CelebFa – جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

عکس های داغ از فرانک لمپارد و دوست دخترش پس از حذف از جام جهانی در سواحل مدیترانه

Posted by Admin در ژوئیه 2, 2010

عکس های داغ از فرانک لمپارد و دوست دخترش پس از حذف از جام جهانی در سواحل مدیترانه

فرانک لمپارد 32 ساله پس از ناکامی با تیم ملی انگلیس در جام جهانی همراه با دوست دخترش کریستین 31 ساله در حال گذراندن تعطیلاتی داغ در سواحل ایتالیا دیده می شوند

70 پاسخ to “عکس های داغ از فرانک لمپارد و دوست دخترش پس از حذف از جام جهانی در سواحل مدیترانه”

  1. vahid said

    پس بگو واسه چی درست وحسابی بازی نیمیکرد همش تو فکر این بوده که کی جام تمام میشه بره صفا سیتی

  2. النا said

    خوش میگذره ه ه ه ه؟!!!!🙂

  3. jigar bala said

    از لمپارد خوشم مياد.اينا چه دل خوشي دارن تيمشون حذف شده ميرن تعطيلات!
    مرسي.

  4. ثمینه said

    وای وای چقدر از حذفشون ناراحتن آخی
    خوش بگذره!!!
    مرسی

  5. فمی said

    دختره مالی نیس

  6. iman said

    خیلی جالبه
    خوشم میاد ناراحتیاشون زود بر طرف میشه همینه دیگه با این تیم انگلیس اینطوری بازی می کرد

  7. شکوفه said

    آخی بچه احتیاج به تفریح هم داره با این گندایی که زدن تو تورنمنت
    اینجا باید به اینی که میگن بعضیا خرشانسن پی بردا(مخصوصا بین فوتبالیست ها)

  8. Reza_R said

    چه قدر هم خسته شدی حتماً باید میرفتی تعطیلات
    گند زدی
    قبلیه که اسپانیایی بود خیلی ازاین یکی زنه بهتر بود

    ممنون

  9. MONA said

    پس وقتی حذف شدن خوشحال شدن

    که زودتر به تعطیلاتشون میرسن!

    مرســـــــی.

  10. Nastaran said

    بد نكذره فرانكي….

  11. sahel-girl said

    دختره خیلی مسخرس!!
    خوش به حالشون خونه ما تا دریا 5 دقیقه فاصله داره همیشه میرم ولی خیلی وقته شنا نکردم هر وقت اینارو میبینم که چه راحت شنا میکنن حسودی میکنم!! اخه چررررررررا؟

    • jigar bala said

      مگه خونتون كجاسسسسسسسسسسسسس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • یلدا said

      من سوره میرم من اصلیتم سرپلیه ولی الان هفت هشت ساله فرهنگ میشینیم خیابون رانکو سال چندمی ساحل جون من که حسابی تو سوره از دست معلم حسابانمون (چرخچی) کل مدرسه ضربه خوردن همه کم شدیم سال دیگه پیش میرم احتمال زیاد بنتول سوره که پیش ریاضی نداره چون همه داریم میریم

      • یلدا said

        مظفری همین یارو نیست تو پارس من ازش ای دی اس ال میگیرم یه خانوم مقصودیم بود همکار مامانم بود تو مدرسه حجاب

      • فائز said

        این چه حرفیه من خداییش شوخی کردم.فعلا که این دوتا منو تحویل نمیگیرن.

      • sahel-girl said

        من سال دومم شرافتی رو که میشناسی چه سگیه مدیرمون رو میگم خیلی دوس دارم امسال یه جا دیگه برم !!!!!

      • یلدا said

        یه مظفرم بود که همکلاسم بود از پنجم ابتدایی تا سوم راهنمایی امسالم اومد مدرسه ما ولی تجربی بود😀

      • یلدا said

        ولی تا بخوای من با مدیرمون دوستم همش میرم تو دفتر کلی نازمو میکشه دختر ناز اینا در کل خیلی راحتم با عوامل مدرسمون خانوم نژاد کریم مدیرمون بود دیگه ولی اگه بخوای بری سوره مثلا معلمای ما همه تاپ بودن آقای نقی پور قنبری اینا…آقای چرخچیم برا خودش معلم تاپیه من جبرو هندسه 20 شدم ولی یکم خوب قدیمی شده حسابان 20 سال پیشو بهمون درس داد همه گند زدیم بل کل من که همش ریاضیم بیست بود خیلی بد دادم

    • sahel-girl said

      یلدا چه جالب منم ای دی اس المو از مظفری گرفتم فامیلیم با هم!!!

    • فائز said

      عجبا!!!گفتم که دانشجو هستن

      • یلدا said

        خوب بالا نظرتو ندیدم ببخشید :d من برم پنالتیا رو ببینم فعلا

      • sahel-girl said

        راس میگی یلدا هر وقت میخوام یه چی دانلود کنم باید به هیچی دیگه دس نزنم که مبادا قطع بشه از بس سرعت پایینه!!!

    • سحر said

      بچه‌ها شايد جالب باشه منم بابام رشتيه (فومن)
      البته من از رشتي بودن فقط دم عيد و تابستون شمال رفتنم نصيبم شده

  12. Amir said

    خیلی‌ خوشم میاد ازش ، انصافا تو جام جهانی‌ هم بد نبود ، مثل همیشه نبود ولی‌ نسبت به بقیه بهتر بود

    جالبه که بدونید تو بین بازیکن‌های فوتبال ، یکی‌ با IQ‌ترین بازیکناست ، IQش بیش از ۱۵۰ هست !!!

  13. سما said

    صحیح !!!

  14. برا تجدیده روحیه رفدن حتمن.خیلی حال میده آدم بعد از یه خرابکاری یه مسافرت بره روحیش عوض شه!

  15. فائز said

    آره منم موافقم، زنه زیاد جالب نیست.

  16. فاطمه said

    دختره همچین ….مالی نیست….عجب اینادپرسیشونم فرق میکنه

  17. NINI said

    دست آقای لمپارد درد نکنه که اینجا کلی همشهری رو بهم رسوند
    ایول داری آقا مجید

  18. noushin said

    خوش بحالشون چه صفایی میکنن چه خوشی میگذرونن

  19. شیرزاد said

    اخ خوش به حالی شان
    اگه از بازی حذف شده چی فرقه میکنه تعطیلات خوش میگذرانه

  20. arash said

    فرنکی داره خستگی 4تا گلی که از المان خوردن و در میکنه حق داره طفلی خیلی زحمت کشیدن تو این جام

  21. baran said

    جام جهانی رو باید یه جوری از یاد می بردی فرنکی…

  22. shadi said

    اصلا انگار نه انگار که حذف شدن!!!
    لمپارد الکی به همه ی مجله ها میگفت من با زنم هیچ مشکلی ندارم و خیلی دوسش دارم
    تنها مشکلم توی زندگیم مادر زنم
    چه تو خالی!
    اصلا هیکلاشون خوب نیست،حالا دختر هیچی ولی لمپارد در حد یه ورزشکار اصلا اندام مناسبی نداره
    ممنونم

  23. سارا_دارا said

    دختره جاي مادر فرانكه

    خيلي بيشتر از 31 مي خوره

    اينا رو هم سر و تهشون بزني تعطيلاتن

    جام جهاني بهونه بود

  24. Nafiseh said

    نوش جونش!
    حذف شدن که شدن

  25. SH!\/A said

    دختره باسر افتاده تو کوزه عسل.با این ریخت و قیافه.
    البته فرنکی هم مالی نیس مخصوصا با این گندکاریای اخیرش توی تیم.
    دختره فرنک رو آورده یکم از دپرسی درش بیاره.

  26. پرنيان said

    خسته نباشه واقعا بعد از باختن با خيال راحت رفته صفا سوتي واسه خودش شايد چون خيلي ورزش كرده خسته شده ودچار افسردگي شده رفته حال و هواش عوض بشه

  27. Rozitaaa said

    دوس نداشتم انگليس ببازه. نوع فوتبالشو دوست دارم

پاسخی بگذارید

 
