CelebFa – جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

ونسا هاجنز هنگام خروج از کلاس یوگا

Posted by Admin در ژوئیه 1, 2010

ونسا هاجنز هنگام خروج از کلاس یوگا

ونسا هاجنز بازیگر 21 ساله هالیوودی پس از تمرین یوگا در استودیو سیتی کالیفرنیا دیده می شود

68 پاسخ to “ونسا هاجنز هنگام خروج از کلاس یوگا”

  1. فربال said

    چهرش پخته تر شده

  2. vahid said

    تو رو چه به یوگا تو برو تیله بازی

  3. شکوفه said

    هوا سرده؟؟؟؟
    حسی به ونسا ندارم
    مرسی

  4. jigar bala said

    ازش خوشم نمياد به نظر لوس مياد ولي قيافش بانمكه.در ضمن خيلي بچس!
    مرسي.

    • jigar bala said

      درسته كه 21 سالشه ولي رفتاراش بچگونس!

    • النا said

      اما به نظر من 21 سال کاملا بهش میخوره
      مگه یه آدم 21 ساله قراره چه شکلی باشه؟

      • jigar bala said

        نه شكل خاصي قرار نيست باشه!من ميگم خيلي بيبي فيسه كمتر بهش مياد در ضمن لوسه!

      • النا said

        ببین عسل جان خانوما از سن 20 سالگی تا 27،28 سالگی اگه مجرد باشنا چهرشون هیچ فرقی نمیکنه
        مثلاً خود من وقتی عکسای 19،20 سالگیمو میبینم با الانم هیچ فرقی نکردم🙂
        فکرکنم از 30 سال به بالا یه خورده جا افتاده تر شیم
        البته این نظر منه ها

  5. sahel-girl said

    تیپش باحاله
    مرسی

  6. melisa said

    ah ah ah
    az in dokhtar philipini motenafferaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmm

  7. sahel-girl said

    دقت کردین اون خانومه تو عکس اخر ژاکتشو برعکس پوشیده!!!

  8. مونا68 said

    اخه دوستان 21 سال که سنی نیس روحیه امو خراب نکنین تو رو خدا ….
    با نمکه من که دوسش دارم.

  9. jigar bala said

    آره راس ميگي برعكس پوشيده!:)

  10. mary fashion said

    این میره یوگا منم میرم یوگا🙂

  11. MONA said

    صورتش خیلی بانمکه
    تیپشم اینجا باحاله
    خوشم میاد ازش
    مرســــــی

  12. shadi said

    jigar Bala:
    خواهش میکنم عزیزم

  13. نسترن said

    چهره ی نازی داره
    مگه بیبی فیس بودن ایراده آخه ؟
    از وقتی هم که لباشو غنچه نمی کنه خیلی بهتر شده ..

  14. پرنيان said

    ازش بدم مي اد لياقت زكو نداره !! زك از سرشم زياديه! فقط كلاهش با نمكه

  15. alma said

    چقدر توی این عکسا شنگول افتاده!

  16. سحر said

    كلاه‌شو مي‌خوام

  17. iman said

    در کل نظر خاصی دربارش ندارم خیلی لوسه

  18. سما said

    زیر اندازشو هر دفعه میگیره دستش میبره و میاره؟؟

  19. من عاشق اشوهاشم خیلی جذابه و بهش میاد
    واقعا لوسم باشه 21 سال سنی نیست این پاریس 29 سالشه بازم مثل بچها رفتار میکنه ونسا که بیچاره 21 سالشه
    من از اخلاقش خیلی خوشم میاد زک واقعا دوست دختر جذابی داره ونسا تکه من صداشم دوست دارم فیسشم دوست دارم
    فقط تیپ اینجاش یکم شلختست

  20. ثمینه said

    قیافشو دوست دارم دختر نازیه
    ناز و اداهاشم قشنگه
    مرسی

  21. آتریسا said

    tanx

  22. سوده said

    خیلی خوشم میاد ازش
    خوش به حالشون هم به کارشون میرسن هم به یوگاشون هم به دوست پسر بازیشون هم به خیلی کارای دیگه
    در اوج جوانی به شهرت هم میرسن

  23. salome said

    بدون مک آپ هم خوبه

  24. نگین said

    وااااااااا!بچه گونه یعنی چی؟!
    جوونه و شاید یکم شیطون.باید آسه بیادو آسه بره؟!!

    دوسش دارم
    ممنون

  25. اصن خوشم نمیاد ازش.ینی به این میگین جذاب !؟قیافه ی کاملن معمولی ای داره.از اینا که اگه تو خیابون رد شه کسی بش نگا نمیکنه!

  26. shadi said

    اها حالا فهمیدم (علی) جان

  27. فاطمه said

    چراانقداینابه دمپایی لاانگشتی پوشیدن توخیابون علاقه نشون میدن نمیدونم؟؟؟
    ممنون ازعکسا

  28. shadi said

    نه بابا النا جان
    این چه حرفیه اصلا پیر نیستی
    اول جوونیته
    ممنونم جوابمو دادی

  29. hosna said

    khojele mojell
    inja hichi arayesh nadare ama bazam nazo ba namake
    khaili dosesh darammm
    kolahesham khaili ghashange

  30. سارا_دارا said

    ازش بدم مي ياد
    اصلا جذاب نيست
    حتي يه ذره خوشگلي هم نداره
    بيچاره زاك كه حروم شد بچه ام
    اين كلاس يوگا مي ره با خودش زير انداز مي بره ؟؟؟؟

  31. شیرزاد said

    عالی بود

  32. noushin said

    مرسی

پاسخی بگذارید

 
