CelebFa – جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

متن کامل مصاحبه آنجلینا جولی با مجله ونیتی فیر شماره آگوست 2010

Posted by Admin در ژوئن 30, 2010

متن کامل مصاحبه آنجلینا جولی با مجله ونیتی فیر شماره آگوست 2010

ا»نه من حامله نيستم» آنجلينا جولي در گفتگو با سردبير مجله ونتي فیر ريچ كهن در حين فيلمبرداري فيلم جديدش در ونيز ايتاليا
شايد در آينده ؟ «ما مخالف بچه دار شدن نيستيم ولي مي خواهيم مطمئن بشيم كه براي همه وقت بخصوصي داشته باشيم الان
بچه ها هستن و ميتونن با هم بازي كنن اما اونا احتياج بيشتري به صحبت كردن در نيمه هاي شب پيدا خواهند كرد مثل موقع هايي كه من با مادرم ساعت ها صحبت مي كردم .ما مي خواهيم مطمئن بشيم كه خانواده اي كه تشكيل مي دهيم انقدر بزرگ
نباشه  كه نتونيم وقت كافي براي بزرگ كردن بچه ها به خوبي داشته باشيم»
جولي گفت كه اون و برد «مخالف ازدواج نيستن» «ولي الان ما مثل يك زن و شوهر هستيم  بچه ها يك تعهد هستن مشخصا» تعهد بزرگتري نسبت به ازدواج  براي زندگي ميتونن باشن»
با وجود وفاداري اش به شغلش آنجلينا فكر نمي كنه كه بتونه بيشتر از اين كارش را ادامه بده  «بازيگري مهمترين چيز تو زندگي من نيست و فقط به من كمك مي كنه كه  فرد بزرگي بشم كمكم مي كنه كه در مورد خودم بيشتربدونم كمكم مي كنه كه مسافرت برم …زندگي رو درك كنم…. خودم را بيان كنم و همه ي اون چيزاي قشنگ ديگر پس من خيلي خيلي سپاسگزارم…. شغل سرگرم كننده و خوبيه خيلي خوش گذروني دارد مي بينين كه امروز من سر كار وسط  ونيزم ولي فكرنمي كنم بيشتر از اين ادامه بدم «جولي گفت اين تصميم بيشتر به خاطره خانواده اش بوده «چون من خونه ي شادي دارم مثلا»ديشب كه از سر كار بر مي گشتم و ديدم همه در حال  آهنگ خوندن و رقصيدن هستن و ناگهان خودم رو در حال رقص بين يك دسته بچه كوچولو شيطون ميبينم»
جولي به طور گسترده از بچه هاش صحبت كرد و توضيح داد  «مدوكس  واقعا بچه باهوشي است كه  ميتونم بگم هوش ذاتي خوبي دارد اون تو مدرسه عاليه در درس تارخ خيلي خوبه اون احساس مي كنه كه بايد يك نويسنده بشه و دور دنيا سفر كنه و درباره ي جاهاي مختلف و چيزاي مختلف اطلاعات جمع كنه… زاهارا صداي فوق العاده زيبايي داره و خيلي خوب صحبت مي كنه شايلو خيلي هيجاني و شيطون و بامزه است يكي از خنده دار ترين و بازيگوش ترين بچه هايي كه ميتوني تصور كني
ناكس و ويو هم بچه هاي نمونه وخوبي هستن ويو كه يك خانوم واقعي است و و ناكس هم يك رفيق كوچولو»
جولي گفت كه بچگي هاش بيشتر شبيه دخترش شايلو بوده : «شيطون و وروجك…مثل نشانه اي در اوایلي از اجرا  كه عادت داشتم لباس ها روبپوشم و به اطراف بپرم ولي از يك طرف ديگه روز هاي سخت و تاريك هم بود اتفاق خاصي يادم نمي اد
فكر مي كنم با يك واقعيت هايي در زندگي روبرو ميشي…. زياد فكر مي كني و ميبيني كه زندگي اونجور كه آرزو داشتي نيست
پس تو در تاريكي فرو ميري و وقتي كه بچه ها رو داشتم و اونا بزرگ شدن همه چيز خنده دار و روشنتر شد و به حالت اول
برگشت.
و آنجلينا درباره ي ريش عجيب برد چي فكر ميكنه؟ آنجلينا : من از همه لحاظ عاشق برد هستم
در مورد حضور برد در ونيز:
«اون وسائل گوناگون رو درست و طراحي ميكنه مثل اثاث خونه…وسائلي كه مربوط به خونه هست برد يك مرد سنتيه «
درباره ي برد و بچه ها:
«من به برد هي ميگم كه به من بدهكاره  چون اون چند ماهي تعطيل بوده  و در يكي از قشنگترين شهر هاي جهان با بچه ها تفريح ميكنه برد يك آدم هنرمنده و به نمايشگاه هاي هنر و جاهاي ديگر ميره و خيلي دوست داره در اين مكان فرهنگي بمونه»
در مورد قسمت نهايي  فیلم آقا و خانم اسمیت :
مردم اونو امتحان كردن و براشون عجيبه:آيا ما بچه دار ميشيم تو فيلم؟ ما در موردش فكر كرديم اما الان شخصي شده چون  خودمون بچه داريم و اگر روش كار كنيم از زندگي خودمون خارج ميشه كه خيلي خنده داره برامون ولي احساس عجيبي بهت دست ميده كه خيلي چيزارو تقسيم مي كني….ما از يك نفر پرسيديم كه به ( مستر اند ميسيز اسميت)   نگاه كنه ببينن كه مي تونن قسمت هاي ادامه دار رو اضافه كنه ولي هيچ چيز اصلي پيدا نكردن…..مثل اين بود كه اونا دارن ازدواج مي كنن بچه دار بشن يا   از هم جدا بشن….هرگزخوب نيست»
درباره همبازي شدن دوباره با برد
«خيلي دوست دارم.در موردش صحبت كرديم ما بايد يك راه حلي پيدا كنيم كه چه كسي مواظب بچه ها باشه. اما در اصل درباره ي اينه كه راه درست رو انتخاب كنيم مردم نمي خوان كه اينو انجام بدي.خيلي زياده روي  و خيلي شخصي ميشه من فكر نمي كنم كه مردم بخواهند كه آدم هايي كه واقعا با هم هستن سر فيلم با هم صميمي باشند.شايد ما بايد نقش آدم هاي منفي رو بازي كنيم كه سعي مي كنن همديگرو بكشند اينطوري خيلي جذاب و مهاجمي ميشه نه مثل يك زن و مرد كه با هم سروكار دارن و هميشه با هم كنار ميان»
ترجمه اختصاصی برای سلب فا توسط : S.P

+++

در همین زمینه

آنجلینا جولی در کاور شماره آگوست 2010 مجله ونیتی فیر

71 پاسخ to “متن کامل مصاحبه آنجلینا جولی با مجله ونیتی فیر شماره آگوست 2010”

  1. iman said

    جالب بود

  2. Reza_R said

    چقدر خانواده دوسته
    امیدوارم یه بار دیگه با برد همبازی بشه

    ایولS.P

    ممنون

  3. پرنيان said

    آنجي خيلي خانواده دوسته و همه ي خصوصيات بچه هاشو مي دونه…..خيلييي دوسش دارم….خيلي خوب ميشد اگه با برد ازدواج مي كرد

  4. mary said

    آخی از بس آخرین کامنتا رو می ذارم خسته شدم
    فکر کنم اینجا اول شدم
    مصاحبه بدی نبوده
    ولی من دوست داشتم کاملتر باشه

  5. rokhsarak said

    ای وای اول شدم؟؟؟؟

  6. jigar bala said

    جالب بود خيلي دوسش دارم.
    مرسي.

  7. mary said

    ائه نه اول نشدم
    ببخشید

  8. سحر said

    خيلي ممنون
    من عاشق تمام اعضاي اين خانواده‌م از همه بيشترم برد رو دوست دارم.
    هر كي هم ميگه آنجي ديگه س ك س ي و جذاب نيست خيلي بد سليقه و بد مزاجه است. البته با احترام به تمام اعضا و صاحبان نظر LOL

    • knock_knock_aMin said

      دمت گرم سحر خانوم مستقیم میگفتی بهتر نبود ؟

      • سحر said

        خواهش ميكنم

        شوخي ميكنم به دل نگير
        البته جدا من يادم نبود كه شما گفته بوديد
        در ضمن يادمه چند نفر ديگه هم گفته بودن، فك كنم…

  9. shakila said

    چقد این قسمت حرفش غمگین کننده بود:
    روز هاي سخت و تاريك هم بود اتفاق خاصي يادم نمي اد
    فكر مي كنم با يك واقعيت هايي در زندگي روبرو ميشي…. زياد فكر مي كني و ميبيني كه زندگي اونجور كه آرزو داشتي نيست
    پس تو در تاريكي فرو ميري و وقتي كه بچه ها رو داشتم و اونا بزرگ شدن همه چيز خنده دار و روشنتر شد و به حالت اول
    برگشت.
    در اصل باید خوشحال میشدم با خوندن مصاحبش ولی…………………..
    ممنونم.

    • پرنيان said

      اين همه جاي خوب داشت ديگه همون قسمتش ناراحت كننده بود….ولي الان آنجي جون با بچه هاش خوشحاله😉

      • shakila said

        امیدوارم
        .همه فکر می کنن آنجی خوشبخته
        اما من می دونم تو ته ترین نقطه دلش احساس بدختی می کنه
        .من می خوام یه روز اونقدر بزرگ بشم که اون غم بزرگ زندگیش،اون
        بغض سنگینش رو
        درک کنم و برش از عمق وجودم دعا کنم.

      • arash said

        واوو براووو ……..

    • سحر said

      غم به دلت راه نده همه يه دوره سختي تو زندگي دارن ديگه. به جاش ببين الآن چقد شاده
      سخت نگير شكيلا جان

    • jigar bala said

      به ياد داشته باش:سنگي كه طاقت ضربات تيشه را نداشته باشد به تنديسي زيبا بدل نخواهد شد!
      توي زندگي همه سختي هست عزيزم مهم اينه كه از اونا درس بگيريم!

  10. شکوفه said

    حرفاش قشنگ بود.
    مرسی

  11. ستاره said

    دستتون درد نکنه
    از حرف زدن انجی خوشم اومد به نظر می تاد تصوراتی که در موردش دارم بهش نزدیکه
    خودمونیم ولی برد پیت هم یک زن ذلیل شده نه؟!!!
    مش شینه تو خونه از بچه ها مراقبت می کنه و وسایلو تعمیر میکنه
    مثل این شیرهایی که کرک و پرشون می ریزه!!!!

  12. arash said

    انجی خیلی مهربون ودوسداشتنیه کلا خونواده باحالین
    انجی را همیشه عاشق میمانم

  13. سارا_دارا said

    اخي چه بامزه بچه هاشو توصيف كرده
    عكس رو كاورش هم كه حرف نداره
    ولي من موندم اينا كي مي خوان ازدواج كنند
    چند سال زندگي با 6 تا بچه كافي نيست واسه شناخت و احساس تعهد ؟؟؟؟
    ادم شاخ در مي ياره
    مرسي دوست عزيز s.p

  14. sahel-girl said

    خوبه کاش مادرای ایرانی هم یکم از اینا یاد میگرفتن
    مرسی

  15. ghazal said

    mercii kheili jaleb bood

  16. النا said

    مرسی ادمین جان
    خیلی جالب بود

  17. DoRsa said

    عاشققققققققققققققم

    چشاش واقعا با ادم حرف می زنه

    به نظر من زوج جولی پیت

    تنها زوجی هستن که نمی تونی بگی کدومشون سرترن

  18. فاطمه said

    خیلی دوست دارم انجی دوباره حامله بشه فکرکنم اونموقع دیگه به جای اینکه بچه هاشون رو ببرن مهدکودک دیگه مهدکودک رو بیارن خونشون

    واقعاچه زندگیه جالب ودوست داشتنی دارن

  19. shadi said

    اخی عزیزم
    یه جاهایی واقعا غم انگیز صحبت کرده
    با اینکه زیاد پیگیر زندگیش نیستم ولی منم فکر میکنم زیاد از زندگی قبلش راضی نیست
    و
    به قول خودش دوستداشته یه سری از اتفاقای گذشتش براش نمیوفتاده

    یه جورایی قضییه ی زندگیش غم انگیزه
    من گاهی اوقات که بخشهایی از زنگیشو میفهمم واقعا گریم میگیره
    همیشه حس میکنم با اینکه بلند،بلند میخنده
    به اندازه ی همون خنده هاشم یه غم سنگینی از گذشته داره
    ولی
    باز دلم خوش میکنم به الانش که واقعا از زندگی با براد و بچه هاش لذت میبره
    و
    میدونم که من هیچکاری برای هیچکسی که ازش دورم نمیتونم انجام بدم جز دعا براش

    ممنونم

  20. MONA said

    ایول چه خانواده دوسته
    کلا»خوانواده باحالین
    ولی اگه یه فیلم دیگه باز
    با براد بازی کنه خیلی خوب میشه
    خیلی مصاحبه جالبی بود
    مرســــــــــــی

  21. shakila said

    اقا مجید یا S.p جان

    میشه درباره ی قرارداد فیلمیه
    جدید انجلینا برامون توضیح بدید؟!

    اقا مجید یا S.p جان
    انجلینا واقعا قرارداد بازی در نقش کلئوپترا را بسته؟!
    لطفا جوابمو بدید
    ممنون

  22. minoooni said

    چرا در مورد پاكس هيچي نگفته ؟

  23. vahid said

    بی نظرم ممنون مجید

  24. فمی said

    مرسی از دوست عزیزی که ترجمه کرده🙂
    ولی جاهایی که خلاصه شده بود رو من سر درنیاوردم

  25. خوشم میاد ازشششش.یه زمانی خیلی دوسش داشدم.پوستراشو جم میکردم. رو دسکتاپ کامپیوتر و بک گرانده موبایل عکسه اینو میذاشدم.مصاحبه هاشو همشو گوش میدادم.ولی الان دیگه حسه این حرفا نیس!:دی

    خیلی دوس دالرم یه فیلمه دیگه با برد بازی کنه.آقا و خانومه اسمیت که خیلی باحال بود

  26. salome said

    نظری ندارم

  27. ایوللللللللللللل
    چه مصاحبه ی خوبی بود
    خدایی بسه دیگه این همه بچه میخوان چیکار
    من که بچهای خودشو خیلی دوست دارم خیلی باحالن
    سه تاشون
    مرسی از ترجمه
    کار هرکی بود واقعا زحمت کشیده
    مرسی

  28. Vampire Girl(طلا) said

    ای جان…حال میکنید دوست جونم چه ترجمه ای کرده؟؟؟؟
    عشق منه مترجم این متن….حال کنید دوست خودمه….
    خسته نباشی دوست جونم….ترجمه ات عالللللللللللللللللیییییییییییییییییییی بود عزیزم….مرسی….
    حالا کی به این گفته تو حامله ای؟؟؟
    بازم مرسی دوست جونم…
    از شمام مرسی آقا کجید…

  29. Amir__1 said

    ای بابا اینام خودشون قاطی کردن کجارو فیل کنن گوگلو فیل میکنن اینجا باز میشه ، اینجا فیل میشه گوگل باز میشه . این قضایا بوداره ..!

  30. نگین said

    ممنون.
    دو موضوع باعث میشه برای آنجی احترام وصف ناپذیری قایل بشم:
    1- بچه هاش
    2- کارای خیریه اش.

    راجع به پکس حرفی نزده یا …؟

    بازم ممنون

  31. فاطمه said

    جان….. چه ناز بچه هاش رو توصیف کرده….از اون مامان مهربوناست……..چقدرصورتش لاغر شده

  32. NINI said

    دست شما درد نکنه خیلی خوب بود
    تو حرفاش غم داره تنها چیزی که تو زندگی یه زن غمش رو کم می کنه مادرش شدن و محبت کردن به بچه این شیرین لحظه زندگیه یه زنه که تمام غمهاش رو از یاد می بره

  33. مونا68 said

    خیلی دوسشون دارم دوست دارم همیشه با هم بمونن.

  34. mina said

    مرسی

  35. SaRa~ said

    این واقعا زیبا و جذابه دوس دارم هی نگاش کنم

  36. SaBa said

    عاشششششقشششم . ممنون.

  37. سوده said

    عالی بود
    مرسی

  38. ثمینه said

    مرسی خیلی کار خوبی بود
    من عاشق این خونوادم یه وقتایی به داشتن یه همچین بچه های نازی(البته 3تای خودشونا) حسودیم میشه!!

  39. shakila said

    اقا مجید کاش شما هم تو پستایی که بچه ها(دوستان دیگه جز شما) میذارن،کامنت میذاشتین.
    خیلی جالب میشه.
    ممنون بابت پست.

  40. firo0zeh said

    Do0oXesh DaraM

  41. noushin said

    مرسی خانواده خوبین

  42. noushin said

    به نظر میاد مامان مهربونی باشه

  43. Rozitaaa said

    اين بانو آخرش رييس جمهوري چيزي ازش دربياد

  44. laleh said

    من واقعأ دیوونه اشم

پاسخی بگذارید

 
