CelebFa – جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

پیشگویی هشت پای معروف ، آلمان برنده بازی با آرژانتین + عکس ها

Posted by Admin در ژوئن 30, 2010

پیشگویی هشت پای معروف ، آلمان برنده بازی با آرژانتین + عکس ها

این هشت پای عجیب که در اوبرهاوزن آلمان یک شخصیت بسیار معروف ساکن آکواریم شهر است می تواند آینده تیم فوتبال آلمان را پیشگویی کند. هشت پای پیشگو که «پل» نام دارد در بازیهای جام یوفا در سال 2008 توانست نتایج 80 درصد از بازیهای تیم ملی آلمان را به درستی پیشگویی کند
این مهمان اسرارآمیز آکواریم شهر اوبرهاوزن پیشگویی کرده بود که آلمان در مبارزه با تیم ملی انگلیس پیروز خواهد شد و به یک چهارم نهایی جام جهانی 2010 خواهد رسید و حالا پیشگویی جدید پیروزی آلمان بر آرژانتین و راهیابی به نیمه نهایی است

این هشت پا پیشگویی خود را به این روش نشان می دهد: دو جعبه که روی آنها پرچم هریک تیمها قرار داده می شود و داخل جعبه ها غذا گذاشته می شود. هر جعبه ای که «پل» با دستهای خود زودتر در آن را باز و شروع به خوردن غذا کند برنده خواهد بود

+++

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی
جمعه – 89/4/11
* هلند – برزیل، ساعت 18:30، ورزشگاه نلسون ماندلا شهر پورت الیزابت
* اروگوئه – غنا، ساعت 23، ورزشگاه ساکرسیتی شهر ژوهانسبورگ
شنبه – 89/4/12
* آرژانتین – آلمان، ساعت 18:30، ورزشگاه گرین پوینت شهر کیپ تاون *

پاراگوئه – اسپانیا، ساعت 23، ورزشگاه الیس پارک شهر ژوهانسبورگ

54 پاسخ to “پیشگویی هشت پای معروف ، آلمان برنده بازی با آرژانتین + عکس ها”

  1. jigar bala said

    خيلي جالب بود چه بامزه!حالا ببينيم پيشگوييش درسته يا نه من كه مطمئنم آرژانتين ميبره!
    مرسي فوق العاده جالب بود!

    • jigar bala said

      من كه اعتقادي ندارم به نظرم خرافاته و خيلي مسخرس مطمئنم آرژانتين ميبره!

      • iman said

        امیدوارم همینطور که تو میگی باشه ولی از اول جام درس پیش بینی کرده حتی باخت المان رو هم گفته بود

      • farshad said

        مطمئا آلمان برنده میشه و قهرمان

      • امير said

        يه سوال شرعي!!!!
        توي آب استخاره قبوله؟؟؟؟
        اگر قبوله كه پس اون نظريه درسته اگر نه كه هيچي با خودم بودم

      • مونا68 said

        منم دلم میخواد ارزانتین ببره ولی دیگه کم کم دارم به این هشت پا اعتقاد پیدا میکنم اخه هر جی میگه همون میشه الان هم حس میکنم درست گفته.

  2. پرنيان said

    چه خرافاتي ! حيوون نبود ديگه پيشگو بشه واسه ما!!
    بيان پيش من
    من خودم شانسي دستمو مي زنم به پرچم يك تيم اون برنده ميشه

  3. احسان said

    گفت 80% نه 100% که.
    این جزو اون 20% است.
    ارژانتینی که من میبینم بعید میبینم از المان بخوره
    البته خیلی بازی نزدیکیه.

  4. سما said

    امیدوارم این دفعه جزو 20 درصد خطاش باشه

    آلمانو دوس ندارم

  5. احسان said

    بعد تازه این از پرچم المان خوشش میاد هی میره روش میشینه

  6. ستاره said

    معلومه که آلمان میبره هشت پائه هنر کرده!!!

  7. knock_knock_aMin said

    دمت گرم چقد دیشب گشتم دنبال یه همچین مطلبی پیدا نکردم
    واقعا چقد خوشن با هر چیزی سر خودشونو گرم میکنن حتی با این موجودی که معلوم نی سرو تهش کودومه
    قهرمان امسالم فقط از دل فینال اسپانیا و هلند میاد بیرون
    کاش تو یه پست شرایط بط راه مینداختی حال میداد D:

  8. arash said

    بیخیال بابا اینا همش ادا واصولی بیش نیست
    صبر میکنیم تا شنبه که بازیکنای دیه گو مثل اختاپوس افتادن رو تیم المان وحالشونو گرفتن احوالات جناب هشت پا والمان و طرفداراشم میبینیم+

  9. ژیلا said

    پیشگویی قبلیش که درست بود

  10. sana said

    سر انگشتو ببین کجاست………..

  11. sana said

    نخیرمااااااا سر انگشتو ببین کجاست………..

  12. سارا_دارا said

    چه خوشن
    آخه اختاپوس هم شد پيشگو؟؟؟؟
    براي من كه فرق نمي كنه
    من طرفدار اسپانيام

  13. Nirvana said

    امیدوار تاریخ دوباره تکرار بشه
    4سال پیش آلمان تونسته آؤزو میکنم امسالم بتونه

  14. sahel-girl said

    من گه هم ارژانتین رو دوس دارم هم المان
    ولی خوب اینا چه مشنگایی هستن که یه هشت پا براشون پیشگویی میکنه!!!!

  15. نسترن said

    چه خلن اینااا ..
    البته خب اینطوری به تیمشون هم روحیه میدن !
    حالا کاش این یه بارم درست گفته باشه
    این آرژانتین نیاد بالا

  16. shadi said

    چه جالب
    !
    !
    !
    ادم تو این زمونه چیا که نمیشنوه

    ممنونم

  17. شکوفه said

    وااااااااااااااا.یعنی چی؟این هشت پا هم اینا رو سر کار گذاشته ها.
    حالا هرکی هم این بازیو برنده شه مهم اینه که قهرمان اصلی اسپانیاست

  18. iman said

    ولی المان خیلی قویه بعید نیس ببره
    این هشت پاهه هم خوب سوژه شده

  19. Reza_R said

    منم با این هشت پا موافقم
    اما دوست دارم ارژانتین ببره

    ممنون

  20. mahsa said

    kamelan pishgoyish doroste
    baziye engelis ham hamino gofte bod
    ey val germannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  21. baran said

    این هشت پا بیشتر از این که پیشگویی کنه پارتی بازی میکنه
    همش گفته المان و هرچی غذای عالی بوده میل فرمودن این که شد همون شرطی بودن خودمون!

  22. ROSE said

    به نظر من كه آرژانتين اول ميشه
    حالا اين هشت پا هرچي ميخواد بگه

  23. Amir__1 said

    هشت پاهرو چیز خورش کردن وگر نه با کله میرفت تو ظرف ارژانتین بیرونم نمیومد .

  24. sevda said

    وااااای.نه توروخدا.
    آخه این هشت پاهه تا الان همه رو درس پیش بینی کرده.
    شایدم دارن تلقین می کنن؟؟؟نییدونم اصن.

  25. فاطمه said

    واقعا از صمیم قلب ارزو دارم المان ببره که اسپانیا به اون یکی تیمه برخوردنکنه

    عجب پست جالبی بود
    ممنونم

  26. المیرا said

    امیدوارم اسپانیا ببره اگه نشد آرژانتین
    اصلا از آلمان خوشم نمیاد اه

  27. لیدا said

    آرژانیتن می بره اما جالبه این هشت پا تا حالا چیزی راجع بهش نشنیده بودم

  28. samane said

    alakie arjantin mibare

  29. فائز said

    ولی من خواب دیدم که اسپانیا اول میشه.

  30. فاطمه said

    واه واه چه چیزها….برد تیم رو معلوم میکنه؟…حالا اگه تیم قبلیها مساوی میشدن چطوری معلوم میکرد؟…..فقط فقط فقط آرژانیتن میبره

  31. فائزه said

    آرژانتین یه پای فیناله

  32. ثمینه said

    آرژانتینته!

  33. totfarangi said

    omidvaram arjantin bebare

  34. مریم said

    فینال جام جهانی 2010 بین هلند و آرژانتینه حالا جناب هشت پا تا آخر عمرش بشینه و پیش بینی کنه.

  35. نرگس said

    آرژانتین می بره … من می دونم😀

  36. Tina said

    چه چیزا.
    یه چیزی هست دیگه .. حتمن یه بلایی سرش میارن.
    یا سر اون غذاهه.
    به هر حال دور همین میخوان خوش باشن.
    ولی ارژانتین بد باخت.. هر چند گفتم این مربی احساسی نمیتونه پیش بره… احساس همیشه خوب نیست
    حیف مسی.

  37. Rozitaaa said

    اختاپوسه دور سرش هاله‌ي نوري چيزي نبوده؟

پاسخی بگذارید

 
