CelebFa – جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

عکس های ویژه و دیدنی از جشن پیروزی تماشاگران آلمانی پس از غلبه بر آرژانتین

Posted by Admin در ژوئیه 3, 2010

عکس های ویژه از جشن خوشحالی آلمانی ها پس از پیروزی بر آرژانتین

خوشحالی آلمانی ها حاضر در خیابان های برلین که در حال تماشای بازی این تیم در مقابل آرژانتین بودند آلمان با برتری قاطع 4-0 به نیمه نهایی جام جهانی 2010 رسید

72 پاسخ to “عکس های ویژه و دیدنی از جشن پیروزی تماشاگران آلمانی پس از غلبه بر آرژانتین”

  1. jigar bala said

    كوفتتون بشه…
    البته واقعا از حق نگذريم عالي بازي كرد آلمان…
    مرسي مجيد جون امروز تركوندي!

    • jigar bala said

      بعضي از شادياشون وحشيانس…

      • NINI said

        عزیزیم آلمانیا کلن وحشین

      • noushin said

        ببخشید مگه شما چقدر المانیها رو میشناسید که میگید وحشین عجیبه ادم اینقدر راحت درمورد دیگران قضاوت کنه فعلا» که از ما هم متمدن ترن و رفاه بیشتری دارن

      • ستاره said

        اونایی که وحشین امریکای جنوبین…به قول نوشین آلمان ها هر چی باشن فرهنگشون از ما بالاتره…

      • jigar bala said

        من گفتم بعضي از شادياشون كه الان دارن ميكنن وحشيانس نه اين كه كلا وحشين.من با فرهنگ اين كشور كمي آشنايي دارم و ميدونم كه مردم بسيار بافرهنگين و خيلي منظمن.

      • Nastaran said

        با ستاره و نوشین موافقم
        خانوم نینی و جیگربلا خیلی بد قضاوتی کردین در مورد آلمانیا…
        گرچه هر کسی نظر خودشو داره و این نظر شخصی منه ولی در هر صورت نباید فرهنگ و ارزش یه ملتو اینجوری تخریب کنین…

    • lara said

      هرچی ان از ایرانیا بهترن!!

  2. سحر said

    آخي دلم ميخواد من كه

  3. Nastaran said

    هوووورررررررررااااااااااا!
    ایول…
    آلمان خیلی زیبا بازی کرد…
    حقش بود ببره…
    انقد خوب بازی کردن که به آرژانتین حتی فرصت زدن یه گلم ندادن…
    خیلی بد شد داوره به مولر کارت داد…خداییش بازی بعدی بدون مولر صفا نداره…

    براوو پولدو
    براوو مولر
    براوو شوانی
    براوو کلوزه
    براوو لام
    براوو یوآخیم لو

    آلمان عاشقتم

  4. SH!\/A said

    اون دوتا رو توی این هیر و ویری وقت گیر آوردن.
    ایشالا اشکتونو توی نیمه نهایی خواهیم دید.هاهاها_

  5. ثمینه said

    بعضی هاشون اونورتر از شادیه
    به هرحال خوش باشید و حالشا ببرید حالا تا نیمه نهایی

    آها راستی به یه نتیجه ای هم رسیدم هیچ وقت امکان نداره جام جهانی تو ایران باشه!

  6. چه حالییییییی میده.ینی اینایی که تیمه کشورشون میبره خیلییی حال میکنن.کاش مام داشدیم.هوسه شلوف پلوغی و خوشالیه اینطوری کردم😦

  7. vahid said

    با اینکه از المان خوشم نمسیاد ولی حقش بود خیلی خوب بازی کرد

  8. Nastaran said

    ای جانم چه شادی ای میکنن اون آلمانیا…
    مبارکتون باشه ای پیروزی مقتدرانه…

  9. Amir__1 said

    چقدر این زنای المانی زشتن یه خوب توشون نیست .
    با انا موافقم خیلی حال میده اینجور شلوقیا .

    ولی با این بازیه امروز فکر کنم المان قهرمان شه . اسپانیام که رو هوا برد !

  10. Reza_R said

    حقشون بود برد و این خوشحالیها
    امیدوارم اسپانیا قهرمان بشه
    اما با این بازی که امشب کرد فکر نکنم بتونه آلمانو ببره

    ممنون

  11. knock_knock_aMin said

    چقد زشتن
    آخریه که دندونم نداره
    کلا آلمانیا خوشگل ندارن زیاد

  12. ایمان said

    من بازم میگم طرفدارای هلند از نظر قیافه تو این جام از همه بهتر بودن این المانهارو نگاه کن
    خوش به حالشون حالا باید با اسپانیا بازی کنن امیدوارم حالا 4 تا بخورن

  13. فاطمه said

    اخی …..افسوس و100 افسوس……که این شادی رو اونا میکنن….دیگه فوتبال دیدنی نیست

  14. شکوفه said

    آلمان حقش بود که ببره.کل بازی دست اونا بود.تازه این یه بازیه اصلی برای آرژانتین بود(بقیه که تیم نبودن)
    فقط امیدوارم آلمان برای اسپانیا مشکل درست نکنه
    مرسی

  15. SaRa~ said

    خیلی خوشحال شدم برد دیگه قهرمان آلمانه دیگه..
    اتفاقا من عاشق قیافه های سرد و مغرور و بی احساس و بور و چشم آبیه آلمانیامو اسکاندیناویام خیلی حال می کنم باهاشون خیلی اصیلن.. از قضا خودشونم فقط با خودشون حال می کنن :))

  16. ساسان said

    واقعا آرژانتین بد باخت
    باز خوبه اسپانیا نباخت وگرنه کامل ازین جام ناامید میشدم
    آلمانیا هم مثل انگلیسیا خیلی خوشگل ندارن اما خوشگلاشون خدایی تکن!
    این عکس آخری هم فکر کنم ترکای آلمانی هستن

  17. فربال said

    عینکاشون خیلی مسخرس

  18. nazanin said

    وای از آلمان متنفرم حالم بد شد امشب

  19. زهرا said

    کوفتتون بشه.
    اسپانیا حتما انتقام آرژانتینو میگیره.

  20. زهرا said

    آلمان واقعا تیم مزخرفیه
    خییییییییییییییییلی حیف شد که آرژانتین حذف شد
    عاشقتممممممممممممم ال دیه گو
    همیشه محبوب ودوست داشتنی هستی.

  21. NINI said

    بیخیال بابا آلمان صد تا جام دیگه هم که ببره بازم توپ جمع کنای مارادونا و تیمشن

  22. ستاره said

    می بینم که ارش خان اینجا پیدا شون نیست من گفته بودم کسی نمی تونه از دیوار برلین رد بشه و ارژانتینی ها باید چمدونشون رو ببندن

    • arash said

      ستاره جان مبارک باشه برد تیمتون
      فوتبال همینه یه روش برده یه روشم باخت
      تیم ارژانتین باخت
      برد المان هم مبارک شما ولی ستاره جان دیوار برلین خیلی ساله که برچیده شده …نه؟

  23. bita said

    خيلي خيلي شادن با اينكه هنوز تا قهرماني مونده ولي دليلش اينه كه مي دونن كه بزرگترين و قدرترين سدو شكستن خوب بله كار بزرگي كردن تيم مارادونا اسطوره فوتبال دنيارو شكست دادن براي همين يه جوري خوشحالي مي كنن كه انگار همين الان قهرمان جهان شدن .
    آلمان خوب بازي كرد ولي آرژانتينم بد بازي نكرد خيلي زياد حمله كرد ولي بيچاره شانس نياورد .

  24. mahsa said

    Har ki mige alman vahshiye bere bebine ke che keshvare bahaliyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    vaghti nadidin va nemidunin adamash che joriyan nazar nade NINA jan

    • NINI said

      شما می دونی من آلمان نبودم حرف می زنی …. حتما خودتم یه شباهتهایی داری که دفاع می کنی

      • noushin said

        ببخشید نینی جون بنده متولد هامبورگ هستم این وحشی بودن رو چطوری شما درک کردی که من و خانواده ام درک نکردیم در حال حاضر هم خواهرم و همسرش سالهاست اونجا زندگی میکنن اگر وحشی بودن اونیه که شما تو ذهنته بله من ترجیح میدم المانی باشم تا ایرونی اونقدر امکانات و سطح استاندارد زندگیشون بالاست که من و شما خوابشو ندیدیم

      • من فقد شنیدم که آلمانیا خیلی خشک و سردن.خشونتشو نمیدونم

        ولی نوشین جون شما واقعن به خاطره امکانات حاضری آلمانی باشی تا ایرونی !؟

      • noushin said

        بله اناهیتاجون به خاطر امکانات به خاطر رفاه اجتماعی به خاطر حقوق شهروندی و مدنی به خاطر برابری حقوق با مردان به خاطر بودن قانون حمایت از خانواده و زنان و اطفال به خاطر ارامش و به خاطر لذت بردن از زندگی و به خاطر لمس کامل جامعه سوسیال دموکراتی که از هر نوع فساد و نابرابری پاکه و همه تقریبا در یک سطح زندگی میکنند و تو تفاوت طبقاتی فاحش و فقیر و غنی رو درک نمیکنی حاضرم المانی باشم مگر زندگی و لذت بردن از اون چیزی فراتر از خواسته های منه
        جامعه ای که در اون همه باید از یک سطح خورد و خوراک و پوشاک و بیمه های درمانی و پزشکی برخوردار باشند به نظر شما غبطه خوردن نداره جامعه ای که در اون هر انسانی یک سرمایه و ارزش طلقی میشه گذشته از تحصیلاتش, ثروتش جایگاهش و هرچیز دیگری اول همه انسان هستند هرچقدر که فقیر و یا معمولی باشند

      • Rozitaaa said

        خانوم ني‌ني دقيقن وحشي بودن جزو معدود صفاتيه كه به آلمانيا هيچ شباهتي نداره! من نميدونم تصور شما از وحشي گري چيه. اگر يه زندگي آروم و در رفاه(گيرم نسبي) بودنه، پس تصورتون از يه زندگي لجام گسيخته(خودمون) چيه
        آلمان جزو كشوراييه كه دموكراسي و حقوق شهروندي و انساني كاملن درش لحاظ شده و هيچ شهروندي نميتونه تصور كنه زندگي جز اون شكل رو.
        البته هنوزم رگه‌هاي نژادپرستي هست بين مردمش كه براي خودشونم چندان قابل قبول نيست.

      • آره نوشین فک کنم حق با تو باشه.به هرحال آدم یه دفه زندگی میکنه دوس داره تو آرامش باشه.ولی نمیدونم من یکی چرا نمیخام حتا تصور کنم که ایرانی نباشم.مرسی از جوابت

      • Nastaran said

        مهسا و نوشین و رزیتا باهاتون موافقم…
        خانوم نینی شما خیلی بد در مورد آلمانیا قضاوت کردی حتی اگر تعداد محدودی از آلمانیا خشن(نمیخوام از واژه ی «وحشی» استفاده کنم چون خیلی بده آدم با بکار بردن چنین کلمه ای ارزش و شخصیت یه ملتو زیر سوال ببره)هم باشن ولی بدون که همشون اینطور نیستن
        خود ما هم با این آلمانیا هم نژادیم پس شما نمیتونی بهشون توهین کنی چون در اینصورت منظورت خودمونو خودت بوده و به کل نژاد آریایی توهین کردی…

        ببخشید اگه کمی تند رفتم اعصابم خیلی از قضاوتی که کرده بودی خورد شد

      • سحر said

        آفرين آناهيتا!
        كاش همه ايراني‌ها اين طو ري بودن…

    • He-Who-Must-Not-Be-Named said

      آلمانهاتو جنگ جهانی دوم نوزادهای یهودی رو به هوا پرت می کردن و با تیر می زدن
      شاید یکم دور باشه ولی خب اینام فرزند همینان
      من نمی گم آلمانا وحشی اند ولی انم نمیفهمم که چرا اینقدر شما دفاع میکنید ازشون!

      • noushin said

        همه این بحثها در قیاس با فرهنگ و مدنیت خودمون پیش اومد
        ما درمورد گذشته صحبت نمیکنیم درمورد حال صحبت میکنیم الان المانها از رفتار اونموقع اجدادشون شرمنده ان و با تنفر از فاشیستها یاد میکنن
        در حال حاضر ما توحش و وحشیگری رو تو خیابانهای کشور خودمون داریم تجربه میکنیم کتک خوردن و فحاشی و تجاوز به حریم یکدیگرو داریم میبینیم از هم دین و هموطن خودمون شما در مورد گذشته المانها اونهم از دو کیش و کشور مختلف دارید صحبت میکنید حتی هیچ حیوونی هم جنس خودش رو نمیکشه یا ازار نمیده

  25. noushin said

    مرسی نوش جونشون من عاشق آلمانم

  26. FARNAZ said

    اتفاقا آلمانیها خیلی هم متمدن هستن

  27. pantea said

    سلام
    اول از همه تشكر از مدير عزيز…

    بعد هم آلمان واقعا تيم محكم و قوي اي هست
    لو خيلي با بچه هاش كار كرده واقعا اين بار آلماني ها خيلي متفاوت از هميشه هستن.
    به واقع آلمان از همه لحاظ از آرژانتين سر بود.(ولي حيف شد مارداونا؛دلم براش سوخت )
    الانشم هم دوس دارم اسپانيا آلمان و بزنه كه فك مي كنم غير ممكنه؛
    به هر حال ببينيم چي ميشه.
    البته برا ما كه زياد فرقي نميكنه(همه شون مثه هم اند)

    فعلا باي

  28. فرزانه said

    می خوام ببینم حالشون بعد بازی با اسپانیا چطوره؟

  29. لیــــلی said

    دیشب عالی بود عالـــــــــــی
    من که خیلی کیف کردم امیدوارم آلمان قهرمان شه
    جدی حقشونه بهترین تیم جام بودن تا حالا

  30. مهتا said

    المان خيلي خوب بازي كرد حقش بود اگه بازي با اسپانيا هردو تيم مثل ديشب بازي كنند حتما المان ميبره

  31. NNI said

    حالا اون دست قشنگ رو واسه نوشین خانم می زنیم که خارجیه

    بابا خارررررررررجججججججججججججیییییییییییییی تو جه جوری رفتی تو ذهن من این همون امکاناتی که تو آلمان هست و اینجا نیستا

    عجب حوصله ای دارید شما هرکسی یه نظری داره من از آلمانیا خوشم نمیاد فکر می کنم وحشین حالا زحمت بکشید تو ذهن من نرید و آدرس شوهرتون رو ندید و….. بذار ما در توحش خودمون بمونیم. مرسی

    • noushin said

      ببخشید نی نی جون کی رفت تو ذهن شما انچه شما بیان کردید مورد بحث قرار گرفت درضمن کسی به شما برچسب توحش نزد بنده هم ادعای خارجی بودن نکردم خواستم بدونید برای حرفهام دلیل دارم ولی متأسفانه بعضیها حتی شنونده هم نمیتونن باشن در ضمن این قسمت از کامنتتون برام عجیب بود «آدرس شوهرتون رو ندید » منظورتون چیه فکر میکنم مطالب رو کامل مطالعه نمیکنید هرچند با این تفاصیل ترجیح میدم با شما بحث نکنم

  32. shadi said

    المان واقعا جالب بازی کرد
    خیلی نظم داشتن

    مثل اسپانیا که توی بازی با پرتغال همش پاس کوتاه میداد
    و
    اخرشم گل زد
    Tike takash
    عالی بود

    المانم واقعا قدتمند ظاهر شد

    خوب شاد بودنم داره…

    ممنونم

  33. mahsa said

    NOushin junnnnnnnnnnnnnnnnnnn damet garm
    ey val Noushin
    ey valll
    NINI jan lotfan saket bash
    Age alman vahsh bod alan behtarin nabod

  34. mahsa said

    dostane aziz
    be nazare man har ki be melati bar chasb mizane khodesh ghatan hamun joriye
    kafar hame ra be kishe khod pendarad
    ma faghat baladim begim
    alman vahshiye
    Amrika zaleme
    Ruosiye badjense
    Hamash migim in bade on bade ama ta hala fekr kardim ke khodemun che jori hastim
    har keshvari farhangi dare va bayad behesh ehteram gozasht
    Ma ve German ha az ye Nejadim pas behtare ba ham MOTAHED bashim

  35. merila said

    dustan mishe bahse bikhod baham dg nakonid?aslan mage fuzulid shomaha?harki harchi dust dare nazar mide.ajaba!!!

  36. NNI said

    اشتباه شد به ملیت آلمان توهین شد شما بزگواری کنید ببخشید خانمها
    من که حریف اون ایول و دمت گرم شما ها نمی شم پس حق باشما آلمان خیلیم عالی خیلیم خوب خیلیم شما ها خارجی های متمدن بی خیال

  37. NINI said

    اشتباه شد به ملیت آلمان توهین شد شما بزگواری کنید ببخشید خانمها
    من که حریف اون ایول و دمت گرم شما ها نمی شم پس حق باشما آلمان خیلیم عالی خیلیم خوب خیلیم شما ها خارجی های متمدن بی خیال

  38. merila said

    che dokhtare khubi🙂

  39. sara said

    ايشالله انتقام باخت ارژانتينو اسپانيا از آلمان ميگيره.آقا آرش خودتو ناراحت نكن.آرژانتين و مسي و مارادونا هميشه تك باقي ميمونن.

  40. سارا_دارا said

    آرژانتين افتضاح بود

    مسي افتضاح بود

    همش دوره خودشون مي چرخيدند

    آلمان واقعا خوب بازي كرد

    دلم واسه مارادونا سوخت

    يه جورايي كنف شد

    باز هم واسه من فرقي نمي كنه

    ايشالا اسپانيا قهرمانه

  41. mm said

    ناراحت کننده ترین نتیجه ی جام جهانی امسال
    خدایی المان خیلی خوب بازی می کنه ارژانتین هم ازش بعید بود اینقدر بد بازی کنه
    حالا که ارژانتین باخت فقط اسپانییاااا
    راستی شارلیز ترون و دیکاپریو طرفدار کدوم تیم بودن؟

  42. He-Who-Must-Not-Be-Named said

    ادمین جان شمابرای ثبت نظرات گزینش خاصی دارید؟
    یا حتما باید عضو کلوپ باشیم؟
    لطفا به من بگید چون نظراتم همش در حال بررسی اند
    من از مطالب سایت شما خیلی لذت می برم و بعد از فیلتر شدن دیلی فا چند وقت دنبال سایت شما بودم ولی چون عضو نبودم متاسفانه پیدا نکردم
    لطفا اگر امکان نظر دادن برای میهمان ها نیست به من اطلاع بدید

    ممنون از سایت خوبتون

پاسخی بگذارید

 
