CelebFa – جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

عکس های جالب زمین خوردن لیدی گاگا با لباس و کفش عجیبش

نوشته‌شده به دست Admin در ژوئن 24, 2010

عکس های جالب زمین خوردن لیدی گاگا با لباس و کفش عجیبش

لیدی گاگا خواننده آمریکایی هنگام ورود به فرودگاه هیث رو لندن ، بالاخره یکی از این لباس های عجیب و غریب و کفش خاص خودش کار دستش داد و باعث زمین خوردنش شد

+++

لطفا نظراتتون رو فقط درباره پست ها و یا در صورت بحث در مورد سلبریتی ها  بگین

تعداد زیاد کامنت ها در نگاه اول عالی به نظر می رسه اما بخش زیادی از کامنت ها اینروزا حالت چت پیدا کرده

و لطف کنید در کامنت ها برخی مسائل رو در نظر بگیرید اینروزا برخی کامنت ها بدون در نظر گرفتن خطر قرمزها ( اخلاقی ) گفته میشه

شرایط سنی بازدیدکنندگان مختلف رو در نظر بگیرید

ممنون

+++

سوال های پرسیده شده در هر پست در همون پست جواب داده خواهد شد اینروزا سوالات با تاخیری بیشتری شاید جواب داده بشه

60 پاسخ به “عکس های جالب زمین خوردن لیدی گاگا با لباس و کفش عجیبش”

  1. ehsan گفت

    لعنتی
    لباسش خیلی ضایس
    عکس اخری مثل اون کارتون هاس که چند تا بچه میرن زیر دامن ادمه تا قد طرف بلند بشه ولی چون تعادل ندارن می افتن :)
    خدا شفاش بده
    ولی اهنگاش قشنگه (انصافا)

  2. Ninas گفت

    مضحک.چقدر دلم خنک شد که خورد زمین.

  3. jigar bala گفت

    من صدا و آهنگاي گاگا رو خيلي دوس دارم.
    ولي خل و چله كفشارو نگا كن تورو خدا!انگار مجبوره!خوب شد خورد زمين كه ديگه از اين خل و چل بازيا در نياره!

  4. ستاره گفت

    آخ چقدر دلم خنک شد خیلی باحال افتاد مردم از خنده
    تا این باشه که دیگه این قدر لباس وکفش عجیب غریب نپوشه
    من تا 24 ساعت سوژم جور شد

  5. ستاره گفت

    آخ چقدر دلم خنک شد خیلی باحال افتاد مردم از خنده
    تا این باشه که دیگه این قدر لباس وکفش عجیب غریب نپوشه
    من تا 24 ساعت سوژه ی خندم جور شد

  6. vahid گفت

    خدا شفا بده

  7. knock_knock_aMin گفت

    اه کاش من اونجا بودم .
    خیلی حال میده یکی نزدیک آدم میخوره زمین. مخصوصا اگه اون طرف لیدی گاگا باشه
    متفاوت بودن این چیزارم داره
    کی آخه با ۳۰ سانت پاشنه ی کفش میاد تو خیابون چندش ؟

    • النا گفت

      واقعاً حال میده یکی نزدیکت زمین بخوره؟
      اما این یکیو موافقم
      زمین خوردن این جونور خیلی حال میدهD:

      • knock_knock_aMin گفت

        خدایی خیلی حال میده مخصوصا اگه جنس مخالف و تو دانشگاه باشه

      • النا گفت

        آره به خدا راست میگی
        یادمه چند ترم پیش یه جنس مخالفی میخواست تو راه پله های دانشگاه از من و دوستم جلو بزنه که یهو سر خورد از پله ی اول تاپله ی 7،8 همینجوری قل خورد اومد پایین
        یادش بخیر منو دوستم ترکیدیم از خنده

  8. sevda گفت

    آخی.بیچاره.بابا شما چقد بی رحمین.
    درسته خیلی عجیب غریبه ولی …
    من یکی که خیلی دلم واسش سوخت.
    تو اینم که ته ایده و هنرمنده خدایی شکی نیس.آهنگاش عالیه.

  9. سما گفت

    وااااااااایییییییی … تا اون بالا همش کفشه؟؟؟
    من قبلنا بدم میومد ازش
    ولی الان برعکس
    خوشم میاد به هیچ انتقادی اهمیت نمیده
    صداشم انصافا عالیه
    مرسی ادمین

  10. Reza_R گفت

    دلم سوخت براش
    شانس اوره مچ پاش نشکسته

    در رابطه با کامنتا هم بشدت موافقم

    ممنون

  11. آخه این کفشه این پوشیده
    عجب کفشی خب معلومه میوفته
    ولی باز یکم لباساش عادی تر شده نسبت به قبلتر باز جای شکرش باقیه قیافش داره دیگه آدمیزادی میشه
    مرسی مجید

  12. SaBa گفت

    مگه بادیگارد نداره چرا مباظبش نبودن بیچاره رو
    چقدر تحقیر شده. تو اون عکسه پیداس همه خیلی بهش خندیدن :)

  13. صحرا گفت

    دوسش دارم ناراحت شدم
    لیدی گاگا درس که نمیگیره هیچ
    دفعه ی دیگه با نیم متر پاشنه میاد بیرون
    این بشر تو کله شقی نظیر نداره

  14. sami12a گفت

    akhei ,bichare badam oftad..

  15. merila گفت

    .aghaye admine kheyli khub shod ke hamchin darkhasti kardin

    !ah cheghadr azin zan badam miyad hagheshe

  16. shadi گفت

    من واقعا استعدادشو توی خوانندگی تحسین میکنم
    قیافش خوبه
    این لباس بهش میاد
    نسبت به بقیه ی تیپاش بهتره
    خوب با این پاشنه زمین خوردن طبیعیه
    دوسش دام
    ممنونم عکسها خیلی جالب بود

  17. فریبا گفت

    حقته!
    انگار مجبوره این کفشای عجیب غریب و بپوشه

    مرسی

  18. Nastaran گفت

    آخی!…
    با اینکه خیلی از این تیپاش و مسخره بازیاش بیزارم ولی اصلا دلم نمیخواست اینجوری بشه…
    خیلی بده…
    بیچاره ضایع شد…
    خیلی دلم واسش سوخت….

  19. Nafiseh گفت

    در مورد کامنتا موافقم!
    بالاخره حالش گرفته شد! حالا باید ببنیم عبرتش میشه یا نه؟!

  20. پونه گفت

    چیزی که جالبه اینه که سعی میکنه یک نوع مد خاص رو به نام خودش بوجود بیاره…اتفاقا توی اروپا چنین تیپی که لیدی میزنه داره مد میشه….
    ولی خداییش این کفشا چیه؟

  21. lucy گفت

    hagheshe , dokhtareye divuneeeeeeeee

  22. Amir__1 گفت

    هر چی هی میخوام ازش بدم بیاد اهنگاش مانع میشه .
    این اهنگ جدیدش ( الخاندرو ) خیلی شاخه .خیلی حال کردم .

  23. لیدا گفت

    من موندم چه جوری با این کفش ها راه می ره !!!!!!

  24. MONA گفت

    مرسی

  25. baran گفت

    متفاوت بودن اخر شمارو کوبید به زمین بانو گاگا

  26. الهام گفت

    برای این آدم جز ابراز تاسف نظر دیگه ای نمیشه داد! واقعا متاسفم

  27. توپولی گفت

    سقوط آزاد کردی گاگا جان
    خوب تو که این کفشا رو میپوشی اقلن یه چتر نجات هم بپوش یهو لازمت میشه
    خوبه حالا دست و پرت نشکسته
    ضمنن من بودم اون بادیگاردا رو اخراج میکردم

  28. sana گفت

    whatttttttttt theeeeeee helllllllllllll in chieeeeeeee

    haghesheeeeeeeee

  29. فاطمه گفت

    هروقت میبینمش یادمرلین منسون میوفتم
    امامرلین هرچقد میگذره ادم ترمیشه امااین روزبه روزازدایره ی ادمیت بیشترخارج میشه
    ادمین جان اگه میشه ازمرلین منسونم عکس بذار .ممنون میشم

    • Nastaran گفت

      وا فاطمه جون این کجاش شبیه مرلین منسونه؟؟؟؟؟؟؟
      نگو تو رو خدا من مرلینو خیلی دوسش دارم…(ولی از بعضی کارایی که میکنه بدم میاد!)
      آره آقا مجید ببخشید دخالت میکنم ولی خواهشا هوای این مرلین منسون عزیز ما رو هم داشته باش…
      ممنون میشم…

      • SH!\/A گفت

        وااا.نسترن جون فکر کردم میخوای بگی مرلین داغونه چرا با گاگا مقایسه شده.
        جدن از مرلین خوشت میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        وااای.از چه چیزیش خوشت میاد.خیلی بیریخت و وحشتناک و شیته.
        وووووووووووووی.
        من هر وقت میبینمش مو به تنم سیخ میشه.

      • Nastaran گفت

        آره شیوا من مرلینو خیلی دوسش دارم…خیلی آقاست…
        البته من فقط خودشو دوس دارم و از کاراش شدیدا بیزارم…

  30. مونا68 گفت

    اخییییییییییییشششش دلم خنک شد زنیکه خل.

  31. Vampire Girl(طلا) گفت

    زارت!!!!
    آخه بابا این چه کفشیه؟؟؟نه سر داره نه ته…حقشه….چقدرم زشت شده…البته خدادادی زشته…
    من آهنگاشو دوست دارم ولی اون شوی آلیهاندرو رو که دیدم به معنای واقعی گرخیدم…همچینی به دین مسیحیت توحین کرده بود انگاری نه؟؟؟
    یکی شفاف سازی کنه….
    مرسی آقا مجید…

  32. ثمینه گفت

    منکه انقدر از این کفشای مسخرش بدم میاد که نگو
    نمی فهمم این با این همه استعداد چرا با خودش انیجوری می کنه
    اینان که شان و عزتی را که خدا به برترین مخلوقش داده از بین می برن
    مرسی

  33. امیرخان گفت

    مزخرف چرت این هم یکی از اون بی هنرهای ضایع امریکایی که فقط میخواد یه جوری جلب توجه کنه مثل پاریس هیلتون بیریخت بی نمک بی مزه بد تیپ و بی هنره

  34. دلممم خنک شددددددددددد.همین!:دی

  35. مائده گفت

    اگه هنر داری یعنی موسیقی و صدای جدید داری خوب بیابخون دیگه این کارا چیه!مثلا می خواد مشهورتر بشه که واقعا هم به دلیل تیپش و لباسای عجیب و غریبش شد.

  36. فمی گفت

    این کفشه آخه؟؟!!

  37. شبنم گفت

    دلم خنک شد !هاهاهاهاها

  38. این چه تیپی هست
    دیگه باید فکر اینجاشم کنه که بخوره زمین
    از آلبوم جدیدش خیلی این آهنگاشو دوست دارم
    Dance In The Dark ,Telephone , Alejandro
    ویدئوی Alejandro که جدیدا اومده بیرون دنسش خیلی قشنگه
    صداش هم خیلی خوبه

  39. SH!\/A گفت

    اولین بار بود که واقعا دلم از زمین خوردن یه نفر خنک شد.
    تا تو باشی عرضه ی پوشیدن چنین کفشایی رو نداری چنین غلطی نکنی.

  40. بهاره گفت

    love ur sound & ur ability in music

  41. شیرزاد گفت

    وی زمین خوردی ؟
    چق چق چق چق
    خداوند شفا بده

  42. نازلی گفت

    ینی من که اون کفاشو می بینم حال تهوع بهم دس میده
    واقعا آدم چقد می تونه بدبخت و عقده ای و روان پریش باشه
    که این طوری تیپ بزنه و جلب توجه کنه
    واقعا خاک بر سر مریضش

  43. rokhsarak گفت

    وای این چرا اینجوریه؟چه جوری راه میره با این کفش مسخره؟

  44. hosna گفت

    ha ha haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    inam darse ebrat ke me3 adam lebas beposhe
    harchand ke fek nakonam aghlesh sare jash omade bashe

  45. tarrah گفت

    احمق

  46. سحر گفت

    مگه حقتونو خورده كه از زمين خوردنش دلتون خنك شد؟

  47. NINI گفت

    حال کردم با مخ اومده زمین
    عین یه شامپانزه می مونه دقیقا یه حیوون عجیب و غریب زشت با اداهای نچسب و بیخود

پاسخی بگذارید

 
دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

