه کسی باشی واقعا عالیه،چون معنی اصلی زندگی همینه،اما خوب…..
        حرفات کاملا متین و عالی بود
        ولی
        دیگه تعریف واسه ی 4 سال دیگه باید باشه
        من و تو چه بخوایم و چه نخوایم ارزانتین حذف شد….
        ولی خوب باید اینم به یاد داشته باشیم مهم نیست ارزانتین حذف شد و از این جام جهانی پاک شد
        مهم اینکه از ذهن طرفداراش پاک نمیشه
        موفق باشی عزیزم

      • سما said

        بازی های مارادونا به سن ما قد نمیده
        ولی من همین قدر که شما آرژانتینو دوس دارین هلند رو دوس دارم
        98 که به فینال نرسید از غصه مریض شده بودم
        کاش امسال جبران کنه

      • bita said

        واي مرسي كاملا» موافقم
        هميشه جاويد و در يادهايي اسطوره فوتبال جهان مارادوناي كوچولو حتي اگر ظاهرا» ببازي
        ولي آقاي فوتبال دنيايي و بي شك بي نظيرترين

      • فاطمه said

        بااحترام به نظرهمتون باهمتون مخالفم
        اصلاازاین یارومارادوناخوشم نمیاد قبلا هم گفته بودم هربازیکن خوبی حتما یه مربی خوب نمیتونه باشه واین هم توی این جام اثبات شدوهمه دیدیم که ارژانتین باوجوداین همه ستاره شکست خورداخه کی باورش میشد…خودنمایی کردن وکارای عجیب غریب هیچ تیمی روتاحالاقهرمان نکرده

    • فاطمه said

      مرسی ارش…..معرکه بود…مثل مارادونا هنوز نیومده

    • مونا68 said

      ارش جان عالی بود.

    • ستاره said

      ارش خان اینا اثرات 4 تا گل خ.ردنه عیب نداره تا چند وقت دیگه حالت بهتر می شه!

  13. shadi said

    مرسی فریبا جان که جوابمو دادی

  14. آزاده said

    آرژانتین بد بازی کرد…
    خداحافظ مسی …

  15. shadi said

    اره عزیزم هست
    ولی
    چون یه جورایی توش از مارادونا و…
    خوب گفته
    میگم بنظرم واسه ی این پست نباید …..
    اخه بنظر من ارزانتینیا«جز هیگواین»تعریفی نیستن
    البته نظر تو و کاربرای اینجا خیلی قابل احترامو باارزشه
    ولی خوب هر کس یه نظری داره
    ببخشد اگه تو کامنتت دخالت کردم
    نمیخواستم اینجوری بشه

    • arash said

      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • jigar bala said

        عزيزم مسيو نميبيني ميگي آرژانتينيا به جز هيگواين تعريفي نيستن؟؟؟؟؟؟
        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • shadi said

        ارش جون چرا در حالت تعجبی

        جیگر بلا جون خوب من الکی به زبون میارم ولی واقعا ته دلم با حرفام فرق داره
        «ببخشید ولی من هیچوقت با حرف کسی قانع نمیشم»

  16. Amir__1 said

    خوب حالا اشکال نداره بچها تمام تلاششونو کردن المان یهو قوی شد !! D

  17. Nirvana said

    خیلی ممنون بابت عکسا آقا مجید

  18. آويده said

    oooolaaay ‹olay olay oolaay champion germany

  19. آويده said

    ولي خوب حساب مارادونا مسي و higuain از بقيه جداست .ناراحت شدم واسشون ..

  20. ستاره said

    آلمان قهرمانهههههههه…لئو رو دیدیییینننن توی تمااااششششااااگگگررراااانننن؟

  21. shadi said

    منم با سما جون موافقم
    دیگه مارادونا بازیکن نمیشه

  22. FARNAZ said

    چه تیمی شده این آلمان
    آفرین

  23. ثمینه said

    خیلی ناراحت شدم مارادونا را دوست داشتم
    همه تیمای مورد علاقه من حذف شدن فقط موند اسپانیا
    مرسی ادمین عزیز راجع به مارادونا دلنشین صحبت کرده بودی

  24. SH!\/A said

    آلمان برد نوش جونش.
    ولی قهرمان اسپانیاست شک نکنین.

  25. آويده said

    مجيد جان بابت عكسا خييلي ممنون
    قشنگ بودن

  26. shadi said

    بحث جالبی بود
    به هر حال مجید جون برای همه ی پستا ممنونم
    عالی بودن

  27. علیرضا said

    *****Just GERMAN****

  28. دریا said

    با اینکه عاشق اسپانیام ولی دبم میخواد هلند قهرمان بشه

  29. Nastaran said

    آلمان مرسی که بردی!…
    دوستون دارم ژرمن های جوان…

    مرسی آقا مجید

  30. vahid said

    اقا من دیر رسیدم ولی خیلی دیگه داره جام تخیلی میشه

  31. فاطمه said

    اصلا باورم نمیشه….هنوز تو شوکم….چه جام بدیه….شایسته ها حذف شدن……البته المانیها کثافتها خیلی خوب بازی میکردن چه پاسهای دقیقی میدادن….مگه اون هشت پا گیرم نیفته

  32. شکوفه said

    اینم آقای خیلی خاص که تیمش باد خالی بود.حالا باید بره جواب بده که چرا کامبیاسو و زانتی و ریکلمه رو دعوت نکرد و بهترین بازیکن لیگ قهرمانان رو یه بازی بیشتر بهش فرصت نداد
    این آلمان چه میکنه ها.تیمش تا جام 4 سال دیگه هم جا برای درخشش داره.کلوزه و مولر عالین
    دوست من یه چیز چالب کشف کرده بود.الف-لام-میم(برای قرآن)(اشتایگر-لام-مسعوداوزیل)

  33. ملیکا said

    مسی خیلی گناهی بود !

  34. ساسان said

    عکسای باحالی بود
    تشکر

  35. زهرا said

    مارادونا همیشه محبوب ودوست داشتنیه.
    هیچ بازیکنی محبوبیت دیه گو رو نداره.
    به امیدقهرمانیه اسپانیا وآقای گلی داوید ویا

  36. NINI said

    من باورم نمیشه خیلی ناراحتم خیلی مارادونا واقعا یه معنی دیگه ای به فوتبال داده اصلن فوتبال با اون قشنگه چرا اینجوری شد
    چرا این نتیجه غیرقابل باور آخه چرا من نمی تونم هنوز قبول کنم که حذف شدن

  37. bita said

    واي مرسي كاملا» موافقم
    هميشه جاويد و زنده اي در يادها اسطوره فوتبال جهان مارادوناي كوچولو

  38. mina said

    خیلی بازیش قشنگ بود.
    ولی دلم برا آرژانتین سوخت.
    مارادونا هم بازیکن خیلی خوبی بود هم سرمربی خیلی خوبی هست ولی وقتی به بازیکناش میگه هر کاری می خواین تو زمین بکنین دیگه چه انتظاری می تونه داشته باشه؟

  39. mahsa said

    FAGHAT GERMAN
    liyaghate bord dareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    ey valllllllllllllllll
    ey vallllllllllllllllll
    ey vallllllllllllllllllllll
    ey valllllllllllllllllllllllll
    ey vallllllllllllllllllllllllllll

  40. سوده said

    لئوناردو دی کاپریو هم تو این بازی بود عکس ازش ندارید

  41. noushin said

    مرسی عکسها عالی بود

  42. sara said

    من بخاطر باخت آرژانتين حسابي افسرده شدم.آخه حق مسي اين نبود.حتي يه گل هم نزد.

  43. سارا_دارا said

    بازي واقعا اعصاب خرد كني بود

    آرژانتني ها فقط هم ديگرو نگاه مي كردن

    خيلي حرص خوردم

    معمولا تو اينجور بازي هاي حساس تيم بعد از خوردن گل دوم ديگه هيچي نداره

    مارادونا هم دوست داشتنيه البته به نظرم تو مقام يه فوتباليست نه مربي

    اميدوارم اسپانيا به فينال برسه و حق آلمانو كف دسش بذاره تا يه بر و بچ آرژانتيني هم دلشون شاد بشه

  44. sanu said

    مارادونا احساس مطلق بود و در برابر آلمان که ماشین منطق بود کم آورد. گرچه طرفدار آرژانتین بودم اما باید بگم آلمان عالی بازی کرد. معنی تیم رو با دیدن بازی آلمان میشه فهمید.

پاسخی بگذارید

 
