CelebFa – جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس های آنجلینا جولی و دخترش شایلو

Posted by Admin در ژوئن 29, 2010

جدیدترین عکس های آنجلینا جولی و دخترش شایلو

آنجلینا جولی همراه با دخترش شایلو  در کولور سیتی کالیفرنیا دیده می شوند

+++

در همین زمینه

آنجلینا جولی در کاور شماره آگوست 2010 مجله ونیتی فیر

هنوز شات های کامل این مجله منتشر نشده است حتما عکس های با کیفیت و مصاحبه بطور کامل آپ خواهد شد

90 پاسخ to “جدیدترین عکس های آنجلینا جولی و دخترش شایلو”

  1. jigar bala said

    آخي!!نجي خوشگله!عشق منه اين بشر!فداش بشم!چقد شايلو نازه الهي قربونش برم!
    مرسي.

  2. شایلو چه قدش بلند شده
    خیلی این دختر مظلومه خدایی دوسش دارم
    اینجا انگار خستس
    آنجی هم موهاشو کلا مشکی کنه بهتره بهش میاد
    مرسی مجید

  3. vahid said

    یه جورایی هیچی دیده نمیشه

    • shadi said

      اره دقیقا
      کیفیت خیلی پایینه
      ولی چرا شایلو اینقدر ناراحت و خسته به نظر میاد
      انجی خیلی باحال و مهربونه
      کلا خانواده ی جالبین
      ممنونم
      پست خیلی جالبی بود

    • vahid said

      یعنی با اون دوچرخه اومده یا با ماشین؟

  4. mm said

    اول

  5. پرنيان said

    چرا شايلو بچه داره گريه مي كنه!
    بچه هاي آنجي خيلي گوگولين مثل مامانشون…بخصوص اون دوقلوهاش

  6. mm said

    حواسم نبود اخه نظر های دیگه برام نیومد من عاشق شایلوام انجی رو هم دوست دارم
    مرسی

  7. mm said

    حواسم نبود اخه نظر های دیگه برام نیومد من عاشق شایلوام انجی رو هم دوست دارم
    مرسی اقا مجید

  8. sany said

    ازش بدم میاد واقعا مثل مریضا می مونه. وزن شایلو از خودش بیشتره. باور کن؟؟؟؟؟

  9. arash said

    اقا مجید من بی صبرانه منتظر شاتها ومصاحبه کاملش میمونم ا
    خیلی دوست دارم انجی ولی دور خودتو با این همه بچه خیلی شلوغ کردی

  10. پارمیس said

    به نظرم آنجی برای این وزنش رو پائین نگه میداره چون صورت توپر اصلا بهش نمی یاد اینطوری خیلی بهتره
    در ضمن ب نظرم موی مشکی هم اصلا بهش نمی یاد
    تو همین مایه ها قشنگتره

  11. knock_knock_aMin said

    چهره ی خوبی داره ولی سسکی نیست

    • shakila said

      اصلا باهات موافق نیستم.
      به عکسای اینجا کاری ندارم ولی در کل هنوزم ………………….

      • knock_knock_aMin said

        شایدم به خاطر اینه که خیلی لاغره
        آقا مجید با اجازت از امروز من به خودم یکم آزادیه بیان دادم چون حس کردم این یکی ۲ روزه با یه آدم لال هیچ فرقی نداشتم D:

      • shakila said

        البته نظر شما کاملا قابل احترامه اقا امین من فقط خواستم نظرمو بگم.ممنونم.

    • شکوفه said

      به نظر منم دیگه … نیست

  12. mina said

    آخی چقدر مادر و دختر نازن
    مرسی

  13. Vampire Girl(طلا) said

    وای…دخملش خیلی نازه…دوست دارم این دخترشو…ماشالا یه گردان بچه داره….@-)
    آدم میگرخه…
    مرسی آقا مجید…

  14. shakila said

    tnx.

    • shakila said

      ای جانم چقد این انجلینا جذابه
      خیلی دو سش دارم
      به نظرم صورتش لاغرتر جذابتر و وحشی تره
      رنگ موی مشکیشو خیلی دوس دارم
      مجید جان منم منتظر متن کامل مصاحبه ی انجلینا با ونتی فایر هستم
      ممنونم مجید.
      خسته نباشی
      کاش عکسا بیشتر بود.

      • shakila said

        بابت زحمتاتون خیلیییییییییییییییییییییی
        ممنونم مجید جان.

      • arash said

        من این علاقه شما رو به انجی ستایش میکنم چون فقط تو پستای انجی تو این سایت نظر میزاری و علاقه خاصی بهش داری
        فقط موندم روزایی که از انجی پست هست از کجا متوجه میشی باهاش تله پاتی داری حتما

      • فمی said

        آخی عزیزم کی واسه تشکر شکیلاجون سه تا منفی داده؟!!

  15. شیرزاد said

    ازش خیلی خوشم میاید

  16. pantea said

    مرسي ادمين عزيز.
    منم رنگ موي مشكي انجلينا رو ترجيح ميدم.
    واقعا رنگ موي مشكي بهش مياد.
    خيلي جذاب تر ميشه.
    يادمه اولين بار كه عكس آنجي و با رنگ موي مشكي ديدم
    واقعا خوشم اومد و لذت بردم…
    آنجي با رنگ موي مشكي كلا يه چيز دگه است.
    بازم مرسي .

  17. mahsa said

    وای اینککه اسکلت شده

  18. SH!\/A said

    شایلو ناز و مامانی چرا گریه میکنی عروسک ؟

  19. نگین said

    خیلی وقته نبودم!

    عاشق بچه هاشم اما از اصلن قیافه و هیکلشو دوس ندارم.

    ممنون

  20. ثمینه said

    بچه های آنجی بینظیرن جدا
    ملوس و مظلوم و جیگر. شایلو که حرف نداره خوب بایدم از این پدر و مادر یه همچین بچه هایی بوجود بیان!
    اینکه شایلو خودش دوست داره پسر باشه برام خیلی جالبه
    من عاشق این خانوادم
    مرسی

  21. فاطمه said

    خیلی شکسته شده

    ازوقتی زایمان کرده این طوری شده
    ولی هنوزم جذابه مرسی ازعکسا

  22. shakila said

    ممنونم ارش جون،نظر لطفته .
    من واقعا انجلینا رو دوس دارم
    تلپاتیمم خیلی با پستای جدیدش قویه
    شاید باور نکنی اما یه حسی امروز و دیروز بهم میگفت که پست انجلینا جدید میشه.

  23. sana said

    shilooooooooo azizammmmmmmmm

  24. sana said

    چرا ا ا ا ا کیفیت عکساااا انقدرررر بایینه ه ه ه
    چرااااااااا انقدر رر رر دیر به دیررر و کم اب میشه اینجاااا چرا مثل قبل نیست……..!!!!!!!! حالا که امتحانا تموم شده…

    الان که مشکل ووردبرس و فیلتر نیست بس قضیه چیه میشه بگین؟؟؟؟

    • jigar bala said

      اينجا دير به دير آپ ميشه؟؟؟؟؟؟؟كيفيت عكسا پايينه؟؟ببخشيد كه دخالت ميكنم ولي واقعا باعث تعجبه كه با اين همه زحمات مجيد اين حرفا رو بزنيد!

      • jigar bala said

        معذرت ميخوام كه دخالت مي كنم چون اين موضوع ربطي به من نداره ولي اينجا هر روز آپ ميشه و كيفيت همه ي عكسا عاليه!از حرفت خيلي متعجبم عزيزم!

    • shakila said

      فک کنم با این همه زحمتی که مجید میکشه این حرف حق نباشه……واقعا اپهای مجید حرف نداره……….

      • shadi said

        عزیزم نباید اصلا توی این بحث دخالت کنم ولی یه وقتایی برای اینکه واقعیت پنهان نمونه باید سکوتو بذاری زیر پا.
        عزیزم شاید چون زیاد چند وقته به اینجا سر نمیزنی اینجوری فکر میکنی…
        ولی هم مدیر اینجا عالیه،هم کاربراش خوبن
        .
        .
        .
        مجید جون هر وقت اپ میکنه اپاش بی نظیره
        و

        همیشه هم اپ میکنه
        و
        من خودم پی بردم واقعا سر هر اپی خیلی زحمت میکشه
        و
        کلی وقت روش میذاره

        واقعا این سایت،مدیرش و کاربراش عالین.
        بازم ببخشید اگه خیلی توی نظرت دخالت کردم عزیزم.

      • jigar bala said

        هر روز به اين سايت ميام و تا شب مليون ها بار بهش سر ميزنم به جرئت ميگم كه كار آقا مجيد واقعا عاليه در تمام دنيا نميشه كسيو پيدا كرد كه واسه سايتش انقد زحمت بكشه!

      • sevda said

        در اینکه شما در روز میلیون ها بار میای که شکی نیس که عزیزم. =))

      • جیگربلا جان!دوستان گفتن گویا شما رختخابت تو سایت پهنه.فک کنم صحت داره.نظرت چیه؟

      • jigar bala said

        D:

      • sevda said

        :D????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • میخندی عزیزم؟

      • jigar bala said

        چيكار كنم؟گريه كنم؟

      • sevda said

        راس می گه.
        خنده واسه یه جا دیگه بوداااا.

      • نظرتو پرسیدم.نمیخای جوابه سئوالمو بدی؟

      • jigar bala said

        نظر خاصي ندارم اشكالي داره؟

      • jigar bala said

        دوستان من اصلا منظور شما رو از اين حرفا متوجه نميشم و ترجيحا براي اين كه كدورتي ايجاد نشه فك ميكنم بهتره اين بحثو ادامه نديم.

      • بزرگواری میکنین! والا من سئوالمو از رو کدورت نپرسیدم.فقد داشدم نظرسنجی میکردم!:دی

      • jigar bala said

        من در مورد نظر سنجي شما نظر خاصي ندارم عزيزم ولي نميدونم چرا احساسم اينه كه اين حرفاي شما دوستان گلم بار منفي داره!

      • sevda said

        عسیسم چرا جبهه گرفتی حالا؟
        ما فکر کردیم اینجا چت رومه گفدیم یه گپی بزنیم. =))

      • jigar bala said

        آها تازه فهميدم منظورتون چيه!يعني ميخواين بگين من فك كردم اينجا چت رومه!باشه.مهم نيست فقط يه خواهش دارم اونم اينه كه ديگه اين بحثو ادامه نديم!

      • سارا_دارا said

        آنا جان مرسي
        واقعا نظرسنجيه به جاييه

    • vahid said

      شما دوست داری روزی چند صد بار اپ بشه؟
      شما بگو از فردا ما اجرا میکنیم باور کن

    • jigar bala said

      امروز 4 پست گذاشته شد و ديروز 7 پست ديگه بيشتر از اين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • shakila said

        با حرفای بچه ها موافقم شدید،خداییش مجید اصلا برای سایت کم نمیذاره،عزیزیم اگه باور نداری برو تو گوگل یه سایت روزانه پیدا کن بعد ببین اون سایتایی که اسم خودشونو گذاشتن روزانه هر چند وقت یک بار اپ میکنن،تازه وقی هم اپ میشن خدایی عکسایی بی کیفیت و کوچیک میذارن ،عکسایی که مجید میذاره هم بزرگه هم باکیفییت،ترجمه هاشم حرف نداره.

      • shadi said

        فکر کنم با حرفهایی که کاربرای محترم اینجا زدن دیگه لازم به توضیح و حرفهای 2باره ی من نباشه،و فکر کنم
        Sana
        جونم خودش منظورمونو فهمید

        ولی خوب اینقدر که اپهای مجید جون تکن نمیشه از تعریف ازشون بگذریم

        اخه این سایت عالی که هست،مدیرشم محشره،کاربراشم که دوستداشتنین
        خوب دیگه بهتر از این سایت کجا پیدا میشه
        ؟
        !
        ؟

        خوب عزیزم فکر کنم دیگه
        شک کردن به اپهای عالی
        مجید جون جایز نباشه
        بازم ببخشید برای دخالتم

      • jigar bala said

        زنده باد سلب فا و زنده باد مجيد!!
        براي سلامتي مجيد جميعا يك صلوات محمدي ختم بفرماييد!!!!

  25. شکوفه said

    فقط شایلو ولاغیر…
    خودش که دیگه اسکلت شده

  26. sana said

    اوه ه ه ه اوه ه ه ه من خیلی وقته نمیام اینجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ از وقتی با اینجا اشنا شدم بستی نیست که باز نکرده باشم…حتی موقع امتحانام که چند روز یه بار میومدم تا اخرین بست دفه ی قبلو چک میکردم

    مگه کسی گفت کار کسی بده؟؟؟؟؟؟ من فقط گفتم مثل قبل نیست ….

    قبلنا بیشتر اب میشد….

    امیدوارم همه جنبه ی انتقاد داشته باشیم….

    • jigar bala said

      ببين عزيزم ما چيزي نگفتيم كه ناراحتي كسيو در پي داشته باشه اين جا هم مثه هميشه عاليه اگه مثه هميشه نبود كاربراي خيلي قديمي تر زود تر اين حرفو ميزدن!

      • jigar bala said

        ما فقط ميگي كه مجيد خيلي زحمت ميكشه و ما بايد ممنون باشيم و نه كيفيت عكسا پايينه نه اينجا ديز به دير آپ ميشه!

    • boby said

      سنا خانوم(نميدونم اسمتونو درس نوشتم يا نه!)ولي بهتره كه آدم به جنبه هاي مثبت قضيه نگاه كنه مثلا اينكه همه ي بچه ها از اين كه دخالت ميكنن عذر خواستند!

      • shadi said

        ثنا جان
        ما فقط خواستیم یه جورایی این وسط هم از زحمتهای مجید جون تشکر کنیم و همم بگیم که مجید واقعا برای این سایت زحمت میکشه

        امیدوارم از حرفامون ناراحت نشده باشی عزیزم

  27. sana said

    ثناا هستم دوستای خوبم من منظور بدی نداشتم و کاملا دوستانه گفتم

  28. sana said

    ثناا هستم …
    دوستای خوبم من منظور بدی نداشتم و کاملا دوستانه گفتم

  29. مونا68 said

    حیف این دخمل خوشکل نیست که مث پسرا لباس تنش کردن
    انجی هم خیلی خوبه.

  30. saeideh said

    دعوا نکنیییییییییییییییید

  31. ســــــــــــــــــارا said

    ای جووووونم گریه نکن تو نفسیییییییییییییی
    وای میخام بخورمش این بچرووووووووو

  32. soo3 said

    آنجی حامله ست!؟؟؟؟؟؟

    چرا شکمش اومده جلو؟!

    (شایعه پاکنی)

    ولی واقعا انگار اومده جلوها!!!!..

    عکسهای جولی رو که میذارید انگار اکسیژنه(نفسه)
    مرسی از زحماتتون
    همه چیز آرومه..

  33. شیرین م said

    این صحبتهایی که shakila در پست قبلی آنجی فرمودن کپی از سایتی که قبلا مطالعه کردم میباشه ادمین جان لطفا کامل شده مصاحبه را بذار

  34. شیرین م said

    آنجی مثل گرگ شده
    با اینکه میدوستش امما دیگه آنجی چند سال پیش نیست زایمان چه میکنه؟؟؟!!!!!
    حالا با کلی جراحی و لیزر و شوهر خشگل و خوش تیپ و ثروت و شهرت و بچه های خشگل شده این ما چی میشیم!!!!

  35. فاطمه said

    جان….عین پسرها شده…انجی اصلا مادر خوبی نیست واسش

  36. سوده said

    چقدر این آنجی استخونیییییییییییه

  37. maryam said

    ممنون از زحماتهای آقا مجید

    آنجی دیگه خیلی لاغر شده یک 2 الی 3 کیلو باید چاق بشه صورتش خیلی استخونی شده

    شیلو عشقه

  38. noushin said

    معرکه است این خانوم عالیه اینهمه فعالیت و اینهمه موفقیت و مهارت و اینهمه مشغله و در نهایت اینهمه جذابیت
    معرکه است واقعا

  39. سارا_دارا said

    چرا نظر من تو اين پست نيست ؟؟؟؟
    من ديروز درست 5-10 دقيقه بعد از پست كامنت گذاشتم !!!!!!!

  40. shadi said

    فیلم کسوف
    Eclipse
    اکران شد
    من فوق العاده خوشحالم

  41. lucy said

    shaylo hamishe pesarone lebas miposhe !

  42. حديث said

    ا شيلو داره گريه ميكنه؟

پاسخی بگذارید

 
