CelebFa – جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس های آوریل لاوین و دوست پسرش

Posted by Admin در ژوئن 29, 2010

جدیدترین عکس های آوریل لاوین و دوست پسرش

آوریل لاوین خواننده 25 ساله کانادایی ، دوست پسر او برادی جنر برادر ناتنی خواهران کارداشیان است

برادی جنر دوست پسر آوریل لاوین

65 پاسخ to “جدیدترین عکس های آوریل لاوین و دوست پسرش”

  1. فریبا said

    با چه کسی دوست شده!
    ولی برادره خوبه،از شوهرش سابقش خیلی بهتره

    مرسی

  2. iman said

    خودشو دوس دارم کلا قیافه جالبی داره
    دوس پسرش یه جوریه

  3. jigar bala said

    تيپش باحال نبود ولي خيلي دوسش دارم خيلي نازه صداشم عاليه.
    مرسي.

  4. vahid said

    با اون کفشا و اون ماشین کنترلی سن وسالش قابل پیش بینیه

  5. فکر کنم اوریل میخواد جبران کنه گذشته رو خودش فهمیده بوده شوهرش زشت بود
    از آوریل بدم نمیاد ولی خیلی خودگیره کلا
    تیپش باحاله
    برادلی هم که با همه دوست بوده خدا کنه اغلا با هم بمونن
    آوریلم باید یه آلبوم جدید بده دیگه سه یاله که آلبوم نداده
    مرسی مجید

  6. arash said

    به به عروس خانواده معظم کارداشیان
    اخه حیف تو نبود دختر بری قاطی هیولاها( بلانسبت کیم جان)
    این برادی جنر همونیه که مخ خیلی از دافای هالیوود و زده ؟الهی از گلوش نره پایین

    • پرنيان said

      واي كاملا باهات موافقم…خيلي باحال گفتي
      منم مي خواستم بگم رفته تو اين خانواده ي كارداشيان ها بيچاره
      كارداشيان ها هم كه ماشالله….خانواده ي گسترده اي هستن…

    • فاطمه said

      خانواده ی کاراداشیان یکی از یکی خوشگلترو باکلاسترن

      حالااگه خلو یه خورده توشون ناجورمیزنه اینونباید به همه ی اعضای خانوادش تعمیم داد

      • پرنيان said

        از نظر خوشتيپي مشكلي ندارن از نظر اخلاق مشكل دارن
        مادر كيم دو بار ازدواج كرده 8 تا خواهر برادر داره كه 5 تاشون ناتني اند خيلي بدم مياد از اين كار كيم به خاطره فيلم شخصي كه خودش تو اينترنت منتشر كرده 5 ميليون دلار خسارت گرفت!!! فكر كن چقد پررو اين بشر!!!

      • فاطمه said

        ازلحاظ اخلاقی که صدالبته مشکل دارن تواین شکی نیست البته همه هالیوودی ها مشکل دارن
        یکی اسم یه بازیگر یاخواننده ی هالیوودرو به من بگه که صحنه ها ی مبتذل بازی نکرده باشه
        چه برسه به این بنده خداکه اصلا ازاین راه پول درمیاره
        پرنیان خانم من منظورم ازلحاظ کلاس و پوشش وطرزرفتاراشون بودکه البته خودت اولش اشاره داشتی

      • فاطمه said

        خوله

  7. DoRsa said

    maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan asheghesham

    bisabrane ham montazer albom jadidesham

    hameye ahangash ke fogholade bod

    ghadesham 157

  8. shadi said

    اقا ادمین ما هم دل داریم
    باور کن
    الان شما از همه ی هالیوودی ها که عکساشون منتشر شد عکس گذاشتی
    الا
    2نفر که اصلا دوسشون نداری
    خوب این درسته کریس و رابو دوست نداری
    ول
    خوب چرا عکساشونو نمیذاری
    کریس همین دیشب توی برنامه ی
    David Letterman
    بود
    ولی شما…
    حالا هم اگه دوست محترمی نظر منو
    دید
    خواهشا اگه خواست جواب بده
    جواب نده
    چون من طرف صحبتم
    ادمین جونه
    ممنونم

    • پرنيان said

      عزيزم اگر هم نمي گفتي فكر نمي كنم كسي از بچه ها جوابتو مي داد! جز ادمين جون!!

      • shadi said

        اخه عزیزم من تا الان خیلی امتحان کردم
        و
        بچه ها اومدن جواب دادن
        مثل دیشب
        توی پست انجلینا
        اگه خود بچه ها هم دقت مکردن توی ست بلی انجی میدیدن 6 نظر حالت چت داشت
        چه برسه به ادمین
        ولی
        با اینکه طرف صحبت من دیشبم ادمین بود 2تا از بچه ها لطف کردن ندیده جوابمو دادن

      • پرنيان said

        مي توني شخصا» به ادمين ايميل بزني
        چون اينجا همه نظراتو مي خونن و ميتونن جوابتو بدن

    • Admin said

      دوست عزیز
      فکر کنم در این مورد بارها به شما توضیح دادم !!!
      شما از کجا می دونی من از کی خوشم میاد یا نمیاد !!!!؟؟؟ اگه اینطوری چرا تا الان عکساشون رو میذاشتم؟ چرا فرش قرمز فیلم جدیدشون کسوف ( هفته قبل ) رو با بهترین عکس ها و تعداد زیاد پست ها پوشش دادم؟ همون فرش قرمز می تونست در عرض 5 دقیقه با یک پست آپ میشه فقط ببینید کیفیت و تعداد عکس ها رو – فکر می کنید اون پست چقدر وقت گرفت؟؟؟ می دونید چند سایت و منبع برای پیدا کردن بهترین عکس ها رو نگاه کردم ؟ من واقعا تعجب می کنم
      ببخشید از لحن نوشتاری این کامنت اما این بار اولی هم نیست من جواب این سوال خاص شما رو میدم چندین بار شد شما جای من بودین چیکار می کردین؟
      فقط و فقط برای این جواب میدم چون نوع کامنت شما طوری که اگه کسی بار اول اینجا رو می بینه فکر می کنه همینطوری من از هر کس دوست داشته باشم عکس و خبر میذارم مثلا اگه خیلی ها که حتی معروف تر و جهانی ترن حتی یک پست اینجا ندارن فقط بخاطر شاید همین چیزا باشه در صورتیکه از هر کس عکسی باشه حتما گذاشته میشه
      بعضی سلبریتی ها اصلا جلو دوربین نیستن مگر در مراسم های مهمی مثل اسکار یا .. بعضی ها بواسطه فرش قرمز فیلم هاشون هست
      باید یادتون باشه فرش قرمز های فیلم های جنیفر لوپز و جنیفر آنیستون که دور دنیا بود حتی دیگه اواخر برای خیلی ها خسته کننده شده بود اما الان کجان ؟ منظورم اینه مثلا شکیرا اینروزا زیاد دیده میشه یا آنجلینا که بخاطر فیلم جدیدش در ونیز هر روز تقریبا ازش عکس بود فقط و فقط بخاطر عکس های که از اینا منتشر میشه نه سلیقه و دوست داشتن من !!!

      یکسری سلبریتی ها هم هستن مثل کیم کارداشیان ، جسیکا آلبا و .. اینا هر روز ازشون عکس است برای اینکه مطالب تنوع داشته باشه سعی میشه بهترین پست هاشون انتخاب بشه یا فاصله کمی عکساشون گذاشته بشه
      اما در مورد کریس که شما گفتی من امروز داشتم مطلبی در موردش می ذاشتم از فرش قرمز قبلی تا برنامه لترمن و اینکه جدیدترین عکس هاش که امروز اومده در جشنواره فیلم لس آنجلس و اینکه در برنامه لترمن رنگ موهاش رو عوض کرد و سوژه شد و… از فرش قرمز هفته قبل تا الان فقط این خانم یکسری عکس ازش در فرودگاه لس آنجلس منتشر شد که اونم خیلی از سایت ها نذاشتن تا برنامه لترمن و اکران امروز …

      دوست عزیز و محترم با تمام احترامی که برای شما قائلم اما من بازم از شما این مدل کامنت ببینم ناچارا برای اینکه جواب ندم مجبور میشم حذفش کنم چون احساس می کنم من نمی تونم هر چقدر هم برای شما توضیح بدم شما رو قانع کنم

      از شما هم خواهش می کنم برای اینکه با مجموعه همکاری داشته باشید لطفا شرایط من رو درک کنید !

      با تشکر – لطفا هم این کامنت رو جواب ندین
      ممنون

  9. سارا_دارا said

    بنده خدا گير چه خانواده اي افتاده
    آخه دختر حيف تو با اين ظرافت نيست خواهرشوهرايي چنين غول پيكر داشته باشي
    ولي خدايي تو هاليوود همه با هم يه جورايي فاميلن

  10. knock_knock_aMin said

    پسره خوبه ، میخوره داداشه کیم باشه
    فقط سلیقش تو انتخاب دوست دختر زیاد مناسب نیست
    از برادر کیم انتظار بیشتری میره

  11. پارمیس said

    ادمین جون لطفا از انریکه عزیز هم عکس بزارید
    ممنون
    ولی واقعا حیفه این دختر که انقدر خودشو دست کم می گیره
    همش با این جک جوادا می پره

  12. Vampire Girl(طلا) said

    کفشاش باحاله….دوست دارم….
    چه دوست پسری….نه شوهرش خوب بود نه این…
    خیلی خوشگله و بد مدل بی سلیقه اس….
    مرسی آقا مجید…

  13. Nafiseh said

    دوس پسرش این سفیده‌س یا اون یکی قد کوتاهه؟

  14. Nirvana said

    جیگیلیه دوسش دارم…

  15. شیرزاد said

    عکس های خودش با مزه بود

  16. sahel-girl said

    من که خیلی دوسش دارم مخصوصا کلیپهاشو
    تیپش خیلی عالیه همیشه خوش لباسه من از این مدل تیپا خیلی خوشم میاد مخصوصا از این شلوارکا

  17. ثمینه said

    من نفهمیدم این برادر کارداشیانها! که چیز خاصی نیست چرا این همه دوست تو سلبا داشته؟ شاید کیم براش جور می کنه؟! البته منکه برادی را از نزدیک ندیدم!
    ولی کجای این لاغر ریزه میزه هنرمند!به اون خانواده گت و گنده که فقط یه هنر دارن می خوره؟
    مرسی

  18. شکوفه said

    این خونواده ی کیم حتما باید یه جا رد پا از خودشون باقی بذارن؟آوریل وقتی مثه آدم لباس بپوشه و ساده باشه خیلی خوب میشه.امیدوارم خودشم اینو تشخیص داده باشه چون تازگیا خوب شده
    مرسی

  19. arefe said

    البته این هیچ ربطی به کارداشیان ها نداره ها فقط مادر کارداشیان ها اومده با بابای این ازدواج کرده

  20. سحر said

    ادمين خيلي از اين جمله‌ات خوشم اومد: «لطفا هم این کامنت رو جواب ندین»

    مرسي

  21. مونا68 said

    کفشاش همیشه همین مدلیه شلوارکش هم خوب نیس
    یه سوال میگم از پشت این عینکا که شبکه شبکه این خوب میبینن؟
    ازش بدم نمیاد ولی حس میکنم انتخاب دومش هم خوب نکرده این پسره ادمه وفاداری نیس اصلا….

  22. saeideh said

    no idea

  23. فائز said

    وایییییییییییییییییییییی،بالاخره یه عکس ازش گذاشتید.من واقعا عاشقشم. من آهنگاشو خیلی میدوستم،مخصوصا innocence ,slipped away ,dont’tell me و به همتون توصیه میکنم این آهنگارو گوش کنید،واقعا آهنگاش آرامش بخشن،تو کلیپاش خیلی شیطونه،در کل ادم لوسیه،آوریل چهرش خیلی خیلی خاصه،با همه هالیوودیها فرق میکنه.در کل هیچ وقت لباسای مورد دار نمیپوشه(نه در کلیپاش ونه در کنسرتاش) من بر خلاف همتون از شوهرش خوشم میومد،بهم میومدن.حالا هرجور خودش حال میکنه منم حال میکنم.خوشبخت بشی انشاالله.

  24. از برادی خوشم میاد.باحالههههههه

  25. noushin said

    قیافه پسره خوبه بدک نیست کفشهای اوریل چقدر بانمکه

  26. ستاره said

    خوشگله تیپشم باحاله ولی کفشاشششششش!!!!!

  27. سیما said

    اوریل عشقه منه خیلی دوسش دارم ماهه. ولی چرا از این پسره خوشش اومده نمی دونم
    تو عکس اخری پسره ای که داره با اوریل می حرفه برادره اوریله

  28. hosna said

    pesare daghonehaaa
    ina chie kharidan??
    asbab bazie engar..kharidan sareshon garm beshe

  29. sami said

    az saresham ziade!:Dasan azash khosham nemiad na heikal dare na ghiafe!!!!

پاسخی بگذارید

 
