CelebFa – جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس های دیوید بکام در فرودگاه نیس فرانسه

Posted by Admin در ژوئیه 1, 2010

جدیدترین عکس های دیوید بکام در فرودگاه نیس فرانسه

دیوید بکام پس از ناکامی همراه با تیم ملی انگلیس در مسابقات جام جهانی فوتبال وارد فرانسه شد تا در کنار ویکتوریا و پسرانش که اینروزا در فرانسه در تعطیلات بسر می برند باشد

+++

بكام به دنبال بازگشت به تركيب سه شيرها

سايت گل- به گزارش نشريه سان، ديويد بكام، كاپيتان سابق تيم ملي انگليس، قصد دارد در رقابت هاي مقدماتي يورو 2012 براي تيم ملي انگليس بازي كند اين در حالي است كه او در زمان برگزاري اين مسابقات 36 ساله خواهد بود.
هافبك تيم لوس آنجلس گلكسي اكنون در حال مداواي مصدوميتش از ناحيه تاندون آشيل پاي چپ است و به همين دليل نتوانست سه شيرها را در جام جهاني همراهي كند، در عوض كاپلو او را در كادر فني تيم ملي انگليس قرار داد.
با اين وجود، او با اينكه از عدم حضورش در جام جهاني بسيار نااميد شده است اما همچنان اشتياق زيادي براي پوشيدن دوباره پيراهن تيم ملي انگليس دارد.
گفته مي شود كه بكام دوران نقاهت را به زودي پشت سر خواهد گذاشت و مي تواند در بازي تيم ملي انگليس مقابل بلغارستان كه روز 3 سپتامبر برگزار مي شود، حضور داشته باشد و چهار روز بعد نيز در مقابل سوئيس اين تيم را همراهي كند.

52 پاسخ to “جدیدترین عکس های دیوید بکام در فرودگاه نیس فرانسه”

  1. فمی said

    آقای خوش تیپ تعطیلات خوش بگذره

  2. لعنتی تیپش معرکسسسسسسسسسس.همیشه. کلن این خانواده شیک پوش ترین خانواده ای هسدن که من دیدم تاحالا.البته بعد از خونواده ی ما !=))

  3. MONA said

    خداییش خیلی خوش تیپه
    تازه اینجا اخمم نکرده
    خیلی خوب شده,مرســــی.

  4. mahsa said

    Akhe engelis ham tim dare
    ki mige ina shiran
    khobe alman leheshon karde haaaaaaaaaaa

  5. ehsan said

    ادم باحالیه، خوشتیپم که هست. ولی عینکش رو دوست ندارم
    حیف بود انگلیس حذف شد، نامردی بود

  6. پرنيان said

    منم خيليي ازش خوشم مياد….اينجا تيپش خيلي عاليه!!
    خيلي خوبه كه هنوز شوق فوتبال بازي كردنو داره!

  7. jigar bala said

    به به!خوش تيپ اومد!خوش بگذره فرانسه!
    مرسي!

  8. sami12a said

    vai ,david jun dos dashtanie.

  9. ژیلا said

    خیلی خوش تیپه:)

  10. alma said

    به به! انگار قرار بود از خانمش جدا بشه. فرانسه چه كار مي كنه؟

  11. salome said

    کفشاشو دوس دارم

  12. دیوید یه فوتبالیست همه چی تموم
    عجب تیپی هم زده واقعا این زن و شوهر از لحاظ تیپ استایل نامبر وان هستن
    مرسی مجید

  13. فاطمه said

    تیپی که زده بود….کنار مربی وقت بازیها وا میستاد….معرکه بود…جلیقه پوشیده بود…شیک…..یک روز به عنوان مربی تیم ملی میبینیمش

  14. sevda said

    اووووووووووووووووووووووه.
    خوشتیپه تا صبح.
    خیلی شاخه خدایی.
    اون اخم همیشگیشم که دیگه منو کشده.

  15. pantea said

    MER30

  16. شکوفه said

    حالا من هی میخوام هیچی نگما.این آخه اینجوری بیاد که قلب من از کار میوفته
    اینا الان 3تا پسر دارن بسه دیگه.من دخترش میشما.فکر کن این میشد بابای من…..!

  17. SaDaF said

    اي جان

    خيلي خوشتيپه

    خيلي خوشم مياد ازش

    ممنون

  18. iman said

    هر چی از تیپش بگی کم گفتی
    کلا خانواده باحالی داره

  19. knock_knock_aMin said

    شلوارش باحاله . عینکشم بد نیست کلا داوود بلده چه مدلی تیپ بزنه

  20. Nafiseh said

    چقدر شیکه این مرد…
    چه زن احمقی داره

  21. sany said

    w0o0o0ow hi’s very cute

  22. مونا68 said

    یعنی من عاششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششقه این بشرم همه چی تموم خوشتیپ جذاب اقا یه پدر عالی یه شوهر نمونه…..

  23. vahid said

    خیلی باحاله ولی حیفیش

  24. النا said

    خوشمان آمد🙂
    اینجا باحال شده

  25. shadi said

    تیپش محشره
    همه جوره تیپ میزنه
    همه جورشم بهش میاد

    واقعا یه تاپ مدل و یه فوتبالیست عالیه
    ممنونم

  26. azZziiii said

    از بس خوشتیپ دیگه حالمو به هم زد

  27. arash said

    من طرفدار سرسخت دیوید تو سالهای 96 تا 2000 بودم از الانش خوشم نمیاد
    مرسی مجید جان

  28. mahsa said

    این چیه به کمرش بسته؟

  29. SaRa~ said

    واااااای دلم چقد واسه اینجااا تنگ شده بود سلااام به همگی :ی
    به به چه پستی چه جیگری این دیوید روز به روز خوش تیپ تر و خواستنی تر میشه من دارم بد جور عاشقش میشم دیگه :)) فقط ویکتوریا به این دیوید شیک میاد واقعا

  30. sahel-girl said

    تیپش اینجا خیلی خوبه
    مرسی

  31. melisa said

    naaaa mikham bedoonam mard be in khoshgelio khoshtipio pooldari vojood dare?:(

  32. baran said

    اخ که جدیدا شما می خندی جذابتر می شی؟

  33. ثمینه said

    چه خوش تیپ!!
    مرسی

  34. سوده said

    همیشه خوش تیپه این مرد

  35. المیرا said

    از اون هیکلا و فیسایی داره که هر چی بپوشه
    و هر کاری با صورت و موهاش بکنه بهش میاد
    خیلی کم پیش میاد کسی این مدلی از آب در بیاد
    فقط از صداش خوشم نمیاد مردونه نیست

  36. totfarangi said

    ham az khodesh ham az viktoriya kkhosham miyad .kheyli khoshtipan.
    mamnon agha magid

  37. Amir__1 said

    پسر من دیوونتم با اون ری بنه خوشگلت .

  38. Nastaran said

    ديكه داره باعث خودكشي من ميشه اين مرد….
    ديويد مث عموي خودم دوستت دارم زياد….
    بسراتم عين داداشاي خودم دوسشون دارم…عاشق اين جوجه هاي خوشتيبم من….
    مواظب خودتو جوجه هات باش…
    انقدم اخم نكن دلم ميشكنه….
    ولي بازم اخمت خيلي جذابه….

  39. فاطمه said

    مردخوشتیپ رویاهای دوران دبیرستان من

  40. سارا_دارا said

    چقدر اين مرد جذابه
    كلاً آخره تيپ و كلاسه
    تنها مشكلش فقط خالكوبي هاي بيش از اندازه دستاشه
    همين
    خيلي جيگره

  41. Rozitaaa said

    زن و شوهر به هم ميان

  42. shimaaa said

    ina dar kool ba ghazieee piri rabeteee nadaran

    !!!!!!!!

پاسخی بگذارید

 
